Toukokuu 20, 2012, 06:12:39
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Vuorikiipeilyä napapiirillä  (Luettu 822 kertaa)
Mika Hekkanen
Vieras
« : Elokuu 01, 2009, 00:26:15 »

Kävin lämimässä palloa Ounasvaaran rinteillä Rovaniemellä.
Juuei, en kertonut etukäteen kellekään tutuille, joskus pitää olla aivan vain lomalla.
Nyt kun olen taittanut matkaa sellaiset 180 km poispäin uskallan tuon kertoa  Virnistää

Mää tykästyin kenttään kertalaakista. Pelaamistani 9-reikäisistä kentistä vain JG:n Sippulanniemi pääsee omassa arvostuksessani lähelle tuota. Nii ja Mikkelikään ei kaukaksi jää.

Tilaahan tuolla ei ole missata oikeastaan yhtään lyöntiä, minkäänmoisia varoalueita ei löydy. Griinit ovat pieniä, usein korotettuja ja pallo pitää todella lyödä lähelle lippua jollei tahdo joutua taikomaan jotain taitolyöntejä. Avaukset on yksinkertaisesti pidettävä pelissä, pienikin harhailu kostautuu heti.
Jos tuolla oppii pelaamaan, ei ole ongelmia missään - kunhan vaan lyö tarpeeksi pitkälle, sillä pituudella ei Ounasvaara haasta edes minua.

Minä vaan pidän pelistä, jossa jokikinen lyönti pitää sijoittaa järkevästi.

Kauniit asiat elämässä pelottavat joskus, kuten kolmosen avaus  Virnistää

Usein kenttäarvostelun jälkeen kysytään, miten peli kulki - onko siis arvio oman pelin värittämä vaiko ei.
Eka ysi meni penkin alle, 51 (+16)
Toinen, kun oli kokemusta paikoista, jonne ei kannata lyödä, meni paremmin. Parin lähipelituplan sävyttämänä tuli tyydyttävä 43 eli +8.
tallennettu
Mika Hekkanen
Vieras
« Vastaus #1 : Elokuu 01, 2009, 00:40:19 »

Ai niin, tuo oli varmaan fyysisesti rasittavin golfkierrokseni ikinä!
Ounasvaaraa ylösalas kapuaminen sai välillä toivomaan, etten olisikaan honöörissä  Virnistää

Tuon päälle ajomatka Rukalle ja just ja just jaksoin käydä iltamyöhään ysin heittämässä  Virnistää
tallennettu
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!

Profiili
« Vastaus #2 : Elokuu 01, 2009, 01:07:53 »

Kävin lämimässä palloa Ounasvaaran rinteillä Rovaniemellä.

Juuei, en kertonut etukäteen kellekään tutuille, joskus pitää olla aivan vain lomalla.
Voi sianleuka, saakelin roisto! Just ainoo viikonloppu, kun olisin ollu kotona... Otitko kaakkua?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 01, 2009, 01:10:02 kirjoittanut Pekka Pelimies » tallennettu

Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä.
- Chuck Hogan -
Viketso
Club Player
*

Profiili
« Vastaus #3 : Elokuu 01, 2009, 09:13:51 »

Onhan se sellainen tarkaan peliin opettava kenttä.
Otetaan sitten jossain vaiheessa uusiksi tuo oukun pelaaminen.
tallennettu

Kunnon slaissi pitää mielen virkeänä
Mika Hekkanen
Vieras
« Vastaus #4 : Elokuu 02, 2009, 21:16:19 »

Voi sianleuka, saakelin roisto! Just ainoo viikonloppu, kun olisin ollu kotona... Otitko kaakkua?

En, otin tapojeni vastaisesti oluen  Virnistää
Ja kierroksen jälkeen tapojeni mukaisesti lonkeron  Virnistää

Mun loppukesän viikonloput ovat arkipäiviä kiireisempiä  Näyttää kieltä
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: