Rauski
Bogey Player

HCP 9,8, kierrosennätys 80, Virvik
|
 |
« Vastaus #870 : Helmikuu 28, 2010, 20:13:45 » |
|
Joku siikretti täytyy olla
kun Ässä takoi 8 birkkua ja tuloksen 2 alle. Tasuri Jannen kanssa. voittokin oli aika lähellä mutta Janne pisti sellaisen 6 metrin birdien sisään viimeisellä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Saakelin, saakelin saakeli
|
|
|
Rauski
Bogey Player

HCP 9,8, kierrosennätys 80, Virvik
|
 |
« Vastaus #871 : Helmikuu 28, 2010, 20:16:29 » |
|
kun Ässä takoi 8 birkkua ja tuloksen 2 alle. Tasuri Jannen kanssa. voittokin oli aika lähellä mutta Janne pisti sellaisen 6 metrin birdien sisään viimeisellä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Saakelin, saakelin saakeli
|
|
|
|
TeeAce
|
 |
« Vastaus #872 : Helmikuu 28, 2010, 20:16:56 » |
|
Ei vaan eaglen. Se mun 30cm oli pörö.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kolmen putin paria enemmän vi***ttaa vain neljän putin bogi
|
|
|
Snakeshirt
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #873 : Helmikuu 28, 2010, 20:58:20 » |
|
Mä vastaan tohon numerosarjalla tän päivän peleistä. Kenttä Pano ja takaa pelattu: 4,4,2,4,4,4,2,5,5,5,5,4,4,3,3,2,6,4. Saatanan puu siinä 17 reunassa kun heitti loistavan faden veteen. Mutta tosta saa jokainen laskea ihan ite pöröjen määrän ja miettiä siikrettejään. Ja kyllä... toi on nimenomaan mun kortti. JK pelas saman tuloksen panemalla eaglen säkkiin vikalla.
Siis juuri jotain tämänsuuntaista tietoa tarkoitinkin ennenkuin uskallan alkaa enemmänkin tuota ajamaan sisään. Sen verran pelottavia ne 40 senttiä korkeat hihulit on olleet. Oliko reissussa muitakin (paitsi JK) jotka oivalsi mistä on kyse ja saivat parannusta aikaan? toivottavasti muutkin kierrokset on olleet sellaisia että ovat antaneet odottaa tuollaista kierrosta?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
_________________________ VITT...SAA.....
|
|
|
|
Lavantauti
Vieras
|
 |
« Vastaus #874 : Helmikuu 28, 2010, 21:01:37 » |
|
Mä vastaan tohon numerosarjalla tän päivän peleistä. Kenttä Pano ja takaa pelattu: 4,4,2,4,4,4,2,5,5,5,5,4,4,3,3,2,6,4. Saatanan puu siinä 17 reunassa kun heitti loistavan faden veteen. Mutta tosta saa jokainen laskea ihan ite pöröjen määrän ja miettiä siikrettejään. Ja kyllä... toi on nimenomaan mun kortti. JK pelas saman tuloksen panemalla eaglen säkkiin vikalla.
No mutta tuohan on hienoa! Onneksi olkoon oman siicrettisi toimimisen johdosta! Numeroiden valossa sä olet selvästikin löytänyt jotain joka ainakin itselläsi toimii. Mitäs JK on ks.Siicretistä mieltä? Onko se otettu jo vakiorepertuaariin näin ensimmäisen ammattilaiskauden kynnyksellä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pulli-Paavo
Vieras
|
 |
« Vastaus #875 : Maaliskuu 01, 2010, 00:46:29 » |
|
No mutta tuohan on hienoa! Onneksi olkoon oman siicrettisi toimimisen johdosta! Numeroiden valossa sä olet selvästikin löytänyt jotain joka ainakin itselläsi toimii. Mitäs JK on ks.Siicretistä mieltä? Onko se otettu jo vakiorepertuaariin näin ensimmäisen ammattilaiskauden kynnyksellä? Odotamme tuonnemmin malttamattomana syväluotaavaa raporttia Baijerin verilöylystä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Henkka
Club Player

|
 |
« Vastaus #876 : Maaliskuu 01, 2010, 11:00:45 » |
|
Muistan casen. Chuck Hogan sano Nicklaukselle ton jutun yhteydessä, että mitä sä rutiset kun ite tönit palloa aikanaan saman 300 yds. JN oli vastannu, että hän oli sentään ainoa sillon ja nyt vetää kaikki.
Mutta se on silti kokonaan eri maailma...vaikka meinasinkin voittaa tänään
no nyt on ilmeisesti sitten pari viikkoa supinointia ja ässän siikrettiä käytetty kenttäolosuhteissa. Vieläkö tunteet on samanlaiset, eli usko siihen on vahva ja se toimii myös kentälläkin eikä pelkästään paranna käyriä? Miten käytännön mitat ja tarkkuus on muuttuneet tuon myötä? Mä vastaan tohon numerosarjalla tän päivän peleistä. Kenttä Pano ja takaa pelattu: 4,4,2,4,4,4,2,5,5,5,5,4,4,3,3,2,6,4. Saatanan puu siinä 17 reunassa kun heitti loistavan faden veteen. Mutta tosta saa jokainen laskea ihan ite pöröjen määrän ja miettiä siikrettejään. Ja kyllä... toi on nimenomaan mun kortti. JK pelas saman tuloksen panemalla eaglen säkkiin vikalla. Millaiset ilmat Tapsa Panossa on/oli. Kurjaa myskyä on väittäneet länsieuroopassa olleen. On kuulemma 50 ihmistä kuollutkin. Taino, ihmisiä ja ihmisiä. Ranskalaisia siis.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jokaisessa meissä asuu pieni Ben
|
|
|
|
TeeAce
|
 |
« Vastaus #877 : Maaliskuu 01, 2010, 12:59:05 » |
|
Siis juuri jotain tämänsuuntaista tietoa tarkoitinkin ennenkuin uskallan alkaa enemmänkin tuota ajamaan sisään. Sen verran pelottavia ne 40 senttiä korkeat hihulit on olleet. Oliko reissussa muitakin (paitsi JK) jotka oivalsi mistä on kyse ja saivat parannusta aikaan? toivottavasti muutkin kierrokset on olleet sellaisia että ovat antaneet odottaa tuollaista kierrosta? Siis onhan näitä siikrettiä opiskelleita täällä vissiin 7. JK on niistä vähiten sitä treenannu. Tosin se on tainnu tehdä sitä koko pienen ikänsä. Mutta ei tota sen enempää kannata pohtia eikä ruveta rakentamaan. Etsiä toki voi jos ymmärryksen ensin saavuttaa. Tosin kun saavuttaa ymmärryksen rupee vaan ihmettelemään miten ennen on voinu lyödä palloa ollenkaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeeAce
|
 |
« Vastaus #878 : Maaliskuu 01, 2010, 13:16:27 » |
|
Muistan casen. Chuck Hogan sano Nicklaukselle ton jutun yhteydessä, että mitä sä rutiset kun ite tönit palloa aikanaan saman 300 yds. JN oli vastannu, että hän oli sentään ainoa sillon ja nyt vetää kaikki.
no nyt on ilmeisesti sitten pari viikkoa supinointia ja ässän siikrettiä käytetty kenttäolosuhteissa. Vieläkö tunteet on samanlaiset, eli usko siihen on vahva ja se toimii myös kentälläkin eikä pelkästään paranna käyriä? Miten käytännön mitat ja tarkkuus on muuttuneet tuon myötä? Mä vastaan tohon numerosarjalla tän päivän peleistä. Kenttä Pano ja takaa pelattu: 4,4,2,4,4,4,2,5,5,5,5,4,4,3,3,2,6,4. Saatanan puu siinä 17 reunassa kun heitti loistavan faden veteen. Mutta tosta saa jokainen laskea ihan ite pöröjen määrän ja miettiä siikrettejään. Ja kyllä... toi on nimenomaan mun kortti. JK pelas saman tuloksen panemalla eaglen säkkiin vikalla. Millaiset ilmat Tapsa Panossa on/oli. Kurjaa myskyä on väittäneet länsieuroopassa olleen. On kuulemma 50 ihmistä kuollutkin. Taino, ihmisiä ja ihmisiä. Ranskalaisia siis. Ekana päivänä sato. Kuus tippaa laskin. Sen jälkeen pari vähän pilvistä päivää ja muuten aurinkoa n. 18-20c asteen paikkeilla. Samaan aikaan kun koko muu iberian niemimaa on täysin veden vallassa. On tää ihmeseutua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Henkka
Club Player

|
 |
« Vastaus #879 : Maaliskuu 01, 2010, 13:38:55 » |
|
no nyt on ilmeisesti sitten pari viikkoa supinointia ja ässän siikrettiä käytetty kenttäolosuhteissa. Vieläkö tunteet on samanlaiset, eli usko siihen on vahva ja se toimii myös kentälläkin eikä pelkästään paranna käyriä? Miten käytännön mitat ja tarkkuus on muuttuneet tuon myötä? Mä vastaan tohon numerosarjalla tän päivän peleistä. Kenttä Pano ja takaa pelattu: 4,4,2,4,4,4,2,5,5,5,5,4,4,3,3,2,6,4. Saatanan puu siinä 17 reunassa kun heitti loistavan faden veteen. Mutta tosta saa jokainen laskea ihan ite pöröjen määrän ja miettiä siikrettejään. Ja kyllä... toi on nimenomaan mun kortti. JK pelas saman tuloksen panemalla eaglen säkkiin vikalla. Millaiset ilmat Tapsa Panossa on/oli. Kurjaa myskyä on väittäneet länsieuroopassa olleen. On kuulemma 50 ihmistä kuollutkin. Taino, ihmisiä ja ihmisiä. Ranskalaisia siis. Ekana päivänä sato. Kuus tippaa laskin. Sen jälkeen pari vähän pilvistä päivää ja muuten aurinkoa n. 18-20c asteen paikkeilla. Samaan aikaan kun koko muu iberian niemimaa on täysin veden vallassa. On tää ihmeseutua. Thumb Up!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jokaisessa meissä asuu pieni Ben
|
|
|
|
Pulli-Paavo
Vieras
|
 |
« Vastaus #880 : Maaliskuu 01, 2010, 21:27:48 » |
|
koska muutenhan tää foorumi hukkuu lumeen.
Jotenkin tuntuu silti lumeen hukkuminen mukavammalta kuin tämmöseen sontaan. Ainii.. Victorilta terveisiä. Sergio oli toipumassa vasta matkan rasituksista eikä näkyny kentällä. Mutta yhteys Sergion ja Hoganin välillä on nyt tiedossa. Kiitti vaan terveisistä, vaikkei toi Victor tunnukaan tutulta, Sergion olisin tienny. Pistähän takaisin mutta älä samoja. Tässä olis tuuppareille sontaa ja terveisiä balanssista ja painonsiirrosta viimeviikonlopun PGA voittajalta: http://www.thegolfchannel.com/golf-videos/tips-tour-balance-hunter-mahan-12189/?ref=32005&rsec=227
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lavantauti
Vieras
|
 |
« Vastaus #881 : Maaliskuu 01, 2010, 21:46:33 » |
|
Tässä olis tuuppareille sontaa ja terveisiä balanssista ja painonsiirrosta viimeviikonlopun PGA voittajalta
Mun on pakko kommentoida, koska mun suuri siicretti liittyy juuri tähän aiheeseen. Jos tuupparit lähtee apinoimaan Mahania, niinkuin se näyttää tuossa videolla, ne sweijaa sivuttain ja lyö päin vittua. Ja kas tässä mun lopullinen ja viimeinen siicretti vuodelle 2010: Painonsiirto on paholaisen keksintö, mutta painonsiirto pyörimällä on THE SIICRETTI.Nyt mä jätän siicrettitehtailun muille ja keskityn yhdeksi golfkaudeksi aivottomaan OT:n tuottamiseen ja golfin, en svingin, pelaamiseen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pulli-Paavo
Vieras
|
 |
« Vastaus #882 : Maaliskuu 01, 2010, 22:00:35 » |
|
Tässä olis tuuppareille sontaa ja terveisiä balanssista ja painonsiirrosta viimeviikonlopun PGA voittajalta
Mun on pakko kommentoida, koska mun suuri siicretti liittyy juuri tähän aiheeseen. Jos tuupparit lähtee apinoimaan Mahania, niinkuin se näyttää tuossa videolla, ne sweijaa sivuttain ja lyö päin vittua. Ja kas tässä mun lopullinen ja viimeinen siicretti vuodelle 2010: Painonsiirto on paholaisen keksintö, mutta painonsiirto pyörimällä on THE SIICRETTI.Nyt mä jätän siicrettitehtailun muille ja keskityn yhdeksi golfkaudeksi aivottomaan OT:n tuottamiseen ja golfin, en svingin, pelaamiseen. No mutta veli hyvä, voihan tuota sveijaamista kompensoida lisäämällä mailoihin offsettia. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chipper
|
 |
« Vastaus #883 : Maaliskuu 01, 2010, 23:52:30 » |
|
Nyt mä jätän siicrettitehtailun muille ..... en svingin, pelaamiseen.
Tätä et usko itsekkään !!! No kohta tulee Herrasmiesreissu ja ryypätään sinusta tuo pahahenki pois. Alkaa tulemaan siikrettiä oikein liukuhihnalta ja jää tällaiset turhat viestien loppuosat kirjoittamatta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Lyö niin kovaa kuin vain pystyt !!
|
|
|
|
Jamasa
Vieras
|
 |
« Vastaus #884 : Maaliskuu 02, 2010, 10:05:37 » |
|
koska muutenhan tää foorumi hukkuu lumeen.
Jotenkin tuntuu silti lumeen hukkuminen mukavammalta kuin tämmöseen sontaan. Ainii.. Victorilta terveisiä. Sergio oli toipumassa vasta matkan rasituksista eikä näkyny kentällä. Mutta yhteys Sergion ja Hoganin välillä on nyt tiedossa. Kiitti vaan terveisistä, vaikkei toi Victor tunnukaan tutulta, Sergion olisin tienny. Pistähän takaisin mutta älä samoja. Tässä olis tuuppareille sontaa ja terveisiä balanssista ja painonsiirrosta viimeviikonlopun PGA voittajalta: http://www.thegolfchannel.com/golf-videos/tips-tour-balance-hunter-mahan-12189/?ref=32005&rsec=227No jos nimi on Victor Garcia, niin kuulostaako tutummalta? Mää en oikeen jaksa noita pelaajia edes kuunnella kun ne puhuu svingistään. Joku toki saattaa ihan aisaa puhuakin mutta aikas moni liirum laarumia. Jotain kirjoista opittua vääntää moni.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|