Bulls Hit
Bogey Player

|
 |
« : Lokakuu 30, 2009, 13:48:17 » |
|
Sallin myös tuon mielensä muuttamisen. Jos epäilet asiaa, niin ole hyvä ja oikaise.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Flipping and sliding
|
|
|
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor
|
 |
« Vastaus #1 : Lokakuu 30, 2009, 14:10:02 » |
|
Aika hintsusti gimmoja, mutta nythän on ilmeisesti laskettu vasta ennakkoäänestäneet. Odotellaan tässä lopullisia tuloksia kun etelän suurten kaupunkien äänet on laskettu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mika Hekkanen
Vieras
|
 |
« Vastaus #2 : Lokakuu 30, 2009, 15:02:45 » |
|
Ilmoitin olevani mies, vaikka sitä ei testosteronimittauksin voidakaan vahvistaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tirehtööri
Vieras
|
 |
« Vastaus #3 : Lokakuu 30, 2009, 20:00:44 » |
|
Sallin myös tuon mielensä muuttamisen. Jos epäilet asiaa, niin ole hyvä ja oikaise.
Missä on vaihtoehto "joku muu - mikä"?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bulls Hit
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #4 : Lokakuu 30, 2009, 22:51:50 » |
|
Joo, tää ulosanti ei ole koskaan ollut mun paras puoli, mutta ulkomuoto näköjään puhuttelee useissa eri piireissä. Tämän ei ollut tarkoitus olla senssi-ilmoitus, mutta kun se sellaiseksi on tulkittu, niin olkoon niin. Kuitenkin te, jotka ette ole täysin varmoja sukupuolestanne, älkää vaivautuko.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Flipping and sliding
|
|
|
Kualeppi
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #5 : Lokakuu 31, 2009, 09:46:18 » |
|
Henkka ei ole ilmeisesti ollut neljältä aamuyöstä ihan penaalin terävin kynä. Eiköhän tuo sun huumorin ymmärrä kun heräilee. Ei tuota voi kukaan tosissaan ottaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nätti veto
|
|
|
Henkka
Club Player

|
 |
« Vastaus #6 : Lokakuu 31, 2009, 10:02:25 » |
|
Ehkäpä niin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jokaisessa meissä asuu pieni Ben
|
|
|
|
TeeAce
|
 |
« Vastaus #7 : Lokakuu 31, 2009, 10:39:13 » |
|
Ehkäpä niin.
Kyllä mää Henkka ainakin tuon BH:n kirjoituksen luin suu korvissa ja tulkitsin sen olevan oivallisesti johdettua hjuumoria jatkoks sun viestiin. Piece on earth, sanos senioori 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kolmen putin paria enemmän vi***ttaa vain neljän putin bogi
|
|
|
Henkka
Club Player

|
 |
« Vastaus #8 : Lokakuu 31, 2009, 11:25:50 » |
|
Joo, eips sen niin väliksi. Karavaani kulkee, kuten joku entiedäkuka sanoi. Jos näitä juttuja liikaa alkaa ajattelemaan niin silloin kannattaa loppettaa koko jutun seuraaminen. On ollut pitkä viikko että kaiketi on sitte lasit vaan vähän huurussa. Kellonajalla ei tosin ole asiaan mitään merkitystä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chipper
|
 |
« Vastaus #9 : Lokakuu 31, 2009, 11:34:49 » |
|
Muutaman kerran, vaikka yleensä asiapainoisia viestejä kirjoittelen ja niistä ei tarvitse ollaan huolissaan, on tullut mietittyä ymmärtääkö toinen viestin luonteen. Hymiöitä en ole alkanut lisäämään, koska se on vie viestiltä pohjan (ainakin omasta mielestä). En tule näitä hymiöitä lisäilemään ainakaan Bulls Hitin, Johtaja XXL, Kualeppin, Jamasa, a.aro tai Kupolaattorin, koska he leimaavat heti homoksi. Oli viestin aihe sitten mikä tahansa. Luulen teidän ymmärtävän allekirjoittaneen vinoutuneen ajatusmaailman. Toisille tarkoitettuihin viesteihin harkitsen hymiöiden lisäämistä väärinkäsityksien välttämiseksi.
PS. Jos jonkun nimi jäi mainitsematta niin älkää ottako nokkiinne lähettelen silti viestejä ilman hymiöitä. Älkääkä nimien järjestyksestä vetäkö mitään johtopäätöksiä (=ei ole paremmuusjärjestyksessä).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Lyö niin kovaa kuin vain pystyt !!
|
|
|
Bulls Hit
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #10 : Lokakuu 31, 2009, 13:51:49 » |
|
Bulls Hitin, Johtaja XXL, Kualeppin, Jamasa, a.aro tai Kupolaattorin, Älkääkä nimien järjestyksestä vetäkö mitään johtopäätöksiä (=ei ole paremmuusjärjestyksessä).
Tostahan vois ottaa nokkiinsa. Joo
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Flipping and sliding
|
|
|
Bulls Hit
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #11 : Lokakuu 31, 2009, 13:58:33 » |
|
Joo, eips sen niin väliksi. Karavaani kulkee, kuten joku entiedäkuka sanoi. Jos näitä juttuja liikaa alkaa ajattelemaan niin silloin kannattaa loppettaa koko jutun seuraaminen. On ollut pitkä viikko että kaiketi on sitte lasit vaan vähän huurussa. Kellonajalla ei tosin ole asiaan mitään merkitystä.
No niin, verbaalivirtuoosin arvomimeä en, ymmärrettävästi, ole saanut, mutta yritys on kova. Mä taidan olla sulle bissen pystyssä, tai sitten sä mulle? Sovitaanko, että molemmat? Sä tarjoot mulle ja mä, kun en dokaa, niin tarjoon sen sulle takaisin. Sovittu?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Flipping and sliding
|
|
|
|
|
Henkka
Club Player

|
 |
« Vastaus #13 : Lokakuu 31, 2009, 14:47:48 » |
|
No niin, verbaalivirtuoosin arvomimeä en, ymmärrettävästi, ole saanut, mutta yritys on kova. Mä taidan olla sulle bissen pystyssä, tai sitten sä mulle? Sovitaanko, että molemmat? Sä tarjoot mulle ja mä, kun en dokaa, niin tarjoon sen sulle takaisin. Sovittu? Homma ok. Tarjotusta bissestä en kieltäydy koskaan. Kahteen kertaan tarjotusta vähän harvemmin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jamasa
Vieras
|
 |
« Vastaus #14 : Lokakuu 31, 2009, 19:02:06 » |
|
No niin, verbaalivirtuoosin arvomimeä en, ymmärrettävästi, ole saanut, mutta yritys on kova. Mä taidan olla sulle bissen pystyssä, tai sitten sä mulle? Sovitaanko, että molemmat? Sä tarjoot mulle ja mä, kun en dokaa, niin tarjoon sen sulle takaisin. Sovittu? Homma ok. Tarjotusta bissestä en kieltäydy koskaan. Kahteen kertaan tarjotusta vähän harvemmin. Onkos se sitten vähän niinkuin kahteen kertaan pantua olutta  p.s. ai niin, pitikö nuo hymiöt jättää veks ettei chipper innostu liikaa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|