Jumbbanen
Green Card
Huono olo..
|
 |
« : Syyskuu 12, 2009, 10:03:58 » |
|
Moro, eli pitäs tilata jostain hyviä järvipalloja mutta mistä.. Seuraavanlaisia.. Callaway hx tour Hogan apex tour Maxfli balatoja Strata Nike ym.. tai vastaavia.. Jos joku tietää hyvän ja edullisen paikan niin ilmoittakoon siitä tänne.. Kokemuksia näistä liikkeistä.. www.premierlakeballs.comwww.lakeballs.com
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 12, 2009, 10:19:35 kirjoittanut Jumbbanen »
|
tallennettu
|
joskus ollu hcp +2..nykyään 0-2 voi niitä birkku aikoja..
|
|
|
toppi
Green Card
|
 |
« Vastaus #1 : Syyskuu 12, 2009, 11:39:37 » |
|
Tilasin tuolta, AAAA-luokan pallot olivat ainakin uudenveroisia, postikulut kohtuulliset 10€. http://www.lakeballscentrum.de/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jumbbanen
Green Card
Huono olo..
|
 |
« Vastaus #2 : Syyskuu 12, 2009, 12:07:16 » |
|
taidampa tuolta tilata stratoja/tiitä.. vielä ku saksa taittuisi.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lavantauti
Vieras
|
 |
« Vastaus #3 : Syyskuu 12, 2009, 12:44:08 » |
|
Moro, eli pitäs tilata jostain hyviä järvipalloja mutta mistä.. Seuraavanlaisia..
Maxfli balatoja
Mitähän balatalle käy kun se on pari kuukautta järvessä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jumbbanen
Green Card
Huono olo..
|
 |
« Vastaus #4 : Syyskuu 12, 2009, 12:48:36 » |
|
Mun peliin se tuskin vaikuttaa.. ei tää peli ole ainakaan mun tasolla välineistä kiinni. vaikka händäri pieni onki..(1) kuha ei millä molitoreilla tarvis pelata..
Mitäs noita muita pallomerkkejä on jotka ois pehmeitä lähipelis ja ottaa spinniäki.. Precept:ltä jotain malleja??
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 12, 2009, 12:57:05 kirjoittanut Jumbbanen »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lavantauti
Vieras
|
 |
« Vastaus #5 : Syyskuu 12, 2009, 12:57:34 » |
|
Mun peliin se tuskin vaikuttaa.. ei tää peli ole ainakaan mun tasolla välineistä kiinni. vaikka händäri pieni onki..(1)
Mitäs noita muita pallomerkkejä on mitä on pehmeitä ja pehmeitä lähipelis ja ottaa spinniäki.. Precept:ltä jotain malleja??
En mä sun peliä meinannu. Balata vaan on niin vvanhaa kamaa että mä en ole ikinä edes ajatellu balata-järvipalloja olevan olemassa. Suosittelen kaikille Callawayn uutta Tour i ja Tour ix-palloa, järvestä tai ei. Hakkaa ProV:n 100-0, eikä vähiten sen takia että sen pinta ei kulu millään vaikka vetelee wedgejä joka väylällä!.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jumbbanen
Green Card
Huono olo..
|
 |
« Vastaus #6 : Syyskuu 12, 2009, 13:02:26 » |
|
olipas kalliita..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Viketso
Club Player

|
 |
« Vastaus #7 : Syyskuu 12, 2009, 15:19:36 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kunnon slaissi pitää mielen virkeänä
|
|
|
Jumbbanen
Green Card
Huono olo..
|
 |
« Vastaus #8 : Syyskuu 12, 2009, 16:35:53 » |
|
http://www.golfbaelle-billig.deTuolta ajattelin tilata Hogan apex toureja muutamia tusinoita.. Kattellaan minkälaisia tulee.. Kiitoksia kaikille. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Viikinki
Green Card
|
 |
« Vastaus #9 : Syyskuu 12, 2009, 19:06:04 » |
|
http://www.golfballs.co.uk/Tältä kokeilin ottamaan Titleist NXT palloja. Otin "pearl" hinta oli noin 90 sentti pr pallo ja hyvältä näytä. Olen paiskinut niitä metsän pitkin kesä, pääse pelamaan vähän paremmalla pallolla mutta ei härmittä kun hävitän niitä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Golf is a game in which you yell "fore," shoot six, and write down five." ~Paul Harvey
|
|
|
MakeeK
Bogey Player

Ei JUM****TA!!
|
 |
« Vastaus #10 : Syyskuu 18, 2009, 23:08:45 » |
|
Hyvä linkki/vinkki. Pistin tilaten 400kpl wilssoneja. Eiköhän niillä ens kesä pelata. Ja jos loppuu kesken niin jatketaan rangepalloilla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Vaikka minä idiootti olisinkin, niin ei kai sitä minulle itselle tarvitse kertoa!?!!
|
|
|
Jumbbanen
Green Card
Huono olo..
|
 |
« Vastaus #11 : Lokakuu 03, 2009, 12:01:42 » |
|
Osaako joku saksankielen taitaja sanoa että onko tässä kaikki tiedot mitä tarvin ku maksan nettipankin kautta?
Name der Bank: VR-Bank Hof Zweigstelle: Helmbrechts Kontoname: Susanne Griessbach Kontonummer: 3224228 IBAN: DE51780608960003224228 BIC/SWIFT: GENODEF1HO1
Onko tos tilinumerot/tarvittavat nimet??
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeeAce
|
 |
« Vastaus #12 : Lokakuu 03, 2009, 12:26:28 » |
|
Osaako joku saksankielen taitaja sanoa että onko tässä kaikki tiedot mitä tarvin ku maksan nettipankin kautta?
Name der Bank: VR-Bank Hof Zweigstelle: Helmbrechts Kontoname: Susanne Griessbach Kontonummer: 3224228 IBAN: DE51780608960003224228 BIC/SWIFT: GENODEF1HO1
Onko tos tilinumerot/tarvittavat nimet??
Kyllä tuossa näyttäisi kaikki tarvittava olevan. Pnakin nimeähän ei tarvita, koska iban ja BIC sen kertovat.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kolmen putin paria enemmän vi***ttaa vain neljän putin bogi
|
|
|
Jumbbanen
Green Card
Huono olo..
|
 |
« Vastaus #13 : Lokakuu 03, 2009, 17:46:19 » |
|
tämä osto kaatu siihen että tuo pankkisiirto tulee kalliiksi joten pitää rimpauttaa kaverille että tuo vähän korttiaan lainaksi niin selviää halvemmalla.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lavantauti
Vieras
|
 |
« Vastaus #14 : Lokakuu 03, 2009, 18:23:26 » |
|
tämä osto kaatu siihen että tuo pankkisiirto tulee kalliiksi joten pitää rimpauttaa kaverille että tuo vähän korttiaan lainaksi niin selviää halvemmalla..  Ihan mielenkiinnosta, kuinka paljon on "kallis"?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|