Toukokuu 22, 2012, 12:31:53
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Mizuno MP52 versus MP58  (Luettu 2131 kertaa)
Jamasa
Vieras
« : Helmikuu 08, 2010, 21:45:59 »

Kysytääs piruuttaan jos joku olis testaillut kyseisiä mailoja, että millasia fiiliksiä tuli?
juu, tiedän, testaamalla se selviää itselle ja kyllä aion testata ennenkuin teen päätöksen mutta kivahan se on kuulla mitä muut on pitäneet.
tallennettu
Chipper
Single Player

Profiili
« Vastaus #1 : Helmikuu 08, 2010, 22:27:42 »

Olen kokeillut MP-52 ja hiukan häiritsi se ääni mikä mailaista lähti. Se ei ollut ihan yhtä rapsakka kuin bladella. Lapa on mielestäni ihan hyvän näköinen ja ei tuo lovia näy. Lisäksi lapa on yllättävän pieni. MP-58 en ole kokeillut, mutta perään olen kuolannut. Näyttävät vain hiukan vaikeilta mailoilta etenkin pidemmät raudat.
tallennettu

Lyö niin kovaa kuin vain pystyt !!
Lavantauti
Vieras
« Vastaus #2 : Helmikuu 08, 2010, 22:32:28 »

Kaikella kunnioituksella Mizunoa kohtaan ja täysin kokeilematta kumpaakaan lapaa, saanko sanoa että HYI HELVETTI! MP-58:ssahan on Paholaisen keksintöä vaikka muille jakaa! Hyi Taatana! Menen oksentamaan.

tallennettu
Chipper
Single Player

Profiili
« Vastaus #3 : Helmikuu 08, 2010, 22:37:37 »

Joo sori mun moka. Mä en tarkoittanut MP-58 vaan MP-68. Niissä ei ole tuota kartellimestarin kräts -sarjassa mainitsemaa paholaisen keksintöä. Ei ainakaan paljoa.
tallennettu

Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!

Profiili
« Vastaus #4 : Helmikuu 09, 2010, 00:31:29 »

Kysytääs piruuttaan jos joku olis testaillut kyseisiä mailoja, että millasia fiiliksiä tuli?
juu, tiedän, testaamalla se selviää itselle ja kyllä aion testata ennenkuin teen päätöksen mutta kivahan se on kuulla mitä muut on pitäneet.
Ja mä haluun edelleen ne toiset 60:set, vaikka viidettä käynkin vasta.
tallennettu

Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä.
- Chuck Hogan -
Jamasa
Vieras
« Vastaus #5 : Helmikuu 09, 2010, 11:25:32 »

Kaikella kunnioituksella Mizunoa kohtaan ja täysin kokeilematta kumpaakaan lapaa, saanko sanoa että HYI HELVETTI! MP-58:ssahan on Paholaisen keksintöä vaikka muille jakaa! Hyi Taatana! Menen oksentamaan.

Tottakai saa sanoa. Mielipide se on tuokin.

Mutta kai se on haettava kumpaakin eri varsilla ja testattava ja analysoitava.

p.s. Pelimies: kyselen niitä MP60:a uudestaan jos sattus olemaan.
tallennettu
tulkaz
Vieras
« Vastaus #6 : Helmikuu 09, 2010, 11:35:33 »

I second that...
tallennettu
Jamasa
Vieras
« Vastaus #7 : Helmikuu 09, 2010, 12:50:35 »

Sanokaas mikä siinä offsetissa on niin paholaista?
tallennettu
Lavantauti
Vieras
« Vastaus #8 : Helmikuu 09, 2010, 13:20:45 »

Sanokaas mikä siinä offsetissa on niin paholaista?

Tuossa on mun "vara"setin r7. Mä väänsin koko setin lofteiltaan yhtä mailaa suuremmaksi eli tein 2-9stä 3-PW:n ja sain sitä kautta vähäisenkin offsetin kokonaan pois. Kyllä tuo on pallon takana ihan toista maata katsella kun joku karsee offset-kauha.

tallennettu
Chipper
Single Player

Profiili
« Vastaus #9 : Helmikuu 09, 2010, 13:54:59 »

Tuossa on mun "vara"setin r7. Mä väänsin koko setin lofteiltaan yhtä mailaa suuremmaksi eli tein 2-9stä 3-PW:n ja sain sitä kautta vähäisenkin offsetin kokonaan pois. Kyllä tuo on pallon takana ihan toista maata katsella kun joku karsee offset-kauha.

Oletko sä grindannu lavan kärkeä, kun näyttää niin pyöreältä?

Mulle tuli tuosta lavasta fiilikset, että mun pitäisi työntää käsiä kohteeseenpäin enemmän kuin offset-kuokilla.

Ja nyt sitten pitää tunnustaa, että omistan offset-kuokat mallia Mizuno Mp-32. Alla on kuva (oikeanpuoleinen lapa) josta näkee kuinka paljon offsettiä kyseisissä kuokissa on. Toivottavasti en aiheuta foorumilaisille pahoinvointia. Taidot ei vain riitä pelaamaan ilman offsettiä.

tallennettu

Lavantauti
Vieras
« Vastaus #10 : Helmikuu 09, 2010, 14:25:32 »

Mulle tuli tuosta lavasta fiilikset, että mun pitäisi työntää käsiä kohteeseenpäin enemmän kuin offset-kuokilla.

Ei paskemmat fiilikset.
tallennettu
Chipper
Single Player

Profiili
« Vastaus #11 : Helmikuu 09, 2010, 14:35:15 »

Ei paskemmat fiilikset.

Tuossa kun tarkemmin mietin, niin olen tainnut löytää siikretin (siis omaan tekemiseen). Huomasin, että niinhän siinä on aina käynyt. Eli kun olen kokeillut kuokkia joissa on enemmän offsettiä, niin ei tule käsiä painettua kohteeseenpäin yhtä paljon kuin vähäisemmällä offsetillä. Kuulostaa aika utopialta, mutta siltä se tuntuu. Offset-kuokilla, jos käsiä painaa kohteeseen, niin lapa näytää härskiltä (tai siis tuo offsetin tuoma ero).

Tuon siitä saa Jamasa kun alkaa kyselemään offsetistä. Ei paljon tule asiaa tuohon otsikkoon liittyen.
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: