Toukokuu 20, 2012, 06:17:49
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: [1] 2   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Rukajärven tie  (Luettu 2573 kertaa)
Mika Hekkanen
Vieras
« : Elokuu 02, 2009, 21:33:11 »

Huh ja hoh.
Tuli pelattua tuolla kisat. Niistä myöhemmin. Ensin kentästä.

Hassua pelata noin pehmeäpohjaisella kentällä. Oli melkein kuin vesipatjalla kävelisi...
otin aika miehekkäitä divotteja, sellaisia puolen poron kokoisia.

Mun tykönä on käynyt joitain rukalaisia kelpo pelaajia, jotka toivovat lisää spinniä rautalyönteisiin, jotta saisivat pallon pysymään kernillä. Mutku väylät ovat tuollaisia ja pallo pomppaa kernillä metrin ilmaan, niin vaikeahan sitä on välineillä korjata.

Kentästä ei ole kovin paljoa hyvää sanottavaa. Pari kertaa lyödään sokkona kohti kerniä ja jos pallo karkaa leveäksi, on oikeastaan AINA vastassa OB taikka täysin pelaamaton sivuvesisuo. Griinit ovat todella pienet, järkeviä lipun paikkoja on tosi vähän, joka griinillä ei lainkaan  Vihainen
... nimimerkillä kerran parkolkilla alastulojälki alle metrissä ja 2 chippiä yli kernin  Vihainen
... toki vikaa oli muussakin kuin lipun paikassa  Virnistää

Jokin tuosta kentästä vaan tekee minulle epämukavan.

Ai niin, ne kisat.

Ilmoittauduin niihin jo 2 kuukautta sitten, mutta perstaina paikalle saavuttuani tutkailin lähtölistaa, joka oli klubin ilmoitustaululla. Ei ollut nimeä siinä. Oli ilmoittautumisissa muutakin häslinkiä.

Aamusella sitten aloin selvittää, saako etäisyysmittaria käyttää kisassa. Yksi järjestävän seuran jäsen ihmetteli mikä se on, kukaan ei löytänyt paikallissääntöjä mistään ja juttelun lopputulema oli se, ettei noita saa käyttää jottei tule kenelläkään sanomista. Kyllä se mulle passasi - vaikka olisin kenties noin 3 lyöntiä säästänyt tietämällä pariin lyöntiin tarkan mitan... Tokihan kenttää paljon pelaavat tuosta kiellosta aika lailla hyötyivät.

Oli vain aika kiva kuunnella klubilla B-sarjan (ei siis vaikuttanut minuun) juttuja siitä, miten hän sai joka lyöntiin tarkat mitat samassa ryhmässä pelanneelta tyypiltä, joka nautti Bushnellia koko matkan ajan.
Niin ja tämä voittaja sai myös joka lyöntiin nuotit siitä, minne kannattaa lyödä ja minne ei  Järkyttynyt
tallennettu
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!

Profiili
« Vastaus #1 : Elokuu 02, 2009, 23:21:57 »

Huh ja hoh.
Tuli pelattua tuolla kisat. Niistä myöhemmin. Ensin kentästä.

Hassua pelata noin pehmeäpohjaisella kentällä. Oli melkein kuin vesipatjalla kävelisi...
otin aika miehekkäitä divotteja, sellaisia puolen poron kokoisia.

Mun tykönä on käynyt joitain rukalaisia kelpo pelaajia, jotka toivovat lisää spinniä rautalyönteisiin, jotta saisivat pallon pysymään kernillä. Mutku väylät ovat tuollaisia ja pallo pomppaa kernillä metrin ilmaan, niin vaikeahan sitä on välineillä korjata.

Kentästä ei ole kovin paljoa hyvää sanottavaa. Pari kertaa lyödään sokkona kohti kerniä ja jos pallo karkaa leveäksi, on oikeastaan AINA vastassa OB taikka täysin pelaamaton sivuvesisuo. Griinit ovat todella pienet, järkeviä lipun paikkoja on tosi vähän, joka griinillä ei lainkaan  Vihainen
... nimimerkillä kerran parkolkilla alastulojälki alle metrissä ja 2 chippiä yli kernin  Vihainen
... toki vikaa oli muussakin kuin lipun paikassa  Virnistää

Jokin tuosta kentästä vaan tekee minulle epämukavan.

Mäkin oon käyny siellä kolmesti, Ekan, viimeisen ja ainoan.
tallennettu

Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä.
- Chuck Hogan -
Viketso
Club Player
*

Profiili
« Vastaus #2 : Elokuu 02, 2009, 23:51:53 »

Onhan se sellainen paikka että oksat pois. Olen käynyt vain kaks kertaa ekan ja viimmeisen
tallennettu

Kunnon slaissi pitää mielen virkeänä
Mika Hekkanen
Vieras
« Vastaus #3 : Elokuu 03, 2009, 00:14:09 »

Mulle tuo oli kolmas visiitti.

Eka kerralla pelasin samana päivänä maaliskuussa Rukan simulaattorissa kiekan ja toisen sitten hankigolfia tuolla oikealla kentällä. Aurinko paistoi ja oli lämmintä.

Toka kerralla mentiin täydellä autokunnalla kesäkuun alkupäivinä, olisko ollut viides päivä, tuonne. 2 tyyppiä meni rinteeseen, 2 golfkentälle ja viides rullaluisteli tuota väliä  Virnistää
Kun kävelimme ykköstiille alkoi sataa lunta, oli kylmä  Virnistää
tallennettu
Jukka-62
Scratch Player

PROsit...PROfit

Profiili
« Vastaus #4 : Elokuu 03, 2009, 10:58:17 »

Olen käynyt rangella...helposti menee takalaittomiksi. Avausväylä vaikutti kivalta.
tallennettu

Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor

Profiili
« Vastaus #5 : Elokuu 03, 2009, 12:41:52 »

Kollegalta tuli kerran kesäyönä Rukalta viesti, että rundi pysähtyi äkisti, kun poro tuli greenille ja kuulemma pakallissäännön mukaan silloin ei saa greenille palloa lyödä. Poro rinnastetaan kaiketi ikäänkuin kentänhoitajaan jolla on etuoikeus liikkua turvatusti kentän alueella.

Olen ollut jonkun kerran Kuusamossa Oulankajoella Jäkälämutkassa perhoa heittämässä saamatta kalan paskaakaan mutta maisemat on siellä komeat. Kerran aamuyöstä serkku töni hereille ja sanoi: -Kuuntele! Karhu murisee! Minulta meni hetki ennen kuin tajusin mistä on kyse, kun heräsin kesken unien, mutta sitten saatoin lohduttaa: -Vitut se mikään karhu ole! Se on rajamiesten Volkkari jonka pokserimoottori tuolla lailla murisee.

Teltta oli pystyssä aivan rajavyöhykkeen tuntumassa ja siellähän oli rajamiehillä asema josta tämä rajamies sitten ajeli. Serkulta meni tovi ennen kuin se uskalsi uudestaan nukahtaa mutta minä nukuin saman tien. Olin silloin nuorempi ja voimani tunnossa. Ajattelin vetäväni karhua parilla jabilla turpaan jolloin se olisi juossut silloisen Neuvostoliiton puolelle naamaansa pidellen ja valittaen surkeasti.

Enää ei se Suomen kolkka kiinnosta eikä teltassa yöpyminen senkään vertaa. Mutta hyvä, että siellä on golfkenttä ja hyvä, että Mika kävi sen testaamassa, niin minun ei tarvitse sitä miettiä.
tallennettu
Mika Hekkanen
Vieras
« Vastaus #6 : Elokuu 03, 2009, 16:23:27 »

Avausväylä vaikutti kivalta.

HuhHuhHuh

Mun nysäspoonilla pallon alastulo juuri ja juuri voi huonon lyönnin jälkeen näkyä, draivit vedelläänkin sokkona.
100 metristä kernille alkaa jo näkyä, 125 metristä lyödään vielä sokkona.

Kiva väylä. Aivan vitun kiva.
tallennettu
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!

Profiili
« Vastaus #7 : Elokuu 03, 2009, 17:29:03 »

HuhHuhHuh

Mun nysäspoonilla pallon alastulo juuri ja juuri voi huonon lyönnin jälkeen näkyä, draivit vedelläänkin sokkona.

Muistankohan oikein ysäri päässä ja metsä takana Huh Niin on Aivan... kiva on!
tallennettu

Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä.
- Chuck Hogan -
Mika Hekkanen
Vieras
« Vastaus #8 : Elokuu 03, 2009, 17:41:27 »

HuhHuhHuh

Muistankohan oikein ysäri päässä ja metsä takana Huh Niin on Aivan... kiva on!

Ennen metsää, heti kerniltä lähtevän rinteen alla, on kuitenkin helpottava OB jottei aivan metsästä saakka tarvi pallejansa etsiä.
tallennettu
Kupolaattori
Bogey Player
**

NRG; Hcp 3,2

Profiili
« Vastaus #9 : Elokuu 03, 2009, 19:50:39 »

HuhHuhHuh

Hekkaselle iso kiitos tekstisi aiheuttamasta spontaanista nauruunrepeämisestä  Cool
tallennettu

"Viidentuhannen kilon kivipaaden alla on mahdoton hengittää." - Vanha viidakon viisaus
Jukka-62
Scratch Player

PROsit...PROfit

Profiili
« Vastaus #10 : Elokuu 12, 2009, 13:04:30 »

HuhHuhHuh

Niin selkeä eagle chanssi, jos osaa lukea väyläkortteja ja suunnistaa oikein.

tallennettu

kebax
Vieras
« Vastaus #11 : Elokuu 12, 2009, 13:30:53 »

HuhHuhHuh

Niin selkeä eagle chanssi, jos osaa lukea väyläkortteja ja suunnistaa oikein.
Mitäs tossa tarttee suunnistaa, eikös tuo oo suora reikä?
Nii ja aattelitkos iigelitsäänsseines vetää ton rautafemmalla vai raiverilla kannelle?
tallennettu
Jukka-62
Scratch Player

PROsit...PROfit

Profiili
« Vastaus #12 : Elokuu 12, 2009, 13:37:29 »

Nii ja aattelitkos iigelitsäänsseines vetää ton rautafemmalla vai raiverilla kannelle?

Siinä on aikamoinen korkeusero ja lipulle noin 260-280 metriä par-4...olisko i3 ?
tallennettu

kebax
Vieras
« Vastaus #13 : Elokuu 12, 2009, 13:40:27 »

Siinä on aikamoinen korkeusero ja lipulle noin 260-280 metriä par-4...olisko i3 ?
Mut jos lykkäät sillä rautafemmalla silleen et jarrutat kopaktia pakettia osumassa vähä extraa käsillä? Kyllä, vaadittavat 10..30m täytyy tulla tuon liikkeen kautta.
tallennettu
Jukka-62
Scratch Player

PROsit...PROfit

Profiili
« Vastaus #14 : Elokuu 12, 2009, 14:27:46 »

Mut jos lykkäät sillä rautafemmalla silleen et jarrutat kopaktia pakettia osumassa vähä extraa käsillä? Kyllä, vaadittavat 10..30m täytyy tulla tuon liikkeen kautta.

Tarkoitat siis että tuon kädet kovaa alaasentoon ja  väännän alakerran eteen kun lapa osumassa palloon..joo kyllä nain saa 200 m ilmalennon joka tuolla kentällä vastaa 240 m ilmassa ja rullilla holeen...sehän on holari ja alba sitten !!!
tallennettu

Sivuja: [1] 2   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: