aakoo64
Bogey Player

HCP 7,5
|
 |
« Vastaus #60 : Helmikuu 26, 2010, 22:10:03 » |
|
Mun polvi pelaa näemmä hyvin...olin juuri hallilla 4Dswing kundien pytinkiä vielä tuunattiin 8 ekulla pääsee kokeilemaan ja saa itselleen käppyrää. Operaattori on 16:00 eteenpäin paikalla. Salilla olin tunnin verran pohjiksi. Olo kuin voittajalla juuri nyt. Ostin myös polvituen Lidlistä 6,90 €..ainakin se lämmittää hieman.
Täytynee nostaa 2 astetta pystymmäksi noita uusia keppejä ...osaako kukaan ? Hekkanen ...huhuu !
Onko siinä tuessa minkäänlaisia saranoituja metallitankoja sivulla? Kannattaa hommata sellainen, eikä maksa sekään välttämättä montaa kymppiä. Löytyy varmasti muualtakin, mutta itse ostin moisen toista urheilulajia varten Kärkkäiseltä. Älä nyt hyvänen aika heti ala väännellä niitä mailoja. Laita ensin uusi swingi kuntoon ja sitten vasta tuunaa mailoja. Ja Mikahan ei ole ollut enää pitkään aikaan täällä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitä? Minäkö tyhmä? ... Nyt en ymmärrä... 
|
|
|
EFC
Bogey Player

HyG hcp 14.9
|
 |
« Vastaus #61 : Helmikuu 26, 2010, 22:11:20 » |
|
Yhtä alamäkeä toi Poutiaisen touhu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!
|
 |
« Vastaus #62 : Helmikuu 26, 2010, 23:09:16 » |
|
Ja jyrkkä on Leijonien alkujyrkännekin... Voi perse.
Add()
BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!
12:46 6 -0
Eihän tolle voi kuin nauraa - oikeesti.
End Add
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 26, 2010, 23:31:08 kirjoittanut Pekka Pelimies »
|
tallennettu
|
Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä. - Chuck Hogan -
|
|
|
EFC
Bogey Player

HyG hcp 14.9
|
 |
« Vastaus #63 : Helmikuu 27, 2010, 00:10:31 » |
|
jep, vitutuskin meni jo ohi....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kupolaattori
Bogey Player

NRG; Hcp 3,2
|
 |
« Vastaus #64 : Helmikuu 27, 2010, 06:12:11 » |
|
ja känni tuli  Älä nyt hyvänen aika heti ala väännellä niitä mailoja. Laita ensin uusi swingi kuntoon ja sitten vasta tuunaa mailoja. Ja Mikahan ei ole ollut enää pitkään aikaan täällä.
Ettekö te nyt ymmärrä ettei siinä svingissä ole, eikä ikinä ole ollut mitään vikaa. Ainoastaan välineissä. Ja jos jotain pientä häikkää on ollut, ne on jo korjattu syksyn rangesessioissa (todisteet youtubessa). Anna nyt vaan miehen vääntää mailat mieleisekseen niin saadaan kuulla tulevana kesänä kuinka tasoitukset paukkuu sinne jo puhuttuun scratchin pintaan. Mies on kunnossa, kun vaan olisi välineetkin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Viidentuhannen kilon kivipaaden alla on mahdoton hengittää." - Vanha viidakon viisaus
|
|
|
|
Tirehtööri
Vieras
|
 |
« Vastaus #65 : Helmikuu 27, 2010, 15:48:44 » |
|
Anna nyt vaan miehen vääntää mailat mieleisekseen niin saadaan kuulla tulevana kesänä kuinka tasoitukset paukkuu sinne jo puhuttuun scratchin pintaan. Mies on kunnossa, kun vaan olisi välineetkin.
Vahva veikkaus on, että välineistä katkeaa varret sen vääntelyn seurauksena jolla saadaan kuokat vastaamaan miehen kuntoa.. Joku tossa yhtälössä kyllä paukahtaa.. se on ihan pomminvarma juttu. Sitä odotellessa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
EFC
Bogey Player

HyG hcp 14.9
|
 |
« Vastaus #66 : Maaliskuu 01, 2010, 21:37:14 » |
|
Täällä Hyvinkäällä tavattiin äsken torilla! Jatkettiin Torinon kisojen jälkeen aloitettua mukavaa tapaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MakeeK
Bogey Player

Ei JUM****TA!!
|
 |
« Vastaus #67 : Maaliskuu 04, 2010, 21:40:10 » |
|
Minkä takia aina joku virallinen mitallitavote täytyy asettaa? Mitä hiton hyötyä siitä on? Meinaako suomen olymppiakomedia ettei urheilijat tee parastaan muuten ellei niille sanota että tuothan mitallin kotio! Mun mielestä se _siitä_ja_siitä_lajista_tultava_mitali -vouhotus vaan saa aikaseks kovempia paineita. Ihan kuin niillä mitallitoivoilla ei niitä menestymispaineita jo muuten olisi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vaikka minä idiootti olisinkin, niin ei kai sitä minulle itselle tarvitse kertoa!?!!
|
|
|
Bulls Hit
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #68 : Maaliskuu 04, 2010, 22:31:20 » |
|
Minkä takia aina joku virallinen mitallitavote täytyy asettaa? Mitä hiton hyötyä siitä on? Meinaako suomen olymppiakomedia ettei urheilijat tee parastaan muuten ellei niille sanota että tuothan mitallin kotio! Mun mielestä se _siitä_ja_siitä_lajista_tultava_mitali -vouhotus vaan saa aikaseks kovempia paineita. Ihan kuin niillä mitallitoivoilla ei niitä menestymispaineita jo muuten olisi.
Mä oon samaa mieltä, mutta näähän on median keksimiä juttuja, joihin asianosaiset on lähteneet mukaan. Urheilijat kehiin ja katotaan kuka pärjää, jos ei pärjää niin voi, voi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Flipping and sliding
|
|
|
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!
|
 |
« Vastaus #69 : Maaliskuu 04, 2010, 22:38:09 » |
|
Mä oon samaa mieltä, mutta näähän on median keksimiä juttuja, joihin asianosaiset on lähteneet mukaan. Urheilijat kehiin ja katotaan kuka pärjää, jos ei pärjää niin voi, voi. +1
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä. - Chuck Hogan -
|
|
|
|
|
Henkka
Club Player

|
 |
« Vastaus #71 : Maaliskuu 05, 2010, 16:26:50 » |
|
+3
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jokaisessa meissä asuu pieni Ben
|
|
|
|
TeeAce
|
 |
« Vastaus #72 : Maaliskuu 05, 2010, 16:35:06 » |
|
+ 436,57
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kolmen putin paria enemmän vi***ttaa vain neljän putin bogi
|
|
|
|
Jukka-62
|
 |
« Vastaus #73 : Maaliskuu 05, 2010, 16:36:29 » |
|
ja känni tuli  Älä nyt hyvänen aika heti ala väännellä niitä mailoja. Laita ensin uusi swingi kuntoon ja sitten vasta tuunaa mailoja. Ja Mikahan ei ole ollut enää pitkään aikaan täällä.
Ettekö te nyt ymmärrä ettei siinä svingissä ole, eikä ikinä ole ollut mitään vikaa. Ainoastaan välineissä. Ja jos jotain pientä häikkää on ollut, ne on jo korjattu syksyn rangesessioissa (todisteet youtubessa). Anna nyt vaan miehen vääntää mailat mieleisekseen niin saadaan kuulla tulevana kesänä kuinka tasoitukset paukkuu sinne jo puhuttuun scratchin pintaan. Mies on kunnossa, kun vaan olisi välineetkin. Hahahaa...! Olin juuri hallissa...ja teippasin noi lavat ja katsoin. Kyllä se pro oli oikeassa...mailat on lyhyet...numeron kohtaan pohjissa jää eniten vihreätä..pari asteen pystymmäksi nostaminen voi auttaa asiaa, mutta ei poista ongelmaa. ------ Hyvät mailat ( CG1 ) varmaan project x 6 varret ( stiff )....ja jotenkin ymmärrän tuon bladen taian...mailat kertoo enemmän responsena kuinka oikea osuma tulisi hakea ( siihen on vielä matkaa, mutta silloin tällöin napsahtaa oikeinkin ).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|