Toukokuu 20, 2012, 05:55:44
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Caddie  (Luettu 939 kertaa)
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor

Profiili
« : Kesäkuu 16, 2009, 12:07:32 »

Viime pyhänä tuli Meri-Teijon Mid - Tourin aikana ykkösteellä keskustelua aiheesta, voiko oman kierroksensa jo pelannut pelaaja ryhtyä caddieksi pelaajalle, joka on vasta kierostaan aloittamassa?

Mitä sanoo golfin säännöt tästä asiasta, entä onko Tourilla aiheesta omia sääntöjä?
tallennettu
kebax
Vieras
« Vastaus #1 : Kesäkuu 16, 2009, 12:09:50 »

Pelaatsää midejä?

Jaa niin ite kymysykseen. 7-1b puhuu vain kilpailijasta ja jos oikein dekkareista ymmärsin niin tässä suhteessa pelaaja ei oo vastuussa caddien tekemisistä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 16, 2009, 12:17:18 kirjoittanut kebax » tallennettu
Scoop
Vieras
« Vastaus #2 : Kesäkuu 16, 2009, 12:27:50 »

Viime pyhänä tuli Meri-Teijon Mid - Tourin aikana ykkösteellä keskustelua aiheesta, voiko oman kierroksensa jo pelannut pelaaja ryhtyä caddieksi pelaajalle, joka on vasta kierostaan aloittamassa?

Mitä sanoo golfin säännöt tästä asiasta, entä onko Tourilla aiheesta omia sääntöjä?

Kannattaa lukea koko stoori. Oikein hauska tarina.
tallennettu
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor

Profiili
« Vastaus #3 : Kesäkuu 16, 2009, 19:15:35 »

... Oikein hauska tarina.

No oli! Ja ymmärrän hyvin, ettei sankarimme lainannut Jesperiltä byysia, eikä myöskään Fredrik Jacobsenilta!

Ja asiakin tuli selväksi. Ja tehdään selväksi sekin, että minä en pelaa Midejä. Olin ykkösellä startterin ominaisuudessa. Samoin kuin olin Finnish Tourilla ja Finnair Junior Tourilla joita myöskään en pelaa. Enkä Sotiemme Veteraanien SM-kisoja, joissa myöskin lähetän pelaajia taipaleelle.

Tämä tapaus sai lähinnä akateemisen mielenkiinnon statuksen, kun caddieksi ilmoittautunut sanoi, ettei lähde etuysille ollenkaan, eikä takaysillekään, jos sataa. Mutta tiedänpähän seuraavalla kerralla. Jos vaikka ei sataisi.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: