Toukokuu 22, 2012, 12:10:40
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: EA Sports Tiger Woods 2010 & 2009  (Luettu 1116 kertaa)
Pele_9
Green Card

Profiili
« : Joulukuu 21, 2009, 11:59:02 »

Mitä eroa näillä kahdella? Onko paljo uutta tässä 2010 versiossa? 2009 sais aika kohtuu hintaan pleikka 3:lle...
tallennettu
Kupolaattori
Bogey Player
**

NRG; Hcp 3,2

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 21, 2009, 12:19:40 »

Mitä eroa näillä kahdella? Onko paljo uutta tässä 2010 versiossa? 2009 sais aika kohtuu hintaan pleikka 3:lle...

Itse ostin tuon 09:n PS2:lle kymmenellä eurolla tuossa joku aika takaperin. Ihan ok golfpeli, mutta kyllästyin siihen melko nopeasti. Jostain syystä ko. pelissä kenttien grafiikat vaihtelevat rajusti, osan ollessa hyviä kun taas osa on vain suttuista mössöä. Lisäksi "EA Sports Cup"-pelimuoto on hyvin äkkiä pelattu läpi, eikä ko. pelimuoto ollut todellakaan niin viihdyttävä että sen jaksaisi uudestaan pelailla.

Hyvin tämä soveltuu kuitenkin samanhenkisten ihmisten kanssa ajanvietteeksi muutaman lasillisen kera. 2010 versiosta ei kokemuksia, mutta jos 09:n halvalla saat niin kyllä siitä ainakin hetkeksi iloa irtoaa (tiedä sitten paljonko on eroa PS2 ja 3-versioilla....)
tallennettu

"Viidentuhannen kilon kivipaaden alla on mahdoton hengittää." - Vanha viidakon viisaus
tulkaz
Vieras
« Vastaus #2 : Joulukuu 21, 2009, 14:57:28 »

(tiedä sitten paljonko on eroa PS2 ja 3-versioilla....)

Grafiikoissa pitäisi ainakin olla melkoisen paljon eroa. ...tai ainakin pitäisi olla.=)  PS3 on kuitenkin sen verran paljon tykimpi vehje kuin satasen hintaan myytävä PS2.
tallennettu
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor

Profiili
« Vastaus #3 : Joulukuu 21, 2009, 15:12:11 »

Minä ostin eilen Klaas Uulssonilta tasohiomakoneen hintaan 19.90 €. Eikö ollut halpa?!  Paljonko tuosta hinnasta jää pikku-kiinalaiselle, joka on vempeleen kasannut? On vallan toimivan oloinen peli. Onnittelin itseäni hyvästä hankinnasta. Pitää grindata vessan oven alasyrjää pois, että se mahtuu kääntymään eteisen uuden maton päälle. Vaimokin takuulla ällistyy avatessaan pakettia jouluaattona!
tallennettu
Pele_9
Green Card

Profiili
« Vastaus #4 : Joulukuu 21, 2009, 15:24:31 »

Minä ostin eilen Klaas Uulssonilta tasohiomakoneen hintaan 19.90 €. Eikö ollut halpa?!  Paljonko tuosta hinnasta jää pikku-kiinalaiselle, joka on vempeleen kasannut? On vallan toimivan oloinen peli. Onnittelin itseäni hyvästä hankinnasta. Pitää grindata vessan oven alasyrjää pois, että se mahtuu kääntymään eteisen uuden maton päälle. Vaimokin takuulla ällistyy avatessaan pakettia jouluaattona!

Just... Onnea uudelle tasohiomakoneelle Hymyilee
tallennettu
TinCup
Administrator
Green Card

Profiili
« Vastaus #5 : Joulukuu 21, 2009, 15:34:13 »

2010 versiosta ei kokemuksia, mutta jos 09:n halvalla saat niin kyllä siitä ainakin hetkeksi iloa irtoaa (tiedä sitten paljonko on eroa PS2 ja 3-versioilla....)
Jos joku tarvitsee, niin multa lähtisi kyseinen 09 versio PS3:lle parilla kympillä + pk. Yksityisviestiä tulemaan, jos kiinnostaa. Hymyilee
tallennettu
Juhis
Club Player
*

Profiili
« Vastaus #6 : Joulukuu 21, 2009, 16:23:37 »

Minä vähän epäilen että jopa kaulin olisi ollut turvallisempi lahja.
tallennettu

The most important shot in golf is the next one.
- Ben Hogan
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor

Profiili
« Vastaus #7 : Joulukuu 21, 2009, 16:33:59 »

Minä vähän epäilen että jopa kaulin olisi ollut turvallisempi lahja.

Mitenhän lienee? Sitä kun ei tarvitse kytkeä valtakunnan verkkoon käynnistyäkseen.
tallennettu
Chipper
Single Player

Profiili
« Vastaus #8 : Joulukuu 21, 2009, 17:04:24 »

Minä ostin eilen Klaas Uulssonilta tasohiomakoneen hintaan 19.90 €. Eikö ollut halpa?!  Paljonko tuosta hinnasta jää pikku-kiinalaiselle, joka on vempeleen kasannut? On vallan toimivan oloinen peli. Onnittelin itseäni hyvästä hankinnasta. Pitää grindata vessan oven alasyrjää pois, että se mahtuu kääntymään eteisen uuden maton päälle. Vaimokin takuulla ällistyy avatessaan pakettia jouluaattona!

Onnittelut herralle uudesta tasohiomakoneesta. Mahtaako herra pysyä housuissaan, kun ei pääse vehjettä käyttämään vaan pitää odottaa aattoon asti? Kysymys kuuluukin, että mahtaakohan tasohiomakone kestää ehjänä joulunpyhien ylitse?

Ostin itselleni uusia Titun lippiksiä ja paitoja. Nousi katu-uskottavuus klubilla dekadilla. Kun isken klubille, niin katsovatkin kuin pelimies olisi tullut klubille. Kyllä sitä saa vähällä ihmisiä huijattua. Onneksi eivät ole kentällä katsomassa miten herra pelaa.

EDIT: JA mitä tuohon peliin tulee, niin itsellä hiukan vanhempi malli ja kyllä siihen aika nopeasti kyllästyi. Oletan, että kyllästyisin vaikka olisi paremppi grafiikka. Kyllä se live -pelaaminen on mielekkäämpää.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 21, 2009, 17:06:12 kirjoittanut Chipper » tallennettu

Lyö niin kovaa kuin vain pystyt !!
Rauski
Bogey Player
**

HCP 9,8, kierrosennätys 80, Virvik

Profiili WWW
« Vastaus #9 : Joulukuu 21, 2009, 21:24:27 »

Meidän perheen asiantuntijan mukaan 15 v joka on pelannut kummatkin läpi ja ostanut kaiken tarvittavan piti joltain osin 09 parempana ja 10 taas tykkäsi enemmän erilaisesta puttitekniikasta. Kummatkin hyviä ja grafiikassa ei mitään hirveitä eroja. Älä sitten sorru missään vaiheessa 08 tai 07 ne on liian hätäisesti kyhättyjä rahat pois meinigillä. 
tallennettu

Saakelin, saakelin saakeli
Tetsa
Club Player
*

Duffattuja chippejä vuodesta -99 lähtien...

Profiili
« Vastaus #10 : Joulukuu 22, 2009, 09:28:32 »

Onkohan TW2011 tulossa nämä kentän ulkopuoliset tapahtumat mukaan? (Etukannessa TW itse silmä mustana ja tikkejä poskessa, takakannen kuvina normi peli-screenshottien lisäksi ns. makuuhuonetoimintaa, jossa naisten (ja TW:n) 'paikat' on peitetty kultaisilla tähdillä.

Mainoksista poimittua:

Väistele vaimosi murhanhimoista hutkimista! Kaada klubin himoituin puuma! Kumoa kaljan lisäksi tarjoilija! Tuplapisteet kultaisesta suihkusta! 

tallennettu

Eka mä aattelin et 'Ei helvetti...'
Mut sit mä funtsin et *Ei saatana!'
Kualeppi
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #11 : Joulukuu 22, 2009, 09:53:23 »

Jotain tällaistako meinaat? http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=67872
tallennettu

Nätti veto
Tetsa
Club Player
*

Duffattuja chippejä vuodesta -99 lähtien...

Profiili
« Vastaus #12 : Joulukuu 22, 2009, 09:57:45 »

Joo. Jotenkin mä aattelinkin etten voi olla ensimmäinen jolle toi tulee mieleen...
tallennettu

Eka mä aattelin et 'Ei helvetti...'
Mut sit mä funtsin et *Ei saatana!'
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: