left
Club Player

RuG, HCP 7.9
|
 |
« Vastaus #15 : Joulukuu 09, 2008, 09:20:52 » |
|
Kyllä minulla on sääntökirja bägissä, mutta tuppaa joka kesä kostumaan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ei tää oo nii vakavaa, tää on paljo vakavampaa.
|
|
|
JH75
Green Card
|
 |
« Vastaus #16 : Joulukuu 27, 2008, 01:44:34 » |
|
Miten on, säännöistä saa paljon keskustelua aikaan ja on ideaalia että sääntökirjaa roudataan mukana. Mutta kuinka monella se todellisuudessa on mukana? Itse en ole törmännyt vielä kehenkään kellä se olisi bägissä...
Mulla on myös sääntökirja bägissä mukana kierroksilla. Sun onneksi ei ole törmätty vielä kentällä. Tai no jos aivan tarkkoja ollaan niin ei mulla enää sitä sääntökirjaa kirjana ole mukana bägissä. Irtosivuista voi kyllä innokas pelikaveri koota ja sitoa sääntökirjan, jos haluaa. Itse en ole jaksanut. Varmaan turhan harvoin sitä sääntökirjaa tulee kaivettua kierroksella esiin, kun noi sivut on irrallaan ja sitten kuitenkin sen oikean säännön etsiminen vie (muka) niin kauan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kisu
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #17 : Joulukuu 27, 2008, 02:07:34 » |
|
Mulla on myös sääntökirja bägissä mukana kierroksilla. Sun onneksi ei ole törmätty vielä kentällä. Tai no jos aivan tarkkoja ollaan niin ei mulla enää sitä sääntökirjaa kirjana ole mukana bägissä. Irtosivuista voi kyllä innokas pelikaveri koota ja sitoa sääntökirjan, jos haluaa. Itse en ole jaksanut.
Varmaan turhan harvoin sitä sääntökirjaa tulee kaivettua kierroksella esiin, kun noi sivut on irrallaan ja sitten kuitenkin sen oikean säännön etsiminen vie (muka) niin kauan.
Toihan on loistava systeemi - Pelikaveri kun alkaa inttää kierroksella säännöistä, niin lyöt kasan irtosivuja sille käteen, mielellään sekalaisessa järjestyksessä, ja sanot että näytä tuolta  Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: mullakin on sääntökirja bägissä, mutta vieläkään en ole sitä "ehtinyt" lukea loppuun asti saati sitten opetella käyttämään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
“I say never be complete, I say stop being perfect, I say let... lets evolve, let the chips fall where they may.”
|
|
|
EFC
Bogey Player

HyG hcp 14.9
|
 |
« Vastaus #18 : Joulukuu 27, 2008, 02:10:11 » |
|
Mulla on myös sääntökirja bägissä, mutta se ei taida olla lähelläkään viimeisintä versiota. Ehkä silläkin sais jonkun sekaisin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Golffari
Vieras
|
 |
« Vastaus #19 : Tammikuu 04, 2009, 23:28:08 » |
|
Mulla on myös sääntökirja bägissä, mutta se ei taida olla lähelläkään viimeisintä versiota. Ehkä silläkin sais jonkun sekaisin?
Olisko mahdollista että tässä vaiheessa jopa osaisi säännöt,ennen kuin menee pelaamaan?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
EFC
Bogey Player

HyG hcp 14.9
|
 |
« Vastaus #20 : Tammikuu 04, 2009, 23:32:23 » |
|
Olisko mahdollista että tässä vaiheessa jopa osaisi säännöt,ennen kuin menee pelaamaan? Väitän että osaankin ne reilusti keskimääräistä golfaria paremmin, eli joku osa-alue edes toimii kentällä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Golffari
Vieras
|
 |
« Vastaus #21 : Tammikuu 04, 2009, 23:34:29 » |
|
Olisko mahdollista että tässä vaiheessa jopa osaisi säännöt,ennen kuin menee pelaamaan? Väitän että osaankin ne reilusti keskimääräistä golfaria paremmin. Mistä se johtuu? Paljoko sinulla on pelivuosia takana vai hyvästä muistista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
EFC
Bogey Player

HyG hcp 14.9
|
 |
« Vastaus #22 : Tammikuu 04, 2009, 23:52:10 » |
|
Olisko mahdollista että tässä vaiheessa jopa osaisi säännöt,ennen kuin menee pelaamaan? Väitän että osaankin ne reilusti keskimääräistä golfaria paremmin. Mistä se johtuu? Paljoko sinulla on pelivuosia takana vai hyvästä muistista. 1989 aloittanu lajin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Golffari
Vieras
|
 |
« Vastaus #23 : Tammikuu 05, 2009, 00:59:09 » |
|
Olisko mahdollista että tässä vaiheessa jopa osaisi säännöt,ennen kuin menee pelaamaan? Väitän että osaankin ne reilusti keskimääräistä golfaria paremmin. Mistä se johtuu? Paljoko sinulla on pelivuosia takana vai hyvästä muistista. 1989 aloittanu lajin. Eli mitä tarkoittaa?. Olet täysin oppinut lajin ja kukaan ei sinulle voi mainita asiasta PASKAA sanon minä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jamasa_Lupe
Vieras
|
 |
« Vastaus #24 : Tammikuu 05, 2009, 09:33:07 » |
|
Olisko mahdollista että tässä vaiheessa jopa osaisi säännöt,ennen kuin menee pelaamaan? Väitän että osaankin ne reilusti keskimääräistä golfaria paremmin. Mistä se johtuu? Paljoko sinulla on pelivuosia takana vai hyvästä muistista. 1989 aloittanu lajin. Eli mitä tarkoittaa?. Olet täysin oppinut lajin ja kukaan ei sinulle voi mainita asiasta PASKAA sanon minä. Itse kannan sääntökirjaa sen takia bägissä, että kun samaan ryhmään sattuu henkilö joka alkaa jotain urbaania sääntöä heittämään, niin pyydän näyttämään sen sieltä sääntökirjasta. Menee hiljaiseksi. ja toki voi itsekin tarkistaa tiukassa paikassa miten pitää menetellä tilanteessa. Eikös sääntökirja pitäisi olla jokaisen bägissä mukana?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
left
Club Player

RuG, HCP 7.9
|
 |
« Vastaus #25 : Tammikuu 05, 2009, 09:38:32 » |
|
Samalla tavoin toimin kuin Jamasakin. Uusin sääntökirja on hyvä olla mukana, että voi tarkistaa asioita tarvittaessa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ei tää oo nii vakavaa, tää on paljo vakavampaa.
|
|
|
|