Toukokuu 22, 2012, 12:16:19
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: väyläpuista/hybrideistä  (Luettu 858 kertaa)
makketykki
Green Card

Profiili
« : Joulukuu 31, 2009, 11:45:48 »

Mites palstalaiset on yleensä täyttänyt bägissä lyöntivälin 230-180 metriä? Tällä hetkellä rauta-5 on bägin pisin rauta,sillä pääsen halutessani n. 175 metriin. Siihen päälle olen suunnitellut ostavani 22 asteisen TM Rescue 09 tp:n.. Lyöntimitaltaan(n.195m) koen tälläisen mailan olevan erityisen tärkeä oman scooraamiseni kannalta, eli tämä tähän perusteluiksi. Sitä pidemmät mailat enemmän mietittyvätkin, eli suosiiko väki enemmän pitkiä hybridejä vai nostavia puita?

Niin ja terve vaan kaikille, pitkään olen palstaa lueskellut, mutta vasta nyt tuli rekisteröidyttyä..
tallennettu
tulkaz
Vieras
« Vastaus #1 : Joulukuu 31, 2009, 12:44:04 »

No minä ainakin olen siirtynyt tuossa pitkässä päässä seuraavaan kokoonpanoon:

D1: 9,5ast
3W: 13,5ast
Hybridi: 17 ast

Sitten seuraavaksi onkin vaihtelevasti bägissä joko 21ast hybridi tai rauta3 / 24ast hybridi tai rauta-4

tallennettu
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!

Profiili
« Vastaus #2 : Joulukuu 31, 2009, 13:03:31 »

Oma setti sisältää tuohon etäisyyteen raudat 5...3 noin 200 - 210 metriin asti ja sitten on normi puu-3. Väliin jää noin 30 kattamatonta metriä, mutta en oo siitä ollut huolestunut. 19 asteinen hyrbä vois tohon sopia, mutta ei oo sellasta, 21:nen on, enkä siihen osaa luottaa. Silmään ja nauruvaivoihin sopisi varmasti paremmin puu-5.

Hyrbälyöntiin valmistautuminen on toivoton tehtävä. Repeen joka kerta, kun kaivan sen suojahupun alta, kun Tintin seikkailuista tulee silloin aina mieleen yhden hahmon nenä ja siitä koitunut Du Pontin veljesten kommentti:
- Valtava nenä, katso millainen nenä!
- Mikä nenä!
tallennettu

Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä.
- Chuck Hogan -
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor

Profiili
« Vastaus #3 : Joulukuu 31, 2009, 13:21:50 »

Mulle tuli rautakakkonen. Joulupukki toi. Luulen lyöväni sillä vähintään parisataa metriä kesägreenille. Jos olis talvigreeni, menis iigeliputti tai cippi 5 cm lipusta vasemmalta ohi yli greenin. Ennestäänkin mulla on rautakakkonen mutta se on niin ilkeän näköinen, että en ole sitä tohtinut vuosiin käyttää ja mukanani kantaa. Se on Lynxin tekemä, hyi helvetti. Tämä uusi on Hekkasen tekemä ja kaunis ja on samaa sarjaa kuin setin muutkin mailat. Sitten on draiveri ja spone jotka on itte kasattuja ja kauniita nekin. Ja tietenkin pari wedgeä. Näillä vermeillä pystyn kattamaan suvereenisti koko kentän muutamaan metrin tarkkuudella.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: