Minja
Bogey Player

MGC hcp 25,5
|
 |
« : Toukokuu 04, 2009, 13:39:45 » |
|
Tuli eilen tilanne vastaan kentällä että olin bunkan ja griinin välissä olevassa ruohossa palloni kera. Reikä oli laitettu sinä päivänä sopivasti aika lähelle reunaa ja kun ruohokaan ei vielä kunnolla kasva, niin päätin siitä putata. Pyysin Kisua huoltamaan minulle lippua ja täsmensin että ensin näyttää lipulla sen kolon ja sen jälkeen kun pallo on saatettu matkaan, ottaa lipun pois.
Seurassamme ollut mies oli sitä mieltä että se on kiellettyä. Hän perusteli sen sillä, että en saa pyytää ketään huoltamaan lippua koska en ollut griinillä. Tarkennan vielä, että hän oli nimenomaan sitä mieltä että sen lipun poisottaminen pallon lähestyessä on kiellettyä. Onko todellakin näin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
It gets down to what it´s all about, doesn´t it? Making the wrong move at the right time.
|
|
|
Kisu
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #1 : Toukokuu 04, 2009, 13:44:07 » |
|
Minusta tyyppi oli väärässä mutta korjatkoon joku viisaampi. Meniköhän mun talvinen sääntöjen opiskelu ihan hukkaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
“I say never be complete, I say stop being perfect, I say let... lets evolve, let the chips fall where they may.”
|
|
|
Minja
Bogey Player

MGC hcp 25,5
|
 |
« Vastaus #2 : Toukokuu 04, 2009, 13:47:06 » |
|
Minusta tyyppi oli väärässä mutta korjatkoon joku viisaampi. Meniköhän mun talvinen sääntöjen opiskelu ihan hukkaan.
Toivottavasti oli väärässä, sillä pyydän aina tekemään noin jos puttaan ulkopuolelta. Niin monta kertaa pallo törmännyt tankoon ja pyörähtänyt pois, etten lipun kanssa enää puttaile ( paitsi jos jyrkkä alamäki ). Toki tämä olisi helpoiten ratkaistavissa sillä, että suoritan lähestymiset griineille enkä siihen viereen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
It gets down to what it´s all about, doesn´t it? Making the wrong move at the right time.
|
|
|
Kisu
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #3 : Toukokuu 04, 2009, 13:56:11 » |
|
Tämä ei nyt tietenkään taas mitenkään liity otsikon aiheeseen... mutta meille pitäisi varmaan lisätä samantien tulokseen n. 30 penttiä lyöntijärjestyksen sopimisesta. Joka kierroksen tulokseen. Kaverit kerto, että noin ei saa tehä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
“I say never be complete, I say stop being perfect, I say let... lets evolve, let the chips fall where they may.”
|
|
|
Minja
Bogey Player

MGC hcp 25,5
|
 |
« Vastaus #4 : Toukokuu 04, 2009, 14:03:47 » |
|
Tämä ei nyt tietenkään taas mitenkään liity otsikon aiheeseen... mutta meille pitäisi varmaan lisätä samantien tulokseen n. 30 penttiä lyöntijärjestyksen sopimisesta. Joka kierroksen tulokseen. Kaverit kerto, että noin ei saa tehä.
Tämän olin vallan niitannut pois mielestäni. Meidän pitää ryhdistäytyä tässä(kin) asiassa. Kohta on tasoitus jo yli seuratason!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeeAce
|
 |
« Vastaus #5 : Toukokuu 04, 2009, 14:04:26 » |
|
Totaalisen väärässä oli hän. Tää on vaan yks niistä käsittämättömistä sääntökäsityksistä, jotka elää sitkeesti. Lienee lähtenyt jostain ihmeellisestä tulkinasta / huonosta lukemisesta/ ymmärtämisestä tekstistä: "Huollettuun lipputankoon ei saa osua viheriön ulkopuoleltakaan"
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kolmen putin paria enemmän vi***ttaa vain neljän putin bogi
|
|
|
Minja
Bogey Player

MGC hcp 25,5
|
 |
« Vastaus #6 : Toukokuu 04, 2009, 14:15:09 » |
|
Totaalisen väärässä oli hän. Tää on vaan yks niistä käsittämättömistä sääntökäsityksistä, jotka elää sitkeesti. Lienee lähtenyt jostain ihmeellisestä tulkinasta / huonosta lukemisesta/ ymmärtämisestä tekstistä: "Huollettuun lipputankoon ei saa osua viheriön ulkopuoleltakaan" Hyvä, jatkan tätä siis vastaisuudessakin. Tai ainakin niin kauan kunnes opin lyömään lähestymiset kohteeseen enkä viereen!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kebax
Vieras
|
 |
« Vastaus #7 : Toukokuu 04, 2009, 14:21:37 » |
|
... Tai ainakin niin kauan kunnes opin lyömään lähestymiset kohteeseen enkä viereen!
Jaa tästä tulikin mieleen kun eilen huitaisin #14llä sellaisen raikkaan pullihudin 30..40m vasemmalle pinhigh. Sieltä sitten pompautin pallon wetkellä korkeessa kaaressa pariin meetriin tikusta ja tökkäsin paineetta paarin sisään. En vaatinut lipun huoltamista yhelläkään lyönnillä. Mut siis kohteeseen kun pyrkii kiertoteitse niin yrittäminen haittaa vähempi?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minja
Bogey Player

MGC hcp 25,5
|
 |
« Vastaus #8 : Toukokuu 04, 2009, 14:25:38 » |
|
Mut siis kohteeseen kun pyrkii kiertoteitse niin yrittäminen haittaa vähempi?
Allekirjoitan tämän! Tökkäsin eilen meinaan 2 paaria ja kummallakaan ei tullut GIR merkintää! Nätti zippi ja muodollinen putti. Avot!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bulls Hit
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #9 : Toukokuu 04, 2009, 14:36:26 » |
|
Tuli eilen tilanne vastaan kentällä että olin bunkan ja griinin välissä olevassa ruohossa palloni kera. Reikä oli laitettu sinä päivänä sopivasti aika lähelle reunaa ja kun ruohokaan ei vielä kunnolla kasva, niin päätin siitä putata. Pyysin Kisua huoltamaan minulle lippua ja täsmensin että ensin näyttää lipulla sen kolon ja sen jälkeen kun pallo on saatettu matkaan, ottaa lipun pois.
Seurassamme ollut mies oli sitä mieltä että se on kiellettyä. Hän perusteli sen sillä, että en saa pyytää ketään huoltamaan lippua koska en ollut griinillä. Tarkennan vielä, että hän oli nimenomaan sitä mieltä että sen lipun poisottaminen pallon lähestyessä on kiellettyä. Onko todellakin näin?
Teillä on ollut ryhmässänne väärä mies.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Flipping and sliding
|
|
|
Muumipappa
Green Card
|
 |
« Vastaus #10 : Toukokuu 08, 2009, 23:12:37 » |
|
Minja on jäänyt Muumipapan mieleen jostakin, mutta pappa ei muista mistä. Sen Muumipappa kuitenkin muistaa, että Minja on kehuskellut sääntökirjan kulkevan hänen bägissään aina kierroksilla. Miksei Minja sitten kaivanut sääntökirjaa bägistään ja tarkistanut asiaa? Tai seuralaisensa Kisumisu? Muumipapan kokemuksen mukaan miehet helposti yrittävät pönkitää egoaan nuorten naisten kustannuksella, mikä Muumipapan näkökulmasta on tietenkin varsin lapsellista. Muumipapan egoa ei tarvitse pönkittää, vatsanympärys pitää siitä huolen. Ja Muumimamma pitää huolen siitä, ettei Muumipapan ego kasva liian suureksi. Eikä vatsa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!
|
 |
« Vastaus #11 : Toukokuu 08, 2009, 23:17:26 » |
|
Mut siis kohteeseen kun pyrkii kiertoteitse niin yrittäminen haittaa vähempi?
Allekirjoitan tämän! Tökkäsin eilen meinaan 2 paaria ja kummallakaan ei tullut GIR merkintää! Nätti zippi ja muodollinen putti. Avot! Viimeinen puttihan on aina "vain muodollisuus".
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä. - Chuck Hogan -
|
|
|
Minja
Bogey Player

MGC hcp 25,5
|
 |
« Vastaus #12 : Toukokuu 09, 2009, 09:59:32 » |
|
Minja on jäänyt Muumipapan mieleen jostakin, mutta pappa ei muista mistä. Sen Muumipappa kuitenkin muistaa, että Minja on kehuskellut sääntökirjan kulkevan hänen bägissään aina kierroksilla. Miksei Minja sitten kaivanut sääntökirjaa bägistään ja tarkistanut asiaa? Tai seuralaisensa Kisumisu? Muumipapan kokemuksen mukaan miehet helposti yrittävät pönkitää egoaan nuorten naisten kustannuksella, mikä Muumipapan näkökulmasta on tietenkin varsin lapsellista. Muumipapan egoa ei tarvitse pönkittää, vatsanympärys pitää siitä huolen. Ja Muumimamma pitää huolen siitä, ettei Muumipapan ego kasva liian suureksi. Eikä vatsa.
Se on aina kiva jos jää joidenkin mieleen, toivottavasti hyvässä  Mutta valitettavasti Muumipapan muisti vähän temppuilee, sillä minulla ei ole koskaan ollut sääntökirjaa bägissäni. Olen kylläkin täällä tiedustellut että kuinka monella se on mukana, kun tosiaan omasta hallustani ei moista opusta löydy. Asia pitäisi kyllä pikimiten korjata...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Muumipappa
Green Card
|
 |
« Vastaus #13 : Toukokuu 09, 2009, 10:23:22 » |
|
Se on aina kiva jos jää joidenkin mieleen, toivottavasti hyvässä  Mutta valitettavasti Muumipapan muisti vähän temppuilee, sillä minulla ei ole koskaan ollut sääntökirjaa bägissäni. Olen kylläkin täällä tiedustellut että kuinka monella se on mukana, kun tosiaan omasta hallustani ei moista opusta löydy. Asia pitäisi kyllä pikimiten korjata... Voi voi, Muumimammakin usein muistuttaa Muumipappaa unohtelemisesta ja taas on papan muisti tehnyt tenän! Niinhän se olikin, Sinä olitkin kysellyt niiden sääntökirjojen perään. Muumipapalla semmoinen bägissään on, ehkä pian Minjallakin. Sitten jos satutaan samaan lähtöön, voimme vertailla kumman kirja on kauniimmin päällystetty ;-)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minja
Bogey Player

MGC hcp 25,5
|
 |
« Vastaus #14 : Toukokuu 12, 2009, 13:55:10 » |
|
Muumipapalla semmoinen bägissään on, ehkä pian Minjallakin. Sitten jos satutaan samaan lähtöön, voimme vertailla kumman kirja on kauniimmin päällystetty ;-)
Asiaan on tehty korjaus ja uusi sääntökirja on tilattu. Sujautan sen asianmukaisesti ( eli muovipussiin  ) päällystettynä bägiin heti kun se kolahtaa postiluukusta kotiini! Oletan että Muumipappa vie päällystämisessä voiton.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 12, 2009, 13:56:47 kirjoittanut Minja »
|
tallennettu
|
|
|
|
|