Bulls Hit
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #15 : Joulukuu 04, 2009, 13:52:11 » |
|
PELIMIES ei selittele tai kerro juttuja. Missäs muuten Bulls Hit.
Siinähän se tuli vastaus ennen kysymystä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Flipping and sliding
|
|
|
Kupolaattori
Bogey Player

NRG; Hcp 3,2
|
 |
« Vastaus #16 : Joulukuu 04, 2009, 13:53:36 » |
|
EDIT: Ja Kupolaattorille voin kertoa kentän nimen privana, julkisesti en nimeä laita foralle, koska se paljastaisi liikaa.
Kerro toki.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Viidentuhannen kilon kivipaaden alla on mahdoton hengittää." - Vanha viidakon viisaus
|
|
|
|
Chipper
|
 |
« Vastaus #17 : Joulukuu 04, 2009, 13:54:10 » |
|
Siinähän se tuli vastaus ennen kysymystä.
No olisi hiukan kiinnostanut saada syvyyttä tähän keskusteluun, kompentessia nääs. Muuten aiheen käsittely jää hiukan pintapuoliseksi. Mutta ymmärrän kirjoittamattomat säännöt ja niitä kunnioita nöyrästi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Lyö niin kovaa kuin vain pystyt !!
|
|
|
|
Chipper
|
 |
« Vastaus #18 : Joulukuu 04, 2009, 13:54:29 » |
|
EDIT: Ja Kupolaattorille voin kertoa kentän nimen privana, julkisesti en nimeä laita foralle, koska se paljastaisi liikaa.
Kerro toki. Enpäs kerro.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bulls Hit
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #19 : Joulukuu 04, 2009, 13:55:11 » |
|
Mä en enää viitsi toistaa, etten ole koskaan tuntenut itseäni pelimieheksi. Ehkä sitten vasurilta?
Aaanttooon!!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Flipping and sliding
|
|
|
Kupolaattori
Bogey Player

NRG; Hcp 3,2
|
 |
« Vastaus #20 : Joulukuu 04, 2009, 13:55:56 » |
|
Kerro toki. Enpäs kerro. No älä sitten kerro.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Viidentuhannen kilon kivipaaden alla on mahdoton hengittää." - Vanha viidakon viisaus
|
|
|
|
Chipper
|
 |
« Vastaus #21 : Joulukuu 04, 2009, 13:56:32 » |
|
Mä en enää viitsi toistaa, etten ole koskaan tuntenut itseäni pelimieheksi. Ehkä sitten vasurilta?
Aaanttooon!!!
On se niin nöyrä !!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bulls Hit
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #22 : Joulukuu 04, 2009, 14:00:55 » |
|
On se niin nöyrä !!
Nöyrijä on toinen nimeni.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Flipping and sliding
|
|
|
Kualeppi
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #23 : Joulukuu 04, 2009, 14:14:47 » |
|
Käsittääkseni tässä ei ollut kyse "pelimiehestä" vaan pelimiehestä. Pelimies ei myöskään anna "perunapelto avauspaikkojen" vaikuttaa yleiseen fiilikseen.
Näin minä sen ymmärsinkin, mutta jotkut "pelimiehet" luulevat pystyvänsä iskemään 63, mutta löytävät aina jonkin toissijaisen syyn ettei koskaan tuohon pääse. Fiiliksen osalta puhuin vain itsestäni ja minä en ole pelimies, PELIMIES saatan olla. EDIT: Kupolaattorille voisin suositella tutustumista erääseen kentään (Suomessa), niin tulet törmäämään perunapeltoon avauspaikoilla. Ja on niitä epätasaisia avauspaikkoja täällä etelässäkin vaikka kenttä on muuten todella hieno. Ei kuitenkaan vaikuta peliin. Mitä me pienistä kun ei pienet meistä. "Pelimiehet" iskevät kuuskolmosia vaikka palokunnan tansseista jossa on enemmän jalkoja kun hampaita. Enkä kuulu tähän joukkoon. Eikä iske, vaan PELIMIEHET  Sori, korjasin nopeasti erheeni alkuperäiseen viestiin. Eli ymmärsinkö oikein, että "pelimies" ei iske ketään eikä koskaan? Taksijonossakin saa pataansa ja selittää, että oli väärät kengät jalassa ja tasapaino petti.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nätti veto
|
|
|
|
Chipper
|
 |
« Vastaus #24 : Joulukuu 04, 2009, 14:17:13 » |
|
Käsittääkseni tässä ei ollut kyse "pelimiehestä" vaan pelimiehestä. Pelimies ei myöskään anna "perunapelto avauspaikkojen" vaikuttaa yleiseen fiilikseen.
Näin minä sen ymmärsinkin, mutta jotkut "pelimiehet" luulevat pystyvänsä iskemään 63, mutta löytävät aina jonkin toissijaisen syyn ettei koskaan tuohon pääse. Fiiliksen osalta puhuin vain itsestäni ja minä en ole pelimies, PELIMIES saatan olla. EDIT: Kupolaattorille voisin suositella tutustumista erääseen kentään (Suomessa), niin tulet törmäämään perunapeltoon avauspaikoilla. Ja on niitä epätasaisia avauspaikkoja täällä etelässäkin vaikka kenttä on muuten todella hieno. Ei kuitenkaan vaikuta peliin. Mitä me pienistä kun ei pienet meistä. "Pelimiehet" iskevät kuuskolmosia vaikka palokunnan tansseista jossa on enemmän jalkoja kun hampaita. Enkä kuulu tähän joukkoon. Eikä iske, vaan PELIMIEHET  Sori, korjasin nopeasti erheeni alkuperäiseen viestiin. Eli ymmärsinkö oikein, että "pelimies" ei iske ketään eikä koskaan? Taksijonossakin saa pataansa ja selittää, että oli väärät kengät jalassa ja tasapaino petti. Kuvaelmasi sopii yhteen juuri tuon "pelimiehen" kanssa. Ja "pelimies" selvittää vielä nenä verillä kaverille, että olisi lyönyt sitä pataan, mutta kun sattui olemaan epätasainen alusta kenkien alla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor
|
 |
« Vastaus #25 : Joulukuu 04, 2009, 14:32:46 » |
|
Sitten on vielä nämä pippelimiehet, jotka pelkästään selittää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kualeppi
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #26 : Joulukuu 04, 2009, 14:33:25 » |
|
Olen tavannut yhden "pelimiehen" yökerhossa. Maksoin tapaamisesta jälkikäteen sakkoja. Hauskinta oli, että silloinen työkaverini maksoi sakoista puolet, koska oli niin tyytyväinen kun "pelimiehen" nenä alkoi vuotaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nätti veto
|
|
|
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!
|
 |
« Vastaus #27 : Joulukuu 05, 2009, 17:53:32 » |
|
Olen tavannut yhden "pelimiehen" yökerhossa. Maksoin tapaamisesta jälkikäteen sakkoja. Hauskinta oli, että silloinen työkaverini maksoi sakoista puolet, koska oli niin tyytyväinen kun "pelimiehen" nenä alkoi vuotaa.
Mää tapasin pari norjalaista steroidibroileria. Mulla alko nenä vuotaa, mutta onneks olkavarsilukko, jota henkilökunta noudatti heidän ulos kyöräämiseen oli kivulias. Ja yhtään en tiedä, mikä meni vikaan, vai naksahtiko pojilla vaan Pohjanhovin eltaantuneen tarjonnan seassa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä. - Chuck Hogan -
|
|
|
|
Jukka-62
|
 |
« Vastaus #28 : Joulukuu 06, 2009, 17:21:47 » |
|
..Pohjanhovin eltaantuneen tarjonnan seassa.
Pohjanhovissa voikin sattua mitä vaan. Tarkalla sijoittelulla oli kuitenkin Hoganille suuri merkitys. Mitähän Hogan pelais jolain Arctic Golfin kentällä parhaimmillaan..75-76 ?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|