Toukokuu 22, 2012, 13:07:24
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Saikku ja golfkirjasuositus  (Luettu 937 kertaa)
Anton
Single Player

What is the value of one stroke?

Profiili
« : Huhtikuu 21, 2010, 09:32:59 »

Tässäpä on tulossa sänky/ peti/ sohva aikakausi sairasloman merkeissä kohtapuolin, olisinkin kaivannut hyvää golflukemista tuolle ajalle. Jos on hyviä ehdotuksia voit laittaa tähän ketjuun, kiitos. 5L ja esim Rotelloita löytyy niin ja TGM myös vaikka sitä tuskin kukaan olisi suositellut. Näin otaksun.
tallennettu

"The reason people don't shoot lower scores is that most people dont know how to PLAY."
Raymond Floyd
TeeAce
Global Moderator
Scratch Player

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Huhtikuu 21, 2010, 09:38:16 »

Tässäpä on tulossa sänky/ peti/ sohva aikakausi sairasloman merkeissä kohtapuolin, olisinkin kaivannut hyvää golflukemista tuolle ajalle. Jos on hyviä ehdotuksia voit laittaa tähän ketjuun, kiitos. 5L ja esim Rotelloita löytyy niin ja TGM myös vaikka sitä tuskin kukaan olisi suositellut. Näin otaksun.

Jos oikeesti on aikaa, lue läpi tuo Hebronin Golf swing secrets and lies. Ei siellä paljon movesta puhuta, eikä isosti siikreteistäkään, mutta kokonaisvaltaisena teoksena aivan loistava. Paljon asiaa myös lajin oppimisesta.
tallennettu

Kolmen putin paria enemmän vi***ttaa vain neljän putin bogi
Anton
Single Player

Profiili
« Vastaus #2 : Huhtikuu 21, 2010, 11:33:28 »

Jos oikeesti on aikaa, lue läpi tuo Hebronin Golf swing secrets and lies. Ei siellä paljon movesta puhuta, eikä isosti siikreteistäkään, mutta kokonaisvaltaisena teoksena aivan loistava. Paljon asiaa myös lajin oppimisesta.

Nappasi heti ensimmäisestä syötistä. Tilattu.
tallennettu

"The reason people don't shoot lower scores is that most people dont know how to PLAY."
Raymond Floyd
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!

Profiili
« Vastaus #3 : Huhtikuu 21, 2010, 11:42:25 »

Toi viimeisin sana on alkaa kohta näyttää varsin tutulta sun postaamissa kirjakyselyissä... Onks uusi kirjahyllykin kohta Tilattu?
tallennettu

Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä.
- Chuck Hogan -
Tetsa
Club Player
*

Duffattuja chippejä vuodesta -99 lähtien...

Profiili
« Vastaus #4 : Huhtikuu 21, 2010, 14:32:31 »

Unohda se tekniikkapaska ja lue jotain oikeasti hyvää:

David Feherty:

- Nasty bit of Rough
- Somewhere in Ireland a village is missing an idiot
- An idiot for all seasons

Alan Shipnuck:

- Bud, Sweat & Tees: A Walk on the Wild Side of the PGA

John Daly:

- My Life in and out of the rough

Noissa ois jo pariksi päiväksi...
tallennettu

Eka mä aattelin et 'Ei helvetti...'
Mut sit mä funtsin et *Ei saatana!'
Anton
Single Player

Profiili
« Vastaus #5 : Huhtikuu 21, 2010, 14:42:46 »

Toi viimeisin sana on alkaa kohta näyttää varsin tutulta sun postaamissa kirjakyselyissä... Onks uusi kirjahyllykin kohta Tilattu?

Juuei. Joko mulla on vähän kirjoja yleensä tai sitten ne on julmetun pieniä ja ohuita. Mutta ei ole kirjahyllyä, edes tilattuna. Kaappitila toki on rajallinen, kun roinaa perheellä "tarpeeksi". Kaupunginkirjastossa on mun hyllyt.   
tallennettu

Raymond Floyd
Anton
Single Player

Profiili
« Vastaus #6 : Huhtikuu 21, 2010, 14:46:31 »

Unohda se tekniikkapaska ja lue jotain oikeasti hyvää:

David Feherty:

- Nasty bit of Rough
- Somewhere in Ireland a village is missing an idiot
- An idiot for all seasons

Alan Shipnuck:

- Bud, Sweat & Tees: A Walk on the Wild Side of the PGA

John Daly:

- My Life in and out of the rough

Noissa ois jo pariksi päiväksi...

Saatava sentään kun budjetti meni tohon aikaisempaan tilaukseen (tuli muutama nongolf-kirja myös) ja kirjastossa noita Davidin tai Alanin teoksia tuskin löytyy. Voisikohan noita saada Tetsalta omakustanteisesti lainaksi?
tallennettu

Raymond Floyd
Tetsa
Club Player
*

Duffattuja chippejä vuodesta -99 lähtien...

Profiili
« Vastaus #7 : Huhtikuu 22, 2010, 14:49:20 »

Voisikohan noita saada Tetsalta omakustanteisesti lainaksi?

Muuten kyllä mutta meillä on kylppärit remontissa ja esim. kirjahyllyn suojana on n kerrosta muovia. Mä voin katsoa jos sieltä saisi jotenkin noita pelastettua. Palaan aiheeseen lähipäivinä kunhan pääsen käymään työmaalla.
tallennettu

Eka mä aattelin et 'Ei helvetti...'
Mut sit mä funtsin et *Ei saatana!'
Anton
Single Player

Profiili
« Vastaus #8 : Huhtikuu 22, 2010, 15:29:56 »

Voisikohan noita saada Tetsalta omakustanteisesti lainaksi?

Muuten kyllä mutta meillä on kylppärit remontissa ja esim. kirjahyllyn suojana on n kerrosta muovia. Mä voin katsoa jos sieltä saisi jotenkin noita pelastettua. Palaan aiheeseen lähipäivinä kunhan pääsen käymään työmaalla.

Hienoa.
tallennettu

Raymond Floyd
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: