Toukokuu 20, 2012, 05:31:18
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 30   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: The End ?  (Luettu 17019 kertaa)
Taika Rauta
Bogey Player
**

KyG 13,7> negkehlup!

Profiili
« Vastaus #15 : Huhtikuu 12, 2009, 20:48:50 »

Taisi sitten loppua tämänkin forumin kirjoittelu samalla tapaa kuin edelliselläkin forumilla jos yhtään viime viikkojen aktivisuutta katselee. Ja käsittääkseni aikakalailla saman tyyppisesti edenneen kinnailun, turhautumisen jälkeen kuin edelliselläkin forumilla. Kun ihmiset alkavat ajattelemaan itse, ns. "osaajilta" menee orava muuntajaan. 3. forum lienee tarpeeton enää tämän jälkeen koska uskonlahkolaiset ovat nyt ilmeisen vähissä.

Puolet aktiivikirjoittelijoistahan oli poissa, Panolla. Ne taisivat tosin tulla sieltä jo pois.

Mistä tuli mieleeni, Tapahtuiko Panossa valaistumisia? Missä Panojutut ja Panoteoriat on?

Vai lyökö kaikki Panolaiset nyt pallia niin hassusti että ne on joutunu lopettamaan nivelpussien räjähtämisen takia?

Vai onko Panossa tehty jonkinlainen verivala, ja salaisuuksia ei enää paljasteta outsidereille.. Kylläpä minua nyt jännittää.

Evening!

Viikko reissusta takana ja ei mailoihin ees koskettu sen jälkeen! No vähä grippiä hypistelty, se anteeksi annettakoon.

Valaistuminen tuli yhen iltasession  jälkeen tai aikana. Paras opetussessio 20 min mitä olen "golfurani" aikana kokenut, käytti sitten minkälaista mittaria hyvänsä.
Opetus tai luento, tai oli mikä tahansa, loksautti ajatuksia kohdilleen. No välittömästi rangella kokeilemaan käytäntöä. Uittu en oo ikinä niin hyvin
lyöny ku tolla ajatuksen toteutuksella. Oon perkele poikkoillu aika paljon tosta perushommasta. Nyt tuli viimeistään perusta, minkä ympärille aletaan rakentaa! Pitää olla se perusrakenne, ajatus, minkä ympärille alat rakentaa.

Nyt vilpittömästi tunnen että kahden kauden taantuman jälkeen tässä on pikkuhiljaa
odotettavissa pientä petraantumista lyönnin suhteen, jo alkavalla kaudella!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 12, 2009, 20:57:58 kirjoittanut Taika Rauta » tallennettu

Ei se pahemmin harmita kun on herkät kädet.....
PinkTee
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #16 : Huhtikuu 12, 2009, 20:57:15 »

Evening!

Viikko reissusta takana ja ei mailoihin ees koskettu sen jälkeen! No vähä grippiä hypistelty, se anteeksi annettakoon.

Valaistuminen tuli yhen iltasession  jälkeen tai aikana. Paras opetussessio 20 min mitä olen "golfurani" aikana kokenut, käytti sitten minkälaista mittaria hyvänsä.
Opetus tai luento, tai oli mikä tahansa, loksautti ajatuksia kohdilleen.

Sama fiilis siitä iltasessiosta... se oli jotain enemmän kuin osasi odottaa (tuli nostalginen olo, ihan kuin nuorena leirillä vain iltanuotio puuttui) ... teoria loksahti kohdalleen, kun vielä joskus saa saman käytännössä onnistumaan... nyt havaittavissa yli yrittämistä :-(  ehkä pitää aloittaa siitä että rentouttaa lyönnin...ja unohtaa ne kädet
tallennettu
Taika Rauta
Bogey Player
**

KyG 13,7> negkehlup!

Profiili
« Vastaus #17 : Huhtikuu 12, 2009, 21:10:43 »

Evening!

Opetus tai luento, tai oli mikä tahansa, loksautti ajatuksia kohdilleen.

Sama fiilis siitä iltasessiosta... se oli jotain enemmän kuin osasi odottaa (tuli nostalginen olo, ihan kuin nuorena leirillä vain iltanuotio puuttui) ... teoria loksahti kohdalleen, kun vielä joskus saa saman käytännössä onnistumaan... nyt havaittavissa yli yrittämistä :-(  ehkä pitää aloittaa siitä että rentouttaa lyönnin...ja unohtaa ne kädet

Siis Pink tossa oli se big idea, iltasession ymmärtämisessä!

Rentous koko kroppaan auttaa ainaki mua! Siis tönköillä käsillä ei perkale onnistu! Pieni oikea "lähtöimpulssi" käynnistää koko helvatun bäkärin
ja se on valmis ennenkuin huomaatkaan! Ei sitä rakenneta, se rakentuu!

Palikat vaan kohdilleen alasmennessä ni voi vaan ihmetellä pallon painetta!!!!
tallennettu

PinkTee
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #18 : Huhtikuu 12, 2009, 21:16:44 »

Ootko kattonut Sen Pekan laittaman filmin pätkän mun lyönnistä (utubessa ja linkki svingianalyyseissa) ... Kommentti siihen oli, että jos tekisin kaiken vice versa olisi se optimi svingi... eli siinä filmillä on tehty RW lyönnille... sen jälkeen oon sit liikaa miettinyt kulmia..
kun sen tuen muistaa viedä ensin niin eiköhän se sieltä rakennu ja sekaan sitten oikeaa pyörimistä ei heilumista...
ja kaikki tämä rennosti ei tönkösti ... siinä tavoitetta, hmm se vois auttaa siihen toiseen tavoitteeseenkin osua helpommin palloon eikä maapalloon...  Hymyilee
tallennettu
Taika Rauta
Bogey Player
**

KyG 13,7> negkehlup!

Profiili
« Vastaus #19 : Huhtikuu 12, 2009, 21:32:49 »

Ootko kattonut Sen Pekan laittaman filmin pätkän mun lyönnistä (utubessa ja linkki svingianalyyseissa) ... Kommentti siihen oli, että jos tekisin kaiken vice versa olisi se optimi svingi... eli siinä filmillä on tehty RW lyönnille... sen jälkeen oon sit liikaa miettinyt kulmia..
kun sen tuen muistaa viedä ensin niin eiköhän se sieltä rakennu ja sekaan sitten oikeaa pyörimistä ei heilumista...
ja kaikki tämä rennosti ei tönkösti ... siinä tavoitetta, hmm se vois auttaa siihen toiseen tavoitteeseenkin osua helpommin palloon eikä maapalloon...  Hymyilee

No en nyt kiihdyksissään löytänyt, jatkaa etsimistä..
tallennettu

Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!

Profiili
« Vastaus #20 : Huhtikuu 12, 2009, 21:52:02 »

Ootko kattonut Sen Pekan laittaman filmin pätkän mun lyönnistä (utubessa ja linkki svingianalyyseissa) ... Kommentti siihen oli, että jos tekisin kaiken vice versa olisi se optimi svingi...

Kukin ymmärtä asiat omista lähtökohdistaan... Reverssiä sanan varsinaisessa merkityksessä...
tallennettu

Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä.
- Chuck Hogan -
Taika Rauta
Bogey Player
**

KyG 13,7> negkehlup!

Profiili
« Vastaus #21 : Huhtikuu 12, 2009, 22:11:20 »

No laitahan joutessas tänne se filkka, ei häthätää löytyny! Nyt pikku tirsat ja kisoja seuraamaan!
tallennettu

PinkTee
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #22 : Huhtikuu 12, 2009, 22:13:36 »

Poro sen linkin äsken ystävällisesti jo laittoikin :-)
tallennettu
Lavantauti
Vieras
« Vastaus #23 : Huhtikuu 13, 2009, 19:58:11 »

No, mä puraisen vähän syöttiä kun kukaan muu ei näköjään uskalla.

Jos 20 minuutin iltasession aikana saatiin ilmeisesti useidenkin Panolaisten tietoisuuteen semmonen salaisuus mitä ei ole koko talvena saatu paperille laitettua, niin nostan hattua. Onneksi olkoon ja olkoon paine kanssanne. Muistakaa tuulettaa kainaloa, salaisuutta en edes halua tietää.
tallennettu
Mika Hekkanen
Vieras
« Vastaus #24 : Huhtikuu 13, 2009, 20:33:23 »

Valveutuneelle lukijalle ei siinä iltasessiossa tullut merkittävästi uutta,
mutta useinhan asioitten havainnollistaminen esimerkein auttaa oivaltamaan.

Rangetreenit ja harkkaswingit kentällä olivat kyllä koko viikon sen näköisiä, että jos joku aivan ulkopuolinen olisi sattumalta hetken aikaa tarkkaillut porukoita, olisi ihmetyksen kysymysmerkkejä varmasti leijunut pään päällä.

Samoin jos TeeAcen jutut eivät olleet tuonne mennessä lainkaan tuttuja, saattoi välillä kuunnellessa tulla epäuskoinen olo.
tallennettu
PinkTee
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #25 : Huhtikuu 13, 2009, 20:49:55 »

Salaisuuteen valaistut  Virnistää huomasitteko, miten tuo Cabrera vetää kyynärpään... taakse ei suoraan sivuun tai eteen , kuten silloin iltasessiossa opittiin ja sen jälkeen käsi kulkee osana vartaloa. Siitä saa sen riittävän viiveen, jotta käsi ei lähde viemään... Ei tuo Cabrera ihan turha pelaaja taida ollakaan... nomen est omen...
tallennettu
Taika Rauta
Bogey Player
**

KyG 13,7> negkehlup!

Profiili
« Vastaus #26 : Huhtikuu 13, 2009, 21:39:32 »

Jos 20 minuutin iltasession aikana saatiin ilmeisesti useidenkin Panolaisten tietoisuuteen semmonen salaisuus mitä ei ole koko talvena saatu paperille laitettua, niin nostan hattua. Onneksi olkoon ja olkoon paine kanssanne. Muistakaa tuulettaa kainaloa, salaisuutta en edes halua tietää.

En pyörrä kirjoittamaani näin selvinkään päin. Onhan nää jutut pyöriny teksti-muodossa jo useammankin vuoden eikä siinä sessiossa
tosiaan mitään mystistä salaisuutta paljastettu. Mulle tuli vaan sellanen pirunmoinen -ahaa, ai niinkö se meneekin- tuntemus että
oli pakko siltä seisomalta käydä vielä rangella. Toimi pirun hyvin lyönti. Nyt täytyy muistaa mun taso, niin ei se niin kovin hääviä varmaan
pelimiehen silmin ollut. Eli en leiju missään. Duunia on pirusti edessäpäin.
tallennettu

Minja
Bogey Player
**

MGC hcp 25,5

Profiili
« Vastaus #27 : Huhtikuu 13, 2009, 21:48:27 »

Ei se golf kyllä helppoa ole, vaikka kädestä pitäen näytetään miten pitää tehdä.
Tajuan miten se pitäisi omassa kropassa mennä ja saan sen jotenkin hidastettuna tehtyä oikein.
Mut heti kun lisään vauhtia, niin paketti levähtää.
Notta sellasta!
tallennettu

It gets down to what it´s all about, doesn´t it? Making the wrong move at the right time.
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!

Profiili
« Vastaus #28 : Huhtikuu 14, 2009, 00:33:03 »

Ongelma on siinä, että me tuuppijat teemme siitä vaikean ihan itse.

Helpolla tekeminen olis paljon viisaampaa ja tuottaisi enemmän onnistumisen tuntemuksia!
tallennettu

Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä.
- Chuck Hogan -
Kisu
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #29 : Huhtikuu 14, 2009, 08:42:42 »

Enpä tiedä tästä. En kuulu siihen onnelliseen ryhmään joka on jonkin sortin valaistumisen tässä lajissa kokenut, siispä mäkin suhtaudun tähän hieman skeptisesti Iskee silmää Ainut oivallus mikä talven mittaan ja näillä kevään rämpimiskierroksilla on tullut, on se että tajuan tästä hommasta säälittävän vähän.
Onkohan aivan normaalia vaipua epätoivoon jo tässä vaiheessa kautta...
tallennettu

“I say never be complete, I say stop being perfect, I say let... lets evolve, let the chips fall where they may.”
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 30   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: