Anton
Single Player

What is the value of one stroke?
|
 |
« : Marraskuu 06, 2009, 17:19:21 » |
|
Hieman  menee kun mm Scoop ja Mika ovat näyttäneet tehneen katoamistemput. Onko väliaikaista, koska tulevat takaisin? Koska? Täytyy muistaa katsoa ½ 9 uutiset, jos vaikka jotain selviäisi? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"The reason people don't shoot lower scores is that most people dont know how to PLAY." Raymond Floyd
|
|
|
|
kebax
Vieras
|
 |
« Vastaus #1 : Marraskuu 06, 2009, 17:27:58 » |
|
Kuulin tästä huhua ja nyt näyttääpi siltä että ovat tosiaan tuhonneet tunnuksensa. Mielenosoitusta vai todellista yksilönvapautta? Musta ette valitettavasti pääse eroon muuten ku jos alkaa pännii.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jukka-62
|
 |
« Vastaus #2 : Marraskuu 06, 2009, 19:18:59 » |
|
Jokainen tekee valintoja ajankäyttönsä suhteen. Ellen olisi niin kyykyssä ja solmussa swingini sekä mailojeni kanssa olisin myös jo aikaa sitten siirtynyt kertomaan ruokaresepteistäni tms.
Keskusteleminen golfista kauden loputtua voi olla muutenkin erittäin raskasta...varsinkin jos itse ei juurikaan pelaa golfia. Videoeditointi vie varmaan Scoopin aikaa ja mailojen teollinen rakentaminen Mikalta. Mikäli mulla olisi täystyöllisyys tai edes 3 talosuunnittelua holdissa en olisi täällä minuuttia enempää päivässä. Varmaan syytä vähentää nykyistäkin esiintymistä, koska suoranaista vihamielisyyttä esiintyy muutamissa kommenteissa. Vaikea ymmärtää, että joillakin ei ole lainkaan huumorintajua tai kykyä paneutua toisen ongelmin ( yritystä selvästi joillakin on...ja huumorintajuakin mm. Kebaxilla ).
Koetetaan puurtaa vähemmällä kapasiteetilla..tiedetäänhän me mistä Scoop ja Mika saadaan kiinni jos oikein halutaan. Netti on vaikea paikka ja ikävä kyllä nimittelemisellä ja huonolla ( ilkeämielisellä ja pahansuovalla ) käytöksellä on lyhyet jäljet. OT hyökkäyset toisten ketjuihin päätyvät vääjäämättä kirjoittajansa omaan nilkkaan.
Syksystä ja talvesta tulee poikkeksellisen rankka. Oma 2,5 v tyttäreni oli toissapäivänä 38 asteen kuumeessa ja paikkakunnalla riehuu myös tappava sikainfluessa H1N1.
Jumala meitä siunatkoon.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2009, 19:23:09 kirjoittanut Jukka-62 »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tirehtööri
Vieras
|
 |
« Vastaus #3 : Marraskuu 06, 2009, 19:27:44 » |
|
Jokainen tekee valintoja ajankäyttönsä suhteen. Vaikea ymmärtää, että joillakin ei ole lainkaan huumorintajua tai kykyä paneutua toisen ongelmin ( yritystä selvästi joillakin on...ja huumorintajuakin mm. Kebaxilla ).
Minun mielestäni taas Kebax on huumorintajuttomin ja tosikoin yksilö, joihin olen tähän päivään mennessä törmännyt 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tulkaz
Vieras
|
 |
« Vastaus #4 : Marraskuu 06, 2009, 19:34:39 » |
|
Jokainen tekee valintoja ajankäyttönsä suhteen. Ellen olisi niin kyykyssä ja solmussa swingini sekä mailojeni kanssa olisin myös jo aikaa sitten siirtynyt kertomaan ruokaresepteistäni tms.
Pointtihan on juuri siinä että sinä kerrot kyllä kovasti kaikenmaailman jutuista, mutta et ota mitään vastaan. Sen takia blogi on sinulle sopivampi paikka kuin keskustelufoorumi. Keskustelu tarkoittaa vuorovaikutusta ja siihen sinä valitettavasti olet kykenemätön. Syistä minulla on muutama arvaus. Varmaan syytä vähentää nykyistäkin esiintymistä, koska suoranaista vihamielisyyttä esiintyy muutamissa kommenteissa. Vaikea ymmärtää, että joillakin ei ole lainkaan huumorintajua tai kykyä paneutua toisen ongelmin ( yritystä selvästi joillakin on...ja huumorintajuakin mm. Kebaxilla ).
Olisikohan, Jukka, viimeistään nyt itsetutkiskelun paikka? Taitaa olla kyllä hyödytöntä kun olet sen verran paksut suojamuurit ajan mittaan rakentanut. Jumala meitä siunatkoon.
Mielikuvitusolentojen siunaukset ei paljon täällä pallon päällä lämmitä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chipper
|
 |
« Vastaus #5 : Marraskuu 06, 2009, 19:40:34 » |
|
Olen huomannut saman, että eräät kirjoittajat ovat vähentäneet kirjoitteluaan. Tämä on sääli. Onhan täällä kuitenkin ketjuja joissa puhutaan ihan asiaakin. Mielestäni nuo OT jutut on aika hyvin pysyneet omissa ketjuissaan joiden otsikotkin kertovat niiden luonteesta. Kyllähän jokaiseen ketjuun muutama OT viesti tupsahtaa, mutta ei tätä tarvitse niin hampaat irvessä tehdä. Mielestäni muutamissa uusissa ketjuissa on todella hyviä asioita ja keskusteluja. Ilokseni huomasin, että Lavis on osallistunut muutamiin keskusteluihin. Alkaa tulemaan siikrettiä ja teorioita.
No jokainen tekee omia valintoja ei siinä mitään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Lyö niin kovaa kuin vain pystyt !!
|
|
|
|
Jukka-62
|
 |
« Vastaus #6 : Marraskuu 06, 2009, 19:51:48 » |
|
Pointtihan on juuri siinä että sinä kerrot kyllä kovasti kaikenmaailman jutuista, mutta et ota mitään vastaan. Sen takia blogi on sinulle sopivampi paikka kuin keskustelufoorumi. Keskustelu tarkoittaa vuorovaikutusta ja siihen sinä valitettavasti olet kykenemätön. Syistä minulla on muutama arvaus.
Olisikohan, Jukka, viimeistään nyt itsetutkiskelun paikka? Taitaa olla kyllä hyödytöntä kun olet sen verran paksut suojamuurit ajan mittaan rakentanut.
Sulla on samaa vikaa kuin Scoopilla...pelannut aina sopivilla mailoilla ja senkin takia jo mahdoton vastaanottaa ymmärtää muiden poikkeavia näkemyksiä. Mika sentään ymmärtää mitä huonot mailat voi tehdä ihmisen sielulle. Niin mitäs sä sielusta ymmärrät, kun Jumalakin on kateissa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tirehtööri
Vieras
|
 |
« Vastaus #7 : Marraskuu 06, 2009, 20:02:51 » |
|
Pointtihan on juuri siinä että sinä kerrot kyllä kovasti kaikenmaailman jutuista, mutta et ota mitään vastaan. Sen takia blogi on sinulle sopivampi paikka kuin keskustelufoorumi. Keskustelu tarkoittaa vuorovaikutusta ja siihen sinä valitettavasti olet kykenemätön. Syistä minulla on muutama arvaus.
Olisikohan, Jukka, viimeistään nyt itsetutkiskelun paikka? Taitaa olla kyllä hyödytöntä kun olet sen verran paksut suojamuurit ajan mittaan rakentanut.
Sulla on samaa vikaa kuin Scoopilla...pelannut aina sopivilla mailoilla ja senkin takia jo mahdoton vastaanottaa ymmärtää muiden poikkeavia näkemyksiä. Mika sentään ymmärtää mitä huonot mailat voi tehdä ihmisen sielulle. Niin mitäs sä sielusta ymmärrät, kun Jumalakin on kateissa. No kerro mulle, mikä ihmeen järki on edes koittaa pelata mailoilla jotka ei itselle sovi? Vai luuletko että kitaraa soittamalla voi pelastaa maailmaa.. etkä tiedä onko näin - mutta ainakin soitat sitä väärinpäin..??
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jukka-62
|
 |
« Vastaus #8 : Marraskuu 06, 2009, 20:13:24 » |
|
Sulla on samaa vikaa kuin Scoopilla...pelannut aina sopivilla mailoilla ja senkin takia jo mahdoton vastaanottaa ymmärtää muiden poikkeavia näkemyksiä. Mika sentään ymmärtää mitä huonot mailat voi tehdä ihmisen sielulle. Niin mitäs sä sielusta ymmärrät, kun Jumalakin on kateissa. No kerro mulle, mikä ihmeen järki on edes koittaa pelata mailoilla jotka ei itselle sovi? Vai luuletko että kitaraa soittamalla voi pelastaa maailmaa.. etkä tiedä onko näin - mutta ainakin soitat sitä väärinpäin..?? Turha silloin varmana totuutena väittää, että swingissä on vika...kuin olen 80 sivua saanut lukea.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 06, 2009, 20:32:44 kirjoittanut Jukka-62 »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jamasa
Vieras
|
 |
« Vastaus #9 : Marraskuu 06, 2009, 20:29:58 » |
|
Sulla on samaa vikaa kuin Scoopilla...pelannut aina sopivilla mailoilla ja senkin takia jo mahdoton vastaanottaa ymmärtää muiden poikkeavia näkemyksiä. Mika sentään ymmärtää mitä huonot mailat voi tehdä ihmisen sielulle. Niin mitäs sä sielusta ymmärrät, kun Jumalakin on kateissa. No kerro mulle, mikä ihmeen järki on edes koittaa pelata mailoilla jotka ei itselle sovi? Vai luuletko että kitaraa soittamalla voi pelastaa maailmaa.. etkä tiedä onko näin - mutta ainakin soitat sitä väärinpäin..?? Turha silloin var,mana totuutena väittää, että swingissä on vika...kuin olen 80 sivua saanut lukea. Määpäs väitän. Se on ihan sama vaikka 676843 joulen verran sivuja luet mutta kun sä et ymmärrä lukemaasi etkä sitää vähääkään osaa sisäistää. Sulle ei ole sellasia mailoja olemassakaan millä pelaisi 8x rundin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jukka-62
|
 |
« Vastaus #10 : Marraskuu 06, 2009, 20:36:22 » |
|
Sulla on samaa vikaa kuin Scoopilla...pelannut aina sopivilla mailoilla ja senkin takia jo mahdoton vastaanottaa ymmärtää muiden poikkeavia näkemyksiä. Mika sentään ymmärtää mitä huonot mailat voi tehdä ihmisen sielulle. Niin mitäs sä sielusta ymmärrät, kun Jumalakin on kateissa. No kerro mulle, mikä ihmeen järki on edes koittaa pelata mailoilla jotka ei itselle sovi? Vai luuletko että kitaraa soittamalla voi pelastaa maailmaa.. etkä tiedä onko näin - mutta ainakin soitat sitä väärinpäin..?? Turha silloin var,mana totuutena väittää, että swingissä on vika...kuin olen 80 sivua saanut lukea. Määpäs väitän. Se on ihan sama vaikka 676843 joulen verran sivuja luet mutta kun sä et ymmärrä lukemaasi etkä sitää vähääkään osaa sisäistää. Sulle ei ole sellasia mailoja olemassakaan millä pelaisi 8x rundin. Provokaativinen solvaus..kerro miksi en voisi sopivilla mailoilla pelata alle 80 rundia ? Mä ostin vartavasten kalliin hybridin jotta saisin eaglen 2009...täysin virheinvestointi, joka miltei tuhosi koko swingini. Aivan mahdoton meikäläisen lyödä sillä kepillä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jamasa
Vieras
|
 |
« Vastaus #11 : Marraskuu 06, 2009, 20:38:59 » |
|
PÅrovokaativen solvaus..kerro miksi en voisi sopivilla mailoilla pelata alle 80 rundia ?
Mä ostin vartavasten kalliin hybridin jotta saisin eaglen 2009...täysin virheinvestointi, joka miltei tuhosi koko swingini. Aivan mahdoton meikäläisen lyödä sillä.
Koska sun svingi on mitä on! Osta vaikka mitä mutta kun svingi on sellanen millä ei pelata alle 8X (Huomasitkos ton äxxän? Onko vieläkin provokatiivisempi) Sun taso on siellä jossain 9x ja päälle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jukka-62
|
 |
« Vastaus #12 : Marraskuu 06, 2009, 20:40:38 » |
|
PÅrovokaativen solvaus..kerro miksi en voisi sopivilla mailoilla pelata alle 80 rundia ?
Mä ostin vartavasten kalliin hybridin jotta saisin eaglen 2009...täysin virheinvestointi, joka miltei tuhosi koko swingini. Aivan mahdoton meikäläisen lyödä sillä.
Koska sun svingi on mitä on! Osta vaikka mitä mutta kun svingi on sellanen millä ei pelata alle 8X (Huomasitkos ton äxxän? Onko vieläkin provokatiivisempi) Sun taso on siellä jossain 9x ja päälle. Oletko valmis kustantamaan mulle mailat jos pelaan 5 kpl 8x kierrosta ensikautena uusilla sopivilla mailoilla ?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jamasa
Vieras
|
 |
« Vastaus #13 : Marraskuu 06, 2009, 20:43:10 » |
|
Koska sun svingi on mitä on! Osta vaikka mitä mutta kun svingi on sellanen millä ei pelata alle 8X (Huomasitkos ton äxxän? Onko vieläkin provokatiivisempi) Sun taso on siellä jossain 9x ja päälle. Oletko valmis kustantamaan mulle mailat jos pelaan 5 kpl 8x kierrosta ensikautena uusilla sopivilla mailoilla ? Miksi helvetissä! Mikä helvetin mailantarjoomiskilpailuHHJJ-tapahtuma sulle aina pitäs järjestää? Pitääkö maksaa vielä GF ja järkätä mailapoika sulle? haenko kentälle sut ja laitan kengät jalkaan? Syötänkö pilttiä purkin. Pelataanko shakkiakin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kebax
Vieras
|
 |
« Vastaus #14 : Marraskuu 06, 2009, 20:50:24 » |
|
... Minun mielestäni taas Kebax on huumorintajuttomin ja tosikoin yksilö, joihin olen tähän päivään mennessä törmännyt  Olen päätynyt täysin samaan lopputulokseen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|