Se on ihan saman tekevää, mitä te sillä muuvilla nyt tarkoitatte ja se, että olet tavannut Fukken kolme kuukautta sitten. Kysymys kirjoituksessani on siitä, mitä tuolla termillä tarkoitettiin pari vuotta sitten. Sillä ei tarkoitettu transitiovaiheen liikettä, eikä sillä tarkoitettu käsikolmion avaamista. Sillä tarkoitettiin kyynärvarren kiertoa osuma-alueella.
On täysin hyväksyttävää, että ajatukset ja käsitykset asioista muuttuvat. Ei sitä tarvitse hävetä. Yleensä se tarkoittaa kehitystä ja on positiivinen asia.
Ei vaan Fukke kerto ton jo ihan alkuvaiheissa GP:ssä. Samoin siitä mun ekasta tapaamisesta on just se pari vuotta, millon näytti sen livenä. Sillä ei koskaan ole tarkoitettu osuma-alueen tapahtumaa, vaan ainakin Fukke on alunalkaen tarkoittanut koko dsw:n ajan tapahtuvaa liikettä. Myönnän toki, että livenä ja kirjoitettuna se oli hieman eri. Samoin toi megacrossaus on ollu sen ajatus jo kauan, mutta sitäkään ei osannu selittää kirjoittaen.
Mun osuutena on tullu toi käsikolmion avaaminen, mikä niinikään löytyy gp:stä ihan alkuajoilta tuon keskustelun tiimoilta ja siten sitä olen livenäkin opettanut. Mä kun en missään vaiheessa hyväksyny tota vasemmalla käsivarrella tapahtuvaa avaavaa kiertoa. Sen olen täälläkin moneen kertaan sanonut. Samoin GP:ssä.