|
Chipper
|
 |
« Vastaus #465 : Helmikuu 08, 2010, 17:12:00 » |
|
Oli se siellä mutta mä poistin sen ettei ketään olisi alkanut pelottaa tai jännittää mun taidot ja siicretit. Mutta nyt kun kissa on päässyt pussista, niin kyllähän ne tosiaan oli scratch-sarjan mestaruuksia. Olen erityisen ylpeä Tekmannin scratch-sarjan voitostani, joka irtosi ilmiömäisen niukalla 10 lyönnin erolla seuraavaan.
Suotta olet vaatimaton Lavis. Jos on mestaruusvöitä hipiällä, niin saa niitä mainostaa. Tulosta ei ilmeisesti ole missään julkistettu? PS. Tekmannilla ilmeisesti osataan pelata asiakasgolfia. EDIT: Ja mulla on golfiinkin liittyvä siikretti ja se liittyy Hoganin wagleen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Lyö niin kovaa kuin vain pystyt !!
|
|
|
|
Lavantauti
Vieras
|
 |
« Vastaus #466 : Helmikuu 08, 2010, 17:16:58 » |
|
PS. Tekmannilla ilmeisesti osataan pelata asiakasgolfia.
No todellakin. Mulla oli samassa ryhmässä Tekmannin pääjehu, ja mä draivasin Kytäjän NW:n 5:sen niskaan (myötätuuli). Pikkasen ohi menneen eagleputin ja tap-in birkun jälkeen se tuumasi että ei se bogi mikään paha ole ja merkkas korttiin 5.  ps. Kaikki tärkeät ja isot kisat pelataan siis Kytäjällä tuolta toiseksi alimmalta lavalta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chipper
|
 |
« Vastaus #467 : Helmikuu 08, 2010, 17:23:24 » |
|
No todellakin. Mulla oli samassa ryhmässä Tekmannin pääjehu, ja mä draivasin Kytäjän NW:n 5:sen niskaan (myötätuuli). Pikkasen ohi menneen eagleputin ja tap-in birkun jälkeen se tuumasi että ei se bogi mikään paha ole ja merkkas korttiin 5.
ps. Kaikki tärkeät ja isot kisat pelataan siis Kytäjällä tuolta toiseksi alimmalta lavalta.
Kytäjän molemmat kentät olen pelannut !! Ei ollut mikään iso kisa kyseessä tai oikeastaan ei siellä mitään kilpailua ollut. Lavaa mistä pelasin en muista, en myöskään mistä tuuli puhalsi. Nähtävästi siellä on ollut kuitenkin tasoitusjärjestelmä hyvässä käytössä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor
|
 |
« Vastaus #468 : Helmikuu 08, 2010, 18:05:44 » |
|
No ihan varmasti nyt ei ainakaan pelata rahasta jos on Tekmannin scräts-mestari mukana. Ja Lemminkäisen mestari. Yks kartellipuolen kaveri Lemminkäiseltä on Tayon jäsen. Asiallinen kaveri, sanoisin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chipper
|
 |
« Vastaus #469 : Helmikuu 08, 2010, 20:30:05 » |
|
No ihan varmasti nyt ei ainakaan pelata rahasta jos on Tekmannin scräts-mestari mukana. Ja Lemminkäisen mestari. Yks kartellipuolen kaveri Lemminkäiseltä on Tayon jäsen. Asiallinen kaveri, sanoisin.
Olen samaa mieltä, että nyt kun on paljastunut, että joukossa on kartellimestari krätsi sarjassa, niin rahapelit jää sikseen. Siihen päälle kun herralla on vielä siikrettejä vaikka toisille jakaa, niin se on siinä. Käytän ne rahat johonkin muuhun. Tarjoan vaikka Bulls Hitille omenanektariinia lasillisen. Varmasti Lemminkäisenkin kaverit ovat ihan asiallisia vaikka työskentelevätkin kartellipuolella. Itse en henkilöitä kyseiseltä puolelta tunne, mutta luotan Dirikan sanaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Henkka
Club Player

|
 |
« Vastaus #470 : Helmikuu 08, 2010, 20:52:24 » |
|
No tottakai pelaatte! Mulla on kova luotto Henkkaan. Aina on mahdollisuus että neljä Henkkaa menee sekaisin (siis ne kolme loppuakin) ja rahanjako päätyykin Leppävaaraan. Henkka on kova pelimies. Siis se Harri. Ei se Ähtäriläinen. Ja tosi mukavaa peliseuraa se Henkka. Aivan huippua. Ei se Leppävaaralainen siis.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jokaisessa meissä asuu pieni Ben
|
|
|
|
Chipper
|
 |
« Vastaus #471 : Helmikuu 08, 2010, 21:12:36 » |
|
No tottakai pelaatte! Mulla on kova luotto Henkkaan. Aina on mahdollisuus että neljä Henkkaa menee sekaisin (siis ne kolme loppuakin) ja rahanjako päätyykin Leppävaaraan. Henkka on kova pelimies. Siis se Harri. Ei se Ähtäriläinen. Ja tosi mukavaa peliseuraa se Henkka. Aivan huippua. Ei se Leppävaaralainen siis.
No ei varmaan pelata, kun on vielä mahdollisuus, että rahanjako Henkkojen osalta menee väärään osoitteeseen. Lisäksi on matkassa yksi kartellimestari kräts -sarjassa. Vaikka rahapelit lämpimässä ilmanalassa olivatkin voittoisia, niin nyt en kyllä lähde mukaan. Siis Paijeriin lähden, mutta rahapeleihin en lähde. Tuo kartellimestaruus kräts -sarjassa tuli niin puskista. Onneksi se tuli esille ennen kuin on pelit aloitettu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeeAce
|
 |
« Vastaus #472 : Helmikuu 08, 2010, 21:21:14 » |
|
No ei varmaan pelata, kun on vielä mahdollisuus, että rahanjako Henkkojen osalta menee väärään osoitteeseen. Lisäksi on matkassa yksi kartellimestari kräts -sarjassa. Vaikka rahapelit lämpimässä ilmanalassa olivatkin voittoisia, niin nyt en kyllä lähde mukaan. Siis Paijeriin lähden, mutta rahapeleihin en lähde. Tuo kartellimestaruus kräts -sarjassa tuli niin puskista. Onneksi se tuli esille ennen kuin on pelit aloitettu. Tähän tahtiin kun mennään puihin jutuissa ni lopulta Jugi varmaan lähtee...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kolmen putin paria enemmän vi***ttaa vain neljän putin bogi
|
|
|
|
Chipper
|
 |
« Vastaus #473 : Helmikuu 08, 2010, 21:30:00 » |
|
Tähän tahtiin kun mennään puihin jutuissa ni lopulta Jugi varmaan lähtee...
Jugi ei lähde se on varma. Se miksi vetäydyn rahapeleistä johtuu siitä, että kartellimestari kräts -sarjassa jätti aikaisemmin kertomatta saavutuksistaan. Nyt on sitten saatu selville, että sitä on pärjätty isoissa kisoissa ja lyöty par 4:ssa greenin kanttiin (myötätuulessa). Teidän muiden osallistujien taso on ollut selvillä ja se ei pelota, mutta nyt näiden uusien tietojen perusteella ajattelin jättää osallistumatta. Siis niihin rahapeleihin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bulls Hit
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #474 : Helmikuu 08, 2010, 21:31:56 » |
|
Tarjoan vaikka Bulls Hitille omenanektariinia lasillisen.
Olikos ne Paijerin lasilliset 4 litraa, vai mitä se Juki tiesi? Jos Herrasmiehiä hirvittää rahapelit, niin pelattaisko nektariinista?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Flipping and sliding
|
|
|
EFC
Bogey Player

HyG hcp 14.9
|
 |
« Vastaus #475 : Helmikuu 08, 2010, 21:39:54 » |
|
Jugi ei lähde se on varma.
Ai? Juki varmaan pärjäis paijerissa ihan kivasti, kun on saksanmaalla ollut nuorempana duunissakin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chipper
|
 |
« Vastaus #476 : Helmikuu 08, 2010, 21:44:18 » |
|
Ai? Juki varmaan pärjäis paijerissa ihan kivasti, kun on saksanmaalla ollut nuorempana duunissakin  Tätä en epäile yhtään. Onhan herra ollut visiin ameriikoissa asti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Henkka
Club Player

|
 |
« Vastaus #477 : Helmikuu 08, 2010, 22:38:03 » |
|
No ei varmaan pelata, kun on vielä mahdollisuus, että rahanjako Henkkojen osalta menee väärään osoitteeseen. Lisäksi on matkassa yksi kartellimestari kräts -sarjassa. Vaikka rahapelit lämpimässä ilmanalassa olivatkin voittoisia, niin nyt en kyllä lähde mukaan. Siis Paijeriin lähden, mutta rahapeleihin en lähde. Tuo kartellimestaruus kräts -sarjassa tuli niin puskista. Onneksi se tuli esille ennen kuin on pelit aloitettu. Tähän tahtiin kun mennään puihin jutuissa ni lopulta Jugi varmaan lähtee... Se minnekkään ...dun väärään osoitteeseen voi mennä. Kaikki fyrkat jotka päätyy minun taskuun, menee aina oikeaan osoitteesen. Sitäpaitsi Jugi lähtee. Ja Henkka. (skinirahojen toivossa sponssaan Jugin reissun, koska seurauksena on "malitillinen" kilpakumppaneidenmielentilahäiriö, joa ei ole koskaan skineissä pahasta). Tämän helpommalla en itseasiassa ole koskaan saanut skinejä. Helppoa kun tämän osaa. Ha!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Henkka
Club Player

|
 |
« Vastaus #478 : Helmikuu 08, 2010, 22:43:06 » |
|
Ai? Juki varmaan pärjäis paijerissa ihan kivasti, kun on saksanmaalla ollut nuorempana duunissakin  Tätä en epäile yhtään. Onhan herra ollut visiin ameriikoissa asti. Eikun se oli stratosfäärissä, eikä Amerikassa. Vai oliko se sen pallo? Nyt en oikein enää muista. Ikää tässä tulee joka hetki lisää. Olisi pitänyt käydä tämä keskustelu 200 -1-. Silloin olin nuorempi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!
|
 |
« Vastaus #479 : Helmikuu 09, 2010, 00:34:53 » |
|
Ai? Juki varmaan pärjäis paijerissa ihan kivasti, kun on saksanmaalla ollut nuorempana duunissakin  Tätä en epäile yhtään. Onhan herra ollut visiin ameriikoissa asti. Eikun se oli stratosfäärissä, eikä Amerikassa. Vai oliko se sen pallo? Nyt en oikein enää muista. Ikää tässä tulee joka hetki lisää. Olisi pitänyt käydä tämä keskustelu 200 -1-. Silloin olin nuorempi. Mää oon käyny kyll troposfäärissä omin nokkineni, mut silti ajattelin laskeutua Meriteeon rantamaisemiin... Jos vaan makuupussilla ja parilla tekuilalla selviää, tai siis ei aínakaan selviä. Mutta kumminkin, konjakkia aattelin ja miedompea rypäletuotteita nauttia. Kierrokselle otetaan vähän urheilutyyppistä ja pidetään pallot taskussa, tai ainakin pannaan niitä sinne, ettei hukkaan mee kaikki.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä. - Chuck Hogan -
|
|
|
|