Toukokuu 22, 2012, 12:26:19
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kenkien ruusukkeet / piikit  (Luettu 952 kertaa)
PM
Club Player
*

Vanha on parempi kuin pussillinen uusia.

Profiili
« : Tammikuu 14, 2010, 09:27:39 »

Onko osunut kenelläkään kauppa, tavallista tai netti, eteen joka myisi ruusukkeita joissa on kunnon piikkiä vai pitääkö ne tehdä itse Huh
Pitäis saada "loputon" pyöriminen loppumaan...
tallennettu
Snakeshirt
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #1 : Tammikuu 14, 2010, 09:32:54 »

Onko osunut kenelläkään kauppa, tavallista tai netti, eteen joka myisi ruusukkeita joissa on kunnon piikkiä vai pitääkö ne tehdä itse Huh
Tuolla ainakin on: http://www.golfonline.co.uk/champ-pro-stinger-metal-tip-spikes-on-tour-p-2270.html

ovat kätevästi naamioidut pehmoruusukkeiksi joten mikäli et klubitalon lattialla tai parkkipaikan asfaltilla noilla steppaile niin kukaan tuskin huomaa mitään Hymyilee
tallennettu

**

HCP 7,5

Profiili
« Vastaus #2 : Tammikuu 14, 2010, 12:33:51 »

Tuolla ainakin on: http://www.golfonline.co.uk/champ-pro-stinger-metal-tip-spikes-on-tour-p-2270.html

ovat kätevästi naamioidut pehmoruusukkeiksi joten mikäli et klubitalon lattialla tai parkkipaikan asfaltilla noilla steppaile niin kukaan tuskin huomaa mitään Hymyilee

Ei passaa tosiaan mennä kesken kierroksen klubille hakemaan evästä nuo kengissä. Mutta GP:n sääntöketjuun pohjaten voi pelikavereille sanoa, ettei voi sääntöjen puitteissä lähteä kahville kesken kierroksen...

Voi muuten alkaa Virpiniemessäkin pelikaverit ihmetellä, kun kävelee asvaltin ulkopuolella parkkipaikalta ykköstiille tai ysiltä kympille mennessä  Iskee silmää
tallennettu

Mitä? Minäkö tyhmä? ... Nyt en ymmärrä... Huh
Lavantauti
Vieras
« Vastaus #3 : Tammikuu 14, 2010, 13:05:09 »

Voi muuten alkaa Virpiniemessäkin pelikaverit ihmetellä, kun kävelee asvaltin ulkopuolella parkkipaikalta ykköstiille tai ysiltä kympille mennessä  Iskee silmää

Kyllä noista griinilläkin aika murea rutina kuuluu, jos griini on vähänkään jyrätty.
tallennettu
Snakeshirt
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #4 : Tammikuu 14, 2010, 14:04:02 »

Kyllä mä yleensä kopsuttelen noilla muovisillakin stingereillä siellä hietikon puolella, ne kun on melkoiset mutikat kengänpohjissa ettei ole kiva tallustella kovalla alustalla.
tallennettu

*

Vanha on parempi kuin pussillinen uusia.

Profiili
« Vastaus #5 : Tammikuu 14, 2010, 16:34:44 »

tanke juu
Näillä lumilla voi odotella toimitusta jonkin aikaa.
Noita kommentteja kun lukee niin vaihto popot oltava messissä, reiskat...
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: