Toukokuu 22, 2012, 11:47:39
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Aussit  (Luettu 728 kertaa)
Minja
Bogey Player
**

MGC hcp 25,5

Profiili
« : Lokakuu 21, 2009, 11:25:15 »

Onko kukaan käynyt pelaamassa jotain kenttää akselilla Brisbane - Sydney?

Olen maisemissa 11.2 alkaen ja tarkoitus pelata jokunen kenttä siellä, mutta mikä/mitkä?
tallennettu

It gets down to what it´s all about, doesn´t it? Making the wrong move at the right time.
Mertti
Vieras
« Vastaus #1 : Lokakuu 21, 2009, 15:09:20 »

http://www.ausgolf.com.au/

Tuolta löytyy varmasti paljon kaikkee kivaa informaatioo. Itsekkin jonkun verran tullut selailtua, kun suunnitelmissa mahdollisesti samansuuntainen reissu jossain välissä kun kerkeää. Itse olin jostain syystä erityisen kiinnostunut Tallwoods kentästä, joka on jotain puoltoistasataa ylöspäin sydneystä jos oikein muistan. Brisbanesta vähän alaspäin kenttiä tietysti alkaa löytymään enempikin. Paikkaa ilmeisesti kutsutaan Gold Coast:ksi, ja kenttiä pitäisi löytyä.

tallennettu
Minja
Bogey Player
**

MGC hcp 25,5

Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 21, 2009, 15:53:46 »

Ongelma onkin juuri siinä, kenttävaihtoehtoja on aivan liikaa...
Siis toki hienoa että on mistä valita, mutta olisi kiva osata valita juuri ne kivat kentät ja siksi mielelläni niistä kuulisin kommentteja.

Vuokrataan auto Brisbanesta jolla ajellaan alas mm. Gold Coastia pitkin Sydneyyn eli kenttä voisi sillä välillä olla oikeastaan mikä vaan.
Reissussa ollaan myös melkein viikko Hong Kongissa, mutta harmittavasti Mission Hills jää kokematta  Surullinen
tallennettu

It gets down to what it´s all about, doesn´t it? Making the wrong move at the right time.
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: