Syyskuu 08, 2010, 05:49:54
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 64   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Herrasmiehet pelaa 2010  (Luettu 17807 kertaa)
Pulli-Paavo
Vieras
« Vastaus #660 : Maaliskuu 10, 2010, 18:58:32 »

Noita ajakäyttömahdollisuuksia on rajattomasti. En vain tiedä millaista Herrasmiehet hakevat. Onkos nöyriminen käynyt mielessä?
Tässä kävi itseasiassa mielessä niinkin mielikuvituksellinen harrastus, kuin pallonlyönti. Nöyriminen on, näillänäkymin, suunnattu yhteen ja samaan kohteeseen, joka ei tulle mukaan.
Erittäin nöyrän Herrasmiehen puhetta, ja jos tullee mukaan sitä nöyrimistä ei kestäne kukaan ja nöyristää koko herrasmiesseuran ja seurassa nöyriminen saattaa aiheuttaa "palloonlyöntikisan".
tallennettu
Chipper
Single Player

Profiili
« Vastaus #661 : Maaliskuu 10, 2010, 21:26:45 »

Tässä kävi itseasiassa mielessä niinkin mielikuvituksellinen harrastus, kuin pallonlyönti. Nöyriminen on, näillänäkymin, suunnattu yhteen ja samaan kohteeseen, joka ei tulle mukaan.

Herrasmiehen puhetta.

Olen myös itse vetänyt tiukkaa linjaa nöyrimisen suhteen. Eli yksi kerrallaan. Useamman nöyriminen samalla kertaa on tasapuolisuuden saavuttamiseksi hankalaa.
tallennettu

Lyö niin kovaa kuin vain pystyt !!
Lavantauti
Vieras
« Vastaus #662 : Maaliskuu 10, 2010, 21:27:54 »

HUOMIO!

Virallinen 24 tunnin mittainen "pelimuodoista tai -järjestelmästä urputtamisen" aika on päättynyt ilman urputtamista ja valituksia.

Asiahan oli ainakin minulle itsestään selvä, sillä Herrasmiehet ei urputa. Eikä selitä.

Julistan siis pelimuodot lukituiksi ja Valtuutan täten kisojen virallisen EXCEL-urakoitsijan, Statistin, töihin seuraavanlaisilla reunaehdoilla (kertaus on aina hyvä) :

Pipokilpailu (1.PÄÄKILPAILU):
- Pelataan takatiiltä lyöntipelinä täysillä tasoituksilla.
- Kilpailussa mukana KAIKKI Herrasmiehet
- Kilpailupäivät 2 ja 3
- Palkintona kimpassa ostettu kallein pipo mitä koko Saksasta löytyy.
- Tasatilanteessa pipon kohtalo ratkaistaan KPS-menetelmällä ja kenellekkään ulkopuoliselle ei IKINÄ kerrota kuka sen sai.

Lippiskilpailu (2.PÄÄKILPAILU):
- Pelataan suffelitiiltä lyöntipelinä täysillä tasoituksilla.
- Kilpailussa mukana kaikki paitsi KyläProot
- Kilpailupäivät 1 ja 4
- Palkintona kimpassa ostettu kallein lippis mitä Saksasta löytyy
- Tasatilanteessa lippiksen kohtalo ratkaistaan KPS-menetelmällä ja kenellekkään ulkopuoliselle ei IKINÄ kerrota kuka sen sai.

Skinit:
- Jokaisella rundilla pelataan 50 sentin A-mallin skinit koko porukan kesken (5-7henkeä)
- Birkut 2x
- Eaglet 5x
- Albat ja holarit 10x

Joukkuekisat:
- Pelimuotona yllämainittujen henkilökohtaisten systeemeiden lisäksi joukkue-Best-bool skrätsinä.
- 2 joukkuetta per päivä.
- Joukkueet arvotaan härskisti korttipakalla. Statisti toimittaa pakan.
- 2.  ja 3. rundien joukkueet muodostetaan KyläPro'iden ympärille siten että molemmissa jengeissä on vain yksi KyläProo. Mitään kuppikuntia ei tällä reissulla suvaita!
- voittajajoukkue saa asettua ruokajonoon ennen häviäjäjoukkuetta.
- Mikäli joukkueet ovat erivahvuiset (2-3 tai 3-4) ja suurempi joukkue voittaa, voittajajoukkueen tasoituksellisella lyöntipelillä laskettuna paskin pelaaja ostaa oman ruokansa

EXCEL-urakoitsija nauttii Direktoraatin myöntämää absoluuttista taiteellista, toiminnallista ja kustannusteknistä vapautta taulukon luomisessa.

Direktoraatti ottaa kuitenkin taulukon onnistumisesta täyden vastuun. Selkääntaputteluja otetaan vastaan Paijerissa keilahallilla.

EXCEL-urakoitsija ilmoittaa työn valmistumisesta privaatisti JokkeDokelle, joka lisää valtavan hienon EXCEL-taulukon kisojen virallisille kotisivuille, jotka valmistuvat heti kun Jokkedoken laiskuus antaa myöten.
tallennettu
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor

Profiili
« Vastaus #663 : Maaliskuu 11, 2010, 09:35:47 »

Loistavaa! Direktoraatti on tehnyt talven kylminä ja pimeinä tunteina itseään säästämättä valtavan duunin kisojen onnistumiseksi. Hienoa, että Statisti ottaa hoitakseen EXCEL-urakoinnin, jolloin hanke on taitavissa käsissä ja tapahtuman edellyttämä korkea suoritustaso säilyy!

Ehdotan, että Dirktoraatti ja EXCEL-urakoitsija heittävät lanttia tai katsovat kortilla, kumpi on honöörissä, kun haetaan aamiais-buffetista pekonia ja munakokkelia.
tallennettu
Bulls Hit
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #664 : Maaliskuu 11, 2010, 09:48:35 »

Useamman nöyriminen samalla kertaa
Miehen puhetta
tallennettu

Flipping and sliding
TeeAce
Global Moderator
Scratch Player

Profiili WWW
« Vastaus #665 : Maaliskuu 11, 2010, 15:51:29 »

Useamman nöyriminen samalla kertaa
Miehen puhetta

Herras-
tallennettu

Kolmen putin paria enemmän vi***ttaa vain neljän putin bogi
Lavantauti
Vieras
« Vastaus #666 : Maaliskuu 11, 2010, 18:41:56 »

Suuria ja traagisia uutisia

Statisti joutuu jättämään reissun väliin ja mystinen "Henkka" ei tule.

Herrasmiesten määrä on nyt siis saletisti pipokisoissa 6 ja lippiskisoissa 4.

Tämä vaikuttaa kilpailemiseen seuraavasti:
- Ruokailu-klausuuli poistetaan joukkuekilpailun säännöistä.
- skinirahaa on jaossa vähemmän
- Direktoraatti tekee marttyyrinä hienon excel-taulukon ihan ite. Mä tulen varmasti kertomaan matkan aikana HURJIA juttuja taulukon synnytystuskista!

Matkanjohtajan hommaa tämä uutinen toisaalta helpottaa huomattavasti. Ei tartte varata kun yks ja kaks flaittia päivästä riippuen.

Kiitos ja kuulemiin.
tallennettu
Pulli-Paavo
Vieras
« Vastaus #667 : Maaliskuu 11, 2010, 19:16:59 »

Hemmetti, mä olisin voinut paikata molempia poisjääntejä, mutta vaan klubisarjassa. Yritin jo tiedustella Finskiltä jos ne vois tiputtaa mut Münchenin tienoilla 10.4. kun oon kerran tulossa bägin kanssa Belekistä. Eivät suostuneet, vaikka tarjosin ylimääräiset 50,- siitä hyvästä , että heittäisvät bägin perään, joten sori.
tallennettu
TeeAce
Global Moderator
Scratch Player

Profiili WWW
« Vastaus #668 : Maaliskuu 11, 2010, 20:07:28 »

Hemmetti, mä olisin voinut paikata molempia poisjääntejä, mutta vaan klubisarjassa. Yritin jo tiedustella Finskiltä jos ne vois tiputtaa mut Münchenin tienoilla 10.4. kun oon kerran tulossa bägin kanssa Belekistä. Eivät suostuneet, vaikka tarjosin ylimääräiset 50,- siitä hyvästä , että heittäisvät bägin perään, joten sori.

Pyydä nyt heittään se bägi edes kun ei noitten muiden tavarat kuitenkaan tuu ajoissa
tallennettu

Lavantauti
Vieras
« Vastaus #669 : Maaliskuu 11, 2010, 20:10:03 »

Suuria mutta iloisia uutisia!

Liitteenä hieman esimakua THE TAULUKOSTA pdf-muodossa.
Koska xls-liitteitä ei foralla sallita, lopullinen taulukko yhteenvetosivuineen pajastuu koko komeudessaan vasta reissun Yberhienoilta, mutta toistaiseksi vielä olemattomilta, kotisivuilta. Kehitysehdotuksia taulukkoon ei oteta vastaan.

Mä laitoin taulukkoon malliksi tulokset eräältä Pebble Beachin rundilta.
Kuten taulukosta näkyy, Bulls Hitillä oli huonoa tuuria. Se pelasi prahaan skrätsin, mutta sai aivan surkean vähän skinejä. Toisaalta se voitti ruokaa.
Johtaja oli aivan tulessa. Mies väsäsi birkkuja ja Iigeleitä kuin proo!
Onneksi kaikki on vielä pääkilpailua (lippiskisaa) silmälläpitäen auki. Luulen että Chipperin viimeisen reiän Eagle oli onnenkantamoinen..
tallennettu
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor

Profiili
« Vastaus #670 : Maaliskuu 11, 2010, 20:59:38 »

Traaginen tilanne Statistin kannalta, myötätuntoiset ajatuksemme ovat hänen kanssaan. Olenkin vähän epäillyt, onko "Henkkaa" olemassakaan. Paitsi tietysti on: se toinen, joka tulee Meri-Teijoon, mutta joka myöskään ei tule Paijeriin.

Apeaa tunnelmaa lievittää upea excel- taulukko joka luo positiivista virettä jo pdf.-muodossa. Näyttää siltä, että Lavis on yksin honöörissä munakokkeli- ja pekonijonossa. Ja on totisesti paikkansa ansainnut.

Yhteenvetona voitanee todeta, että Statisti ei lähde, kumpikaan Henkka ei lähde, toiselta foralta sääntömastubaattori ei lähde ja... Unohtuiko joku?
tallennettu
TeeAce
Global Moderator
Scratch Player

Profiili WWW
« Vastaus #671 : Maaliskuu 11, 2010, 21:39:39 »

Traaginen tilanne Statistin kannalta, myötätuntoiset ajatuksemme ovat hänen kanssaan. Olenkin vähän epäillyt, onko "Henkkaa" olemassakaan. Paitsi tietysti on: se toinen, joka tulee Meri-Teijoon, mutta joka myöskään ei tule Paijeriin.

Apeaa tunnelmaa lievittää upea excel- taulukko joka luo positiivista virettä jo pdf.-muodossa. Näyttää siltä, että Lavis on yksin honöörissä munakokkeli- ja pekonijonossa. Ja on totisesti paikkansa ansainnut.

Yhteenvetona voitanee todeta, että Statisti ei lähde, kumpikaan Henkka ei lähde, toiselta foralta sääntömastubaattori ei lähde ja... Unohtuiko joku?

Unohtui. Visionääri ei kans lähe. Tosin ois hienoo jos lähtis... johonkin ihan muualle.
tallennettu

Bulls Hit
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #672 : Maaliskuu 11, 2010, 22:20:55 »

Mä kuitenkin lähden. Samalla koneella vieläpä, jolla herrat Iso-L ja Iso-J lähtevät. Ja palaavat.
tallennettu

Flipping and sliding
Chipper
Single Player

Profiili
« Vastaus #673 : Maaliskuu 11, 2010, 23:34:26 »

Suuria mutta iloisia uutisia!

Liitteenä hieman esimakua THE TAULUKOSTA pdf-muodossa.
Koska xls-liitteitä ei foralla sallita, lopullinen taulukko yhteenvetosivuineen pajastuu koko komeudessaan vasta reissun Yberhienoilta, mutta toistaiseksi vielä olemattomilta, kotisivuilta. Kehitysehdotuksia taulukkoon ei oteta vastaan.

Mä laitoin taulukkoon malliksi tulokset eräältä Pebble Beachin rundilta.
Kuten taulukosta näkyy, Bulls Hitillä oli huonoa tuuria. Se pelasi prahaan skrätsin, mutta sai aivan surkean vähän skinejä. Toisaalta se voitti ruokaa.
Johtaja oli aivan tulessa. Mies väsäsi birkkuja ja Iigeleitä kuin proo!
Onneksi kaikki on vielä pääkilpailua (lippiskisaa) silmälläpitäen auki. Luulen että Chipperin viimeisen reiän Eagle oli onnenkantamoinen..

Haistan tässä pientä hermopeliä tuloksien osalta ja tuo lopun kommentti voi johtaa kurinpitotoimiin der Überreiseführerin mollaamisesta. Vai tulkitsinko virkkeen mahdollisesti väärin? Asia on tällähetkellä tutkinnan alla ja tulokset tullaan julkaisemaan myöhemmin.

Mitä tulee The Taulukkoon niin siitä ei voi muuta sanoa, kuin überhieno näin ulkomaanfonttia yhdistelemällä sanottuna. Esitäytetyt tulokset näyttävät myös hyviltä ja voisin nuo jopa vahvistaa. Näen tuloksissa jakauman niiden välillä joilla saattaa olla krapula (=pelasivat ja pelaavat hyvin) ja niiden joilla ei olle krapulaa (=pelasivat kohtalaisesti, mutta ei skinejä paljon kolattu).

Ne tietävät jotka lähtevät ja ne jotka luulevat tietävänsä eivät lähde !!
tallennettu

Lyö niin kovaa kuin vain pystyt !!
Bulls Hit
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #674 : Maaliskuu 12, 2010, 00:15:21 »

Tää olikin näköjään fiktiivinen rundi, eikä meidän Pebble Beachin viikkokisasta.
Mä oon katsos maailman huonoin par-3 pelaaja ja mulle oli merkitty birkku sinne. Bullshit sanon minä.
tallennettu

Flipping and sliding
Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 64   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: