Toukokuu 20, 2012, 05:32:12
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: 1 ... 28 29 [30]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: The End ?  (Luettu 17019 kertaa)
TeeAce
Global Moderator
Scratch Player

Profiili WWW
« Vastaus #435 : Maaliskuu 31, 2010, 21:08:05 »

Mietittävää, mikä saa toiset tuulettamaan kainaloa ja mikä toisilla estää sitä? Tähän ei tarvi vastata kunhan miettii. 

Mites Furykin "move" ? se ainakin tuulettelee reilusti.

Tulee vaan taas heittoa parilta suunalta sellaisista asioista, mistä ei sitten tarkentavia vastauksia löydy, eli heitellän shittiä mutulla, ymmärtämättä oikeesti edes perusteita. Mun tyyli täällä keskustelussa kumpuaa juuri siitä.

PM kertoo asioista varmasti tiedettävän, koska niitä on tutkittu niin paljon. Hetkeä myöhemmin paljastuu, että yhdestäkään tuollaisesta tutkimuksesta ei ole tietoakaan. Pulushakkia parhaimillaan.

Pulli-Paavo puhuu ympäripyöreitä, koska oikeesti ei pysty vastaamaan yksinkertaiseen kehon geometrian kysymykseen, kun sellainen esitetään ja vieläpä annetaan vahvat viitteet mistä etsiä.

No täytyy sanoa, että Pekka-Pelimiehen kanssa livenä asiat tuntu jopa ymmärretyn ja minäkin tajuan hänen puheensa. Kirjoituksista en yleensä pätkääkään Hymyilee leveästi
tallennettu

Kolmen putin paria enemmän vi***ttaa vain neljän putin bogi
PM
Club Player
*

Vanha on parempi kuin pussillinen uusia.

Profiili
« Vastaus #436 : Maaliskuu 31, 2010, 22:23:25 »

Paljon voi myös päätellä.

Pallojen valmistajien testit kiinnostaisi sillä ei tuurilla ole pallojaan parannelleet, ainakaan kaikilta osin.

Jos mailan pään vauhti 125 mph ja pallo 184 mph niin paljonkohan itse pallo vaikuttaa hyvään vauhtiinsa?
tallennettu
TeeAce
Global Moderator
Scratch Player

Profiili WWW
« Vastaus #437 : Maaliskuu 31, 2010, 22:24:23 »

Pulli-Paavo puhuu ympäripyöreitä, koska oikeesti ei pysty vastaamaan yksinkertaiseen kehon geometrian kysymykseen, kun sellainen esitetään ja vieläpä annetaan vahvat viitteet mistä etsiä.

No sehän taas riippuu "Movesta" ja miten sen halutaan vaikuttavan.

Tosta kyynerpäästä, sen asema on seurausta kehon asetuksista ja niitten pysymisestä tai siitä miten ne lyönnissä vaikuttaa, itseisarvo ei ole onko se kiinni kyljessä tai ei. Paitsi jos halutaan eipäs juupas väittelyä.

Mietittävää, mikä saa toiset tuulettamaan kainaloa ja mikä toisilla estää sitä? Tähän ei tarvi vastata kunhan miettii.

No selitähän sitten mikä move on ja miten pelaajat sen haluavat viakuttavan. Kerro samalla, oletko nähnyt oikeesti jonkun hyvän pelaajan pitävän sen kiinni kehossa ja kerro myös miksi siitä olisi hyötyä.

Vois olla hyvä joskus tehdä itse noita liikkeitä ja ymmärtää mitä on vartalossa ja käsissä pakko tapahtua ja mitkä ovat prefrenssejä.
tallennettu

TeeAce
Global Moderator
Scratch Player

Profiili WWW
« Vastaus #438 : Maaliskuu 31, 2010, 22:25:34 »

Pallojen valmistajien testit kiinnostaisi sillä ei tuurilla ole pallojaan parannelleet, ainakaan kaikilta osin.

Jos mailan pään vauhti 125 mph ja pallo 184 mph niin paljonkohan itse pallo vaikuttaa hyvään vauhtiinsa?

Ja tuolla tavalla selvitetään kehon liikkeet ja käsien osuus swingissä. Hienoa. Jatka toki päättelyä.
tallennettu

Jamasa
Vieras
« Vastaus #439 : Maaliskuu 31, 2010, 22:30:32 »

Kivoja olisi nuo testit ja mukana testauksissa olisi vielä kivempi olla.

Mistähän kohtaan mailasta mitataan mailanpään nopeus? Ja tietty tuo mailanpään nopeus on juuri siinä osumassa eli ei ole kerinnyt hidastua vauhti. Mutta missäs kohtaan mitataan pallon nopeus? Juuri kun se on irronnut mailan lavan pinnasta. Mitenkäs se sitten käyttytyy kaikkineen parametreineen olisi mielenkiintoista tietää.
tallennettu
TeeAce
Global Moderator
Scratch Player

Profiili WWW
« Vastaus #440 : Maaliskuu 31, 2010, 23:06:17 »

Kivoja olisi nuo testit ja mukana testauksissa olisi vielä kivempi olla.

Mistähän kohtaan mailasta mitataan mailanpään nopeus? Ja tietty tuo mailanpään nopeus on juuri siinä osumassa eli ei ole kerinnyt hidastua vauhti. Mutta missäs kohtaan mitataan pallon nopeus? Juuri kun se on irronnut mailan lavan pinnasta. Mitenkäs se sitten käyttytyy kaikkineen parametreineen olisi mielenkiintoista tietää.

Olis todella. Jotain kuullu mailatehtaiden testeistä ja mittauksista eism sen suhteen missä astekulmassa likistyminen vähenee ja lapaa pitkin liukuminen lisääntyy. Muutenkin kiinnostais sutena noi asiat mitkä tapahtuu sinä aikana kun pallo on kiinni lavassa. Joku 30.000fps kamera vois riittää selvittämään jo aika paljon.
tallennettu

PM
Club Player
*

Vanha on parempi kuin pussillinen uusia.

Profiili
« Vastaus #441 : Huhtikuu 01, 2010, 08:25:54 »

...
Ja tuolla tavalla selvitetään kehon liikkeet ja käsien osuus swingissä. Hienoa. Jatka toki päättelyä.
HH
Olikin kyse että onko tutkittu.

tallennettu
Lavantauti
Vieras
« Vastaus #442 : Huhtikuu 01, 2010, 09:50:49 »

...
HH

Mä luulen että syy siihen ettei ole tutkittu, on se, että maailmassa on noin 8 biljoonaa parempaakin tutkimuskohdetta kun golfpallon ja mailan välinen osumahetki.
tallennettu
Jamasa
Vieras
« Vastaus #443 : Huhtikuu 01, 2010, 10:32:01 »

...
HH

Mä luulen että syy siihen ettei ole tutkittu, on se, että maailmassa on noin 8 biljoonaa parempaakin tutkimuskohdetta kun golfpallon ja mailan välinen osumahetki.

Meinaatko, että golfin saralla olisi parempiakin tutkimuskohteita?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 28 29 [30]   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: