Mä oon saanu Pekka sun kirjoituksistas semmosen kuvan että sä olet ainakin omasta mielestäs jonkin sortin Pelimies.. Mitäs väliä jollain tasoitussysteemillä on Pelimiehille? Pelimiehet pelaa lyöntipeliä ja niitä ei vois vähempää kiinnostaa paljon joku csa-tasoitus tai tasoitus yleensäkin on..
Kuvan olet saanu, mutten mä niin pelimiestä ole tuloksellisessa valossa, vaikka kehitystä onkin tapahtunut viimeisten parin perin mustan vuoden kuluessa. Musta on vaan hullua, että muitten ryssiminen vaikuttaa tuloksiin, eikä vaan se, miten kenttä makaa. Mua ei sinänsä tasurit kiinnosta, mutta se ihmetyttää, että noin 5:n händärillä mukana olevat pelaa kisoissa yli 90 kierroksia. Eiks se periaatteessa tarkoittais sitä, että niillä pitäis olla jäsenkortissa jotain ihan muuta? Jos pelaa 7:lla alkavaa tai kasilla alkavaa, niin sitten pelaa - ihan sama. Jos pelaa tasaseen 6:lla alkavaa, niin se ei oo enää ihan sama - silloin on jo oikee
PELIMIES kyseessä. Mä oon vaan Pekka ja haluun provota tommosia sunkin tasoisia pelureita täällä...

Olen näämä onnistunut.

Kerran oon scr-kisoissa jäänyt viimeiseksi, mutta huumori ei oo silloinkaan loppunut. Se tapahtui Laukaassa muutama vuosi sitten. Ei kertakaikkiaan vaan. Nyt on jo ihan toinen trendi - kiitos sun ja TeeAcen kuittien ja The Scoopin kommenttien, B Mitchellin oppeja väheksymättä. Swing within yourself! Oma idea samasta juonesta on, että helpolla tulee hyvää. Yliyrittämällä paska lentää tuulettimeen...

Added:
Kun pelaajan velvollisuus on vastata oikeasta tasoituksesta, niin se on vähän vaikeaa, jos kisan järjestäjät ei suostu CSA-tekijää tuloslaskimellaan tuottamaan kisan jälkeen. Sen kyllä pystyy ton ekan viestin linkkin takaa löytyvällä taulukolla laskemaan itse, jos on lähtölista ja ihmisten alkuperäiset tasoitukset tiedossa.