Toukokuu 20, 2012, 06:40:41
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Peuramaa Golf - Porkkala  (Luettu 1368 kertaa)
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!

Profiili
« : Syyskuu 14, 2009, 16:13:19 »

Melko tasapaksu kenttä, mutta hyvässä kunnossa ainakin tällä hetkellä.

Saman näköisiä par-5:ia pareittain, rikkomatta kaavaa. Vettä oikealla ja pientä kurvia oikealle. Tai no yks par-5 poikkeaa reippaasti, vesi on tiin edessä ja loppu mennään suurpujottelua jyrkkään alamäkeen (#14). Ihan mulkero on se.

Hyvässä kunnossa kenttä pelaa tällä erää, joten sinne vaan kiipeilemään ja hämmästlemeään!

tallennettu

Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä.
- Chuck Hogan -
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor

Profiili
« Vastaus #1 : Syyskuu 15, 2009, 08:53:43 »

MInä muistaakseni koetin vihjaista, että älä nyt perkele vaan pelaa sitä Porkkalaa, joka on pärjännyt hyvin, kun on etsitty pk- seudun huonointa kenttää. No nyt ne on kuulemma huomanneet itsekin, että onpa susi kenttä ja tekevät isohkon remontin siellä. Asia ei kiinnosta itseäni niinkään, kun olen kiertänyt kentän vain ne kuuluisat kolme kertaa, ensimmäisen, ainoan ja viimeisen kerran.
tallennettu
Lavantauti
Vieras
« Vastaus #2 : Syyskuu 15, 2009, 10:09:12 »

MInä muistaakseni koetin vihjaista, että älä nyt perkele vaan pelaa sitä Porkkalaa, joka on pärjännyt hyvin, kun on etsitty pk- seudun huonointa kenttää. No nyt ne on kuulemma huomanneet itsekin, että onpa susi kenttä ja tekevät isohkon remontin siellä. Asia ei kiinnosta itseäni niinkään, kun olen kiertänyt kentän vain ne kuuluisat kolme kertaa, ensimmäisen, ainoan ja viimeisen kerran.

Joo, Porkkalassa tosiaankin on kaikki 2 asiaa mitä kentältä ei yleensä halua. Vittumaisia väyliä ja par-3-aloitus.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: