Toukokuu 22, 2012, 12:51:06
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vs: WHAT\\\\\\\\  (Luettu 947 kertaa)
Anton
Single Player

What is the value of one stroke?

Profiili
« : Maaliskuu 24, 2010, 11:29:36 »

Koska en kamahifistelyä ole harrastanut pitkään aikaan niin eiköhän bägissä kulje seuraavat kepukat:

D: SMT 455DB 10 + Accuflex creation 80 S
2i: Maltby M-05 + TT DG S300
3i-PW & AW: Wishon 550M + TT DG S300
56 + 60 ast wedget: Reid Lockhart Dual Bounce Sole + TT DG S300
Putteri: Seemore M1
Pallot: ProV1 - Callaway HX Hot - TaylorMade TP Black akselilta

Lisäksi tarvittaessa on heittää kehiin Wishon 515 GRT 3w & 5w joista taisi viimekauden lopussa tuo 3w ollakin bägissä mukana 2i:n sijasta.

Ainoa hierominen välineissä tullee tapahtumaan putterin grippien kanssa. Niitä on nyt odottamassa 3 erilaista joista yksi on PAKSU.

Nii joo, eiköhän sieltä bägistä löydy taas ensi keväänä viimekesäinen banaani.

Sen verran päivitystä bägiin että toiseksi putteriehdokkaaksi on tullut 33" Guerin Rife antiqua ja rauta2:ksi vaihtuu Maxfli Australian Blade. Rauta2 muuttuu siksi kun golfwrx:ssä joku sanoi sen olevan vaikein ja pienin blade jolla on koskaan lyönyt. Joten semmoinen piti sitten saada.

Samaa olen lukenut tuosta mailasta. Miten on rauta-1 laita, rauta-2 kuitenkin lienee turhan "helppo"?

Taas mä opin jotain uutta bägin sisällön suunnittelun algoritmeista.
tallennettu

"The reason people don't shoot lower scores is that most people dont know how to PLAY."
Raymond Floyd
Snakeshirt
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #1 : Maaliskuu 24, 2010, 12:20:33 »

Samaa olen lukenut tuosta mailasta. Miten on rauta-1 laita, rauta-2 kuitenkin lienee turhan "helppo"?

Taas mä opin jotain uutta bägin sisällön suunnittelun algoritmeista.
Ei näkynyt tuohon hintaan ($14.90) irtolapoina myytävän blade rauta1:siä joita vielä vaikeiksi ja pieniksi olisi kehuttu, mutta hyvä pointti Hymyilee

Tuohon vaikeuteen, minä olen vähän sitä mieltä ollut aina että ei ole olemassa helppoja ja vaikeita mailoja vaan kyseessä on mailatehtaiden mainoshöpötys. Ja jos vaikka sellainen oversize kehäpainotteinen kuokka antaisikin anteeksi huonoja osumia, niin sillä ei ole mitään merkitystä omaan peliini kun en tällä pelaamisella rahaa tule koskaan tekemään. Ja kun ne oversizekuokat on yleensä niin h**vetin rumia ja niissä on paljon offsettiä niin en semmoisilla halua pelata. Toki onhan noissa nykyisissä Wishoneissakin offsettiä kohtuu paljon mutta muuten ulkonäkö miellyttää kovasti.

Jos opettelee parantamaan svingitekniikkaa ja lyömään silleen että tuolla "maailmanvaikeimmalla" rauta2:lla osuu hyvin palloon ja se pallo käyttäytyy niinkuin sen haluaa käyttäytyvän, niin sitten alkaa olla tekniikka ihan ok kuosissa. Vaikkakin tuon mailan lähinnä harjoittelumielessä ostinkin, niin saattaahan se kierroksellekin lähteä mukaan. Niin kävi ainakin tuolle edelliselle "helpolle" rauta 2:lle Hymyilee leveästi
tallennettu

Sörkan Tantor

Profiili
« Vastaus #2 : Maaliskuu 24, 2010, 14:07:07 »

Toki onhan noissa nykyisissä Wishoneissakin offsettiä kohtuu paljon mutta muuten ulkonäkö miellyttää kovasti.

Mulla on myös Wishonit: pw - i5 on 550m ja i4 - i2 on 550c. En minä niitten off settiä osaa kovin rivona pitää, päin vastoin, vallan kohtuulliselta näyttää ja on hyvän näköinen pallon takana. Ja kuten mainitsit, kovasti miellyttävät katsella, noin muuten vaan.
tallennettu
Lavantauti
Vieras
« Vastaus #3 : Maaliskuu 25, 2010, 22:03:02 »

Mulla on Muirfieldit. Ne on kans aika piänet.

edit. On mulla kans yhdet MacGregorin Tom Weiskopfit. Nekin on aika piänet.

Miurat näyttää noiden e.m rautojen rinnalla kakkulapioilta.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2010, 22:09:30 kirjoittanut Lavantauti » tallennettu
Pulli-Paavo
Vieras
« Vastaus #4 : Maaliskuu 25, 2010, 22:18:55 »

Tommosia löytyis iskemätön setti kotoa, i3 on sentään päässyt  baarin seinälle, on sekin kohtuullisen siro.
ei turhaa offsettia, tässä i5, joka onkin jo suurempi:

tallennettu
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!

Profiili
« Vastaus #5 : Maaliskuu 26, 2010, 00:37:29 »

Tommosia löytyis iskemätön setti kotoa, i3 on sentään päässyt  baarin seinälle, on sekin kohtuullisen siro.
ei turhaa offsettia, tässä i5, joka onkin jo suurempi:

ARGh, Mii is a MacGregor man, vaikka Mizunon jyväjyrsittyihin olen viimeiset pari vuotta juminutkin.
tallennettu

Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä.
- Chuck Hogan -
Pulli-Paavo
Vieras
« Vastaus #6 : Maaliskuu 26, 2010, 09:43:03 »

ARGh, Mii is a MacGregor man, vaikka Mizunon jyväjyrsittyihin olen viimeiset pari vuotta juminutkin.

Aa...löytyy siitä baarin seinästä Mizunonkin rautakolmonen, tuuppari kun ei keksi tuolle numerolle muuta kuin koristeeksi.
tosin sekin vanhaa mallia MP-14 jolla mallilla Tiger veteli ennen titun sopimusta, tai on mulla siis koko setti pitseriin saakka.
On muuten kummat mailat, oon pelannu noilla kolme elämäni neljästä parhaasta rundista.

Roikkuu kolmonen TW limited editionistakin 62/350 siinä seinällä, loppusetti on pakattu bäkiin odottamaan Belekiin pääsyä, vielä viikko Hymyilee leveästi
tallennettu
Lavantauti
Vieras
« Vastaus #7 : Maaliskuu 26, 2010, 12:57:04 »

Mizunon MP-14 on nätti maila.

Aika lähellä Hoganin presicion/personal ironia muodoiltaan, ja se ei voi kyllä olla huono juttu..

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että tuo on hienoin blade-muotoilutyyli..

Mutta onko siinä Misukassa paholaisen keksintöä, siinäpä kysymys???
tallennettu
PM
Club Player
*

Vanha on parempi kuin pussillinen uusia.

Profiili
« Vastaus #8 : Maaliskuu 26, 2010, 13:16:33 »

Aika lähellä Hoganin presicion/personal ironia muodoiltaan, ja se ei voi kyllä olla huono juttu..

Ei happamat MG:t mutta kyllä Hogan paree Iskee silmää
72 ja 2006 Apexit on. Eikä tuo 34 vuotta paljon eroa ole tehnyt.

tallennettu
Golfmaster
Vieras
« Vastaus #9 : Maaliskuu 26, 2010, 13:37:25 »

laitoin nämä hienot mailankuvat erikseen ja jätetän tuo WHAT'S IN THE BAG 2010? omaksi.
tallennettu
Pulli-Paavo
Vieras
« Vastaus #10 : Maaliskuu 30, 2010, 15:05:11 »

On siinä, tosin ei häiritsevässä määrin ja vähenee maila mailalta.

En malttanut olla "kopipeistaamatta" yhtä arvostelua tuolta golrewievin puolelta, tämä on vuodelta 2002, uusimmat kuluvalta.

Reviewed by: johnnyrogers(Unregistered User)  ,   Scratch Golfer  , from Mullins,SC..USA

Model Reviewed:
mp-14's

Summary:
I have owned 3 sets of mp-14's...I have also owned every new club that come on the market...From Callawy x-12pro's,x-14,x14-pro's..TitleistDCI, 962, 962B'sTheir blades..Wilson..Tommy Armor...Ben Hogan....I always come back to the mp-14's...Tiger Woods still plays these irons...with a nike sticker on it...he has won all his amateur titles and everything else with his mp-14's and mp-29's...No other club come close to the feel, the feedback, and the consistency of the clubs...If you are a 10- or below handicapped player...find you a used set of these, and buy em'..Mizuno..for some stupid reason quit manufacturing these wonderful clubs, and the mp-29's..They'll eventually come to their senses and start remaking these classic one of a kind clubs again...I have mine with covers on them, and cleans them every day...They sleep by my bed...I have the tour flighted 5.5 rifle shaft in the clubs with standard lenghth, and 2 degree upright....crossline cord grips..With D-3 swingweight. I had a set of mp-33's..They suck & are to light....they are nothing like the mp-14's...That why you see a lot of used mp-33 for sale, and not many mp-14's...They are classic..If you have a set...you better hold on to them..Mine are two years old, and look brand new...I take very good care of my babies......Johnny Rogers

No onnex noita saa käytettynä EBaystä alle parinsadan, jos on noin innostunut, kieltämättä parhaat kepit millä olen lyönyt.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2010, 16:10:15 kirjoittanut Pulli-Paavo » tallennettu
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!

Profiili
« Vastaus #11 : Maaliskuu 30, 2010, 23:33:22 »

Heh, tuliterät DCI 990:t odottaa ostajaa Campo de Club Mediterraneolla... Taitaa jostain syystä Taylor Made olla vähän myydympi brändi. Virnistää

Puutereitakaan ei ollut kuin eri kokoisia paistinpannuja Rossaa tarjolla...
tallennettu

Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä.
- Chuck Hogan -
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: