Toukokuu 22, 2012, 11:57:59
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: 1 ... 5 6 [7]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vakkarikirjoittajat lähtee?  (Luettu 5631 kertaa)
EFC
Bogey Player
**

HyG hcp 14.9

Profiili WWW
« Vastaus #90 : Marraskuu 15, 2009, 16:02:55 »

Jukka ei lähde!

Jep, niin näyttää. No, käyhän se niinkin että kaikki muut paitsi Jukka lähtevät.

Miten ihmeessä tää on onnistuttu kääntämään mun syyksi tämä Kebaxin, Hekkasen ja Scoopin lähtö.

Ymmärsit taas väärin jokkedoken heiton.. ja ymmärtääkseni kebaxinkaan lähdön aiheuttamisen kunnia ei mene Oulun suunnalle.
tallennettu
Jukka-62
Scratch Player

PROsit...PROfit

Profiili
« Vastaus #91 : Marraskuu 15, 2009, 16:18:02 »

Jukka ei lähde!

Jep, niin näyttää. No, käyhän se niinkin että kaikki muut paitsi Jukka lähtevät.

Miten ihmeessä tää on onnistuttu kääntämään mun syyksi tämä Kebaxin, Hekkasen ja Scoopin lähtö.

Ymmärsit taas väärin jokkedoken heiton.. ja ymmärtääkseni kebaxinkaan lähdön aiheuttamisen kunnia ei mene Oulun suunnalle.

Ok hyvä.
tallennettu

tulkaz
Vieras
« Vastaus #92 : Marraskuu 15, 2009, 17:02:24 »

On kyllä varmasti haastavaa yrittää vuorovaikuttaa keskustelufoorumilla kun ei ymmärrä kirjoitettua tekstiä.
tallennettu
Jukka-62
Scratch Player

PROsit...PROfit

Profiili
« Vastaus #93 : Marraskuu 15, 2009, 17:05:48 »

On kyllä varmasti haastavaa yrittää vuorovaikuttaa keskustelufoorumilla kun ei ymmärrä kirjoitettua tekstiä.

Se on totta..heti kun näiltä jatkuvasti vastaranankiiskeiltä tulee jotain asiallista senkin lukee väärin.
tallennettu

tulkaz
Vieras
« Vastaus #94 : Marraskuu 15, 2009, 22:58:09 »

Se on totta..heti kun näiltä jatkuvasti vastaranankiiskeiltä tulee jotain asiallista senkin lukee väärin.

Ja näitä vastarannankiiskejä ovat siis kaikki, jotka eivät ole samaa mieltä sinun teorioistasi?
tallennettu
Jukka-62
Scratch Player

PROsit...PROfit

Profiili
« Vastaus #95 : Marraskuu 16, 2009, 11:44:31 »

Ja näitä vastarannankiiskejä ovat siis kaikki, jotka eivät ole samaa mieltä sinun teorioistasi?

Niin no mä vaan kerron omista ongelmistani joita olen kohdannut kun olen joutunut itse etsiskelemään ei standardimittaisena sopivia keppejä ja kun ongelman takia hyviä kierrostuloksia ja onnistumisia yleensä on aika vähän tähän mennessä.

Olen kuitenkin saamassa aika hyvän käsityksen minkälaisilla mailoilla pelini aikoinaan olisi hyvinkin voinut sujua...kiitos lukuisten kommenttien ja sitä kautta aktivoituneiden aivojeni, jotka "suolsivat" hiljattain esimerkin siitä miten tarkasti tuntemukseni pitävät paikkaansa.

Hyvänä esimerkkinä on tuo oma tuntemus siitä miksi minusta on aina tuntunut siltä että pisimmät mailat on liian pitkiä lyhyet liian lyhyitä, vaikka niitä juuri pidensin tuumalla standardista.

Selitys tuohon löytyy swingipainoista, uprightiksi nostamisesn vaikutuksesta otekorkeuteen mailasta sekä muutamasta muusta jutusta. Myöskin tuo harmaa alue regun ja stiffin välissä on mielenkiintoinen. Siitä muun muassa Lavis lausui jotain muualla.

Nämä ongelmat luulisi kiinnostavan sinuakin, koska sinullahan on hieman samansuuntaisia säätöjä.

Selkeesti swingini tarvii säätöjä koska näillä parruilla pelaaminen on muovannut swingiäni huonoon suuntaan...se on ilmeistä ja kommentit sen kautta aika hyviä...itse olen kuitenkin syyt noiden vinoutumia alta joutunut tonkimaan.

Mä en nimittäin vaan halua alkaa kaatamaan vettä kaivoon...ei se vesi siellä pysy, jos ei perusteita huonolle swingille ensin poista.

Kuka tahanasa voi lausua 5 virhettä swingistäni....se joka kertoo miksi se on tohon mennyt alkaa olla jo todellinen prooo.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 16, 2009, 12:01:19 kirjoittanut Jukka-62 » tallennettu

TeeAce
Global Moderator
Scratch Player

Profiili WWW
« Vastaus #96 : Marraskuu 16, 2009, 11:46:47 »

Kuka tahanasa voi lausua 5 virhettä swingistäni....se joka kertoo miksi se on tohon mennyt alkaa olla jo todellinen prooo.

Sen takia, koska koko sun käsitys swingissä tapahtuvista asioista on suoraan persiistä. Se johtaa kaikkeen tohon mitä teet.

Oonko mä nyt todellinen proooo?
tallennettu

Kolmen putin paria enemmän vi***ttaa vain neljän putin bogi
Jokkedokke
Vieras
« Vastaus #97 : Marraskuu 16, 2009, 12:02:03 »

Sen takia, koska koko sun käsitys swingissä tapahtuvista asioista on suoraan persiistä. Se johtaa kaikkeen tohon mitä teet.

Mutta hei Jukka...mitä helvetin järkeä niitä on kertoa sulle, kun et sinä kuitenkaan ensimmäistäkään syytä usko?
tallennettu
Jukka-62
Scratch Player

PROsit...PROfit

Profiili
« Vastaus #98 : Marraskuu 16, 2009, 12:15:56 »

Joo kiitos...näiden kommentien takia 1.10.2009 muutin swingini ( lähemmin swingiremonttiketjussani ).
tallennettu

Jamasa
Vieras
« Vastaus #99 : Marraskuu 16, 2009, 13:01:24 »

Joo kiitos...näiden kommentien takia 1.10.2009 muutin swingini ( lähemmin swingiremonttiketjussani ).

Mihin kellonaikaan se muuttui?
tallennettu
TeeAce
Global Moderator
Scratch Player

Profiili WWW
« Vastaus #100 : Marraskuu 16, 2009, 13:04:05 »

Ja miks et oo laittanu siitä uudesta videoo näkyville?
tallennettu

Kolmen putin paria enemmän vi***ttaa vain neljän putin bogi
Jukka-62
Scratch Player

PROsit...PROfit

Profiili
« Vastaus #101 : Marraskuu 16, 2009, 13:24:17 »

Mun mielestä aika tarkka aika on varttia yli 4 iltäpäivällä ( 16:15 näkyy originaalivideoissa ). Hetken siinä löin vanhalla ja hetkeksi rupesin tuumimaan, että mitä helvettiä...nyt muutan lyönnin swingiksi, jotta se ja se juttu alkaa tapahtua...ja niin kävi.
tallennettu

aakoo64
Bogey Player
**

HCP 7,5

Profiili
« Vastaus #102 : Marraskuu 16, 2009, 13:25:00 »

Ja miks et oo laittanu siitä uudesta videoo näkyville?

Siksi kun se varmaan muuttui niiden videoiden jälkeen. Toisessa ketjussahan asiaa on yritetty rautalangasta vääntää, että ainakaan viimeisissä videoissa muutosta ei ole nähtävissä.
tallennettu

Mitä? Minäkö tyhmä? ... Nyt en ymmärrä... Huh
Pulli-Paavo
Vieras
« Vastaus #103 : Maaliskuu 31, 2010, 14:01:09 »

Velkam bäk Kebax Iskee silmää
tallennettu
kebax
Club Player
*

AGK 21,6

Profiili WWW