Toukokuu 22, 2012, 12:07:54
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kun on kyse kalastuksesta, mikään ei maksa liikaa.  (Luettu 659 kertaa)
asa
Green Card

Profiili
« : Joulukuu 11, 2009, 23:50:34 »

Pelasin viime kesänä kierroksen parin pian keski-ikäisen kaveruksen kanssa. Jossain välissä tuli puheeksi toisen miehen ikivanhat mailat. Kaveri tuumas, että ei raski ostaa uutta settiä. Siitä keskustelu sitten jatkui aiheesta mitä ostaa ja mitä maksaa.. sitten tuli mulle kuolematon kommennti: kun on kyse kalastuksesta niin mikään ei maksa liikaa. Kaveri kertoi "tuhlaavansa" valtavia summia kaiken tyyppisiin  kalastusvälineisiin. peukku siitä.

Itse jopa välillä luulin oleva jonkin asteinen golf-välinefriiki, ja että minä(kin) laitan kohtuuttomasti rahaa golf-välineisiin. Ja olenkin tässä syksyn mittaan haaveillut Scratc:hin setistä (n. 1100€), mutta en sitä kuitenkaan ole vielä raskinut ostaa.
Nyt sitten tuli aiheelliseksi päivittää äänentoistolaitteistoa, kun on kyse äänentoistosta, mikään ... 
tallennettu
Henkka
Club Player
*

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 12, 2009, 15:29:01 »

Onhan noita. Itsellä aikanaan musiikkivehkeet (kitarat, syntikat, rummut, raiturit, efektilaitteet yms..). Moni voisi liittää tähän autoilun, mutta kyllä se vielä yksi on yli muiden. Niihin tuhlataan aikaa, rahaa, sielua ja ruumista, mistään mitään säästämättä. Jotkut ostaa omaksi, jotkut vuokraa, jotkut sijoittaa omaansa kaiken minkä pystyy. Tapoja on varmaan tuhansia, kuten viimeaikoina tältäkin palstalta on saanut lukea.
tallennettu

Jokaisessa meissä asuu pieni Ben
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: