On kyllä varmasti haastavaa yrittää vuorovaikuttaa keskustelufoorumilla kun ei ymmärrä kirjoitettua tekstiä.
Se on totta..heti kun näiltä jatkuvasti vastaranankiiskeiltä tulee jotain asiallista senkin lukee väärin.
Ja näitä vastarannankiiskejä ovat siis kaikki, jotka eivät ole samaa mieltä sinun teorioistasi?
Niin no mä vaan kerron omista ongelmistani joita olen kohdannut kun olen joutunut itse etsiskelemään ei standardimittaisena sopivia keppejä ja kun ongelman takia hyviä kierrostuloksia ja onnistumisia yleensä on aika vähän tähän mennessä.
Olen kuitenkin saamassa aika hyvän käsityksen minkälaisilla mailoilla pelini aikoinaan olisi hyvinkin voinut sujua...kiitos lukuisten kommenttien ja sitä kautta aktivoituneiden aivojeni, jotka "suolsivat" hiljattain esimerkin siitä miten tarkasti tuntemukseni pitävät paikkaansa.
Hyvänä esimerkkinä on tuo oma tuntemus siitä miksi minusta on aina tuntunut siltä että pisimmät mailat on liian pitkiä lyhyet liian lyhyitä, vaikka niitä juuri pidensin tuumalla standardista.
Selitys tuohon löytyy swingipainoista, uprightiksi nostamisesn vaikutuksesta otekorkeuteen mailasta sekä muutamasta muusta jutusta. Myöskin tuo harmaa alue regun ja stiffin välissä on mielenkiintoinen. Siitä muun muassa Lavis lausui jotain muualla.
Nämä ongelmat luulisi kiinnostavan sinuakin, koska sinullahan on hieman samansuuntaisia säätöjä.
Selkeesti swingini tarvii säätöjä koska näillä parruilla pelaaminen on muovannut swingiäni huonoon suuntaan...se on ilmeistä ja kommentit sen kautta aika hyviä...itse olen kuitenkin syyt noiden vinoutumia alta joutunut tonkimaan.
Mä en nimittäin vaan halua alkaa kaatamaan vettä kaivoon...ei se vesi siellä pysy, jos ei perusteita huonolle swingille ensin poista.
Kuka tahanasa voi lausua 5 virhettä swingistäni....se joka kertoo miksi se on tohon mennyt alkaa olla jo todellinen prooo.