|
Mil Phickelson
Vieras
|
 |
« : Huhtikuu 10, 2009, 19:18:40 » |
|
Taisi sitten loppua tämänkin forumin kirjoittelu samalla tapaa kuin edelliselläkin forumilla jos yhtään viime viikkojen aktivisuutta katselee. Ja käsittääkseni aikakalailla saman tyyppisesti edenneen kinnailun, turhautumisen jälkeen kuin edelliselläkin forumilla. Kun ihmiset alkavat ajattelemaan itse, ns. "osaajilta" menee orava muuntajaan. 3. forum lienee tarpeeton enää tämän jälkeen koska uskonlahkolaiset ovat nyt ilmeisen vähissä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lavantauti
Vieras
|
 |
« Vastaus #1 : Huhtikuu 10, 2009, 19:43:11 » |
|
Taisi sitten loppua tämänkin forumin kirjoittelu samalla tapaa kuin edelliselläkin forumilla jos yhtään viime viikkojen aktivisuutta katselee. Ja käsittääkseni aikakalailla saman tyyppisesti edenneen kinnailun, turhautumisen jälkeen kuin edelliselläkin forumilla. Kun ihmiset alkavat ajattelemaan itse, ns. "osaajilta" menee orava muuntajaan. 3. forum lienee tarpeeton enää tämän jälkeen koska uskonlahkolaiset ovat nyt ilmeisen vähissä.
Puolet aktiivikirjoittelijoistahan oli poissa, Panolla. Ne taisivat tosin tulla sieltä jo pois. Mistä tuli mieleeni, Tapahtuiko Panossa valaistumisia? Missä Panojutut ja Panoteoriat on? Vai lyökö kaikki Panolaiset nyt pallia niin hassusti että ne on joutunu lopettamaan nivelpussien räjähtämisen takia? Vai onko Panossa tehty jonkinlainen verivala, ja salaisuuksia ei enää paljasteta outsidereille.. Kylläpä minua nyt jännittää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mil Phickelson
Vieras
|
 |
« Vastaus #2 : Huhtikuu 10, 2009, 20:29:48 » |
|
Puolet aktiivikirjoittelijoistahan oli poissa, Panolla. Ne taisivat tosin tulla sieltä jo pois. Mistä tuli mieleeni, Tapahtuiko Panossa valaistumisia? Missä Panojutut ja Panoteoriat on? Vai lyökö kaikki Panolaiset nyt pallia niin hassusti että ne on joutunu lopettamaan nivelpussien räjähtämisen takia? Vai onko Panossa tehty jonkinlainen verivala, ja salaisuuksia ei enää paljasteta outsidereille.. Kylläpä minua nyt jännittää. Niin onko meillä panottomilla tilanne outside looking inside? Ja panoilla inside lookin inside? Aivan paniikissa... Sitäpaitsi salaisuus roikkuu edelleen ilmassa... secket in yhr dirt on jo selvinnyt mutta pohjolan pelastus golfaamalle maailmalle ei... golfaava maailma ei enää jaksa pitkään odottaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeeAce
|
 |
« Vastaus #3 : Huhtikuu 10, 2009, 20:32:24 » |
|
Jos mua tarkoitat "osaajalla", niin ihan riittävästi on ollu tekemistä viimeset viis viikkoa täällä reissuhommissa ilman kirjoitteluakin. Ja toisaalta kyllä tuosta "osaamisesta" kai jotain näyttöjä on voitonjuhlien myötä saatu vietettyä.... vai oletko noilla omilla ajatuksilla saanut homman toimimaan paremmin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kolmen putin paria enemmän vi***ttaa vain neljän putin bogi
|
|
|
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!
|
 |
« Vastaus #4 : Huhtikuu 10, 2009, 20:33:08 » |
|
Puolet aktiivikirjoittelijoistahan oli poissa, Panolla. Ne taisivat tosin tulla sieltä jo pois. Mistä tuli mieleeni, Tapahtuiko Panossa valaistumisia? Missä Panojutut ja Panoteoriat on? Vai lyökö kaikki Panolaiset nyt pallia niin hassusti että ne on joutunu lopettamaan nivelpussien räjähtämisen takia? Vai onko Panossa tehty jonkinlainen verivala, ja salaisuuksia ei enää paljasteta outsidereille.. Kylläpä minua nyt jännittää. Pyöris vaan ja antais rangepallojen lisäksi pelipallojen lentää keskelle väylää 270 metrin päähän ja rullit - tosin aika vähäiset tolla trajectoryllä - päälle
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä. - Chuck Hogan -
|
|
|
|
TeeAce
|
 |
« Vastaus #5 : Huhtikuu 10, 2009, 20:34:05 » |
|
Puolet aktiivikirjoittelijoistahan oli poissa, Panolla. Ne taisivat tosin tulla sieltä jo pois. Mistä tuli mieleeni, Tapahtuiko Panossa valaistumisia? Missä Panojutut ja Panoteoriat on? Vai lyökö kaikki Panolaiset nyt pallia niin hassusti että ne on joutunu lopettamaan nivelpussien räjähtämisen takia? Vai onko Panossa tehty jonkinlainen verivala, ja salaisuuksia ei enää paljasteta outsidereille.. Kylläpä minua nyt jännittää. Niin onko meillä panottomilla tilanne outside looking inside? Ja panoilla inside lookin inside? Aivan paniikissa... Sitäpaitsi salaisuus roikkuu edelleen ilmassa... secket in yhr dirt on jo selvinnyt mutta pohjolan pelastus golfaamalle maailmalle ei... golfaava maailma ei enää jaksa pitkään odottaa. Ai juu... huhut kertovat, että jotain saattaa pamahtaa julkisuuteen varsin pian....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
PinkTee
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #6 : Huhtikuu 10, 2009, 20:35:52 » |
|
My lips are sealed...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mil Phickelson
Vieras
|
 |
« Vastaus #7 : Huhtikuu 10, 2009, 20:37:46 » |
|
Jos mua tarkoitat "osaajalla", niin ihan riittävästi on ollu tekemistä viimeset viis viikkoa täällä reissuhommissa ilman kirjoitteluakin. Ja toisaalta kyllä tuosta "osaamisesta" kai jotain näyttöjä on voitonjuhlien myötä saatu vietettyä.... vai oletko noilla omilla ajatuksilla saanut homman toimimaan paremmin? Taisi sitten loppua tämänkin forumin kirjoittelu samalla tapaa kuin edelliselläkin forumilla jos yhtään viime viikkojen aktivisuutta katselee. Ja käsittääkseni aikakalailla saman tyyppisesti edenneen kinnailun, turhautumisen jälkeen kuin edelliselläkin forumilla. Kun ihmiset alkavat ajattelemaan itse, ns. "osaajilta" menee orava muuntajaan. 3. forum lienee tarpeeton enää tämän jälkeen koska uskonlahkolaiset ovat nyt ilmeisen vähissä.
Jos mua tarkoitat "osaajalla", niin ihan riittävästi on ollu tekemistä viimeset viis viikkoa täällä reissuhommissa ilman kirjoitteluakin. Ja toisaalta kyllä tuosta "osaamisesta" kai jotain näyttöjä on voitonjuhlien myötä saatu vietettyä.... vai oletko noilla omilla ajatuksilla saanut homman toimimaan paremmin?Millä ajatuksilla? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mil Phickelson
Vieras
|
 |
« Vastaus #8 : Huhtikuu 10, 2009, 20:41:32 » |
|
Puolet aktiivikirjoittelijoistahan oli poissa, Panolla. Ne taisivat tosin tulla sieltä jo pois. Mistä tuli mieleeni, Tapahtuiko Panossa valaistumisia? Missä Panojutut ja Panoteoriat on? Vai lyökö kaikki Panolaiset nyt pallia niin hassusti että ne on joutunu lopettamaan nivelpussien räjähtämisen takia? Vai onko Panossa tehty jonkinlainen verivala, ja salaisuuksia ei enää paljasteta outsidereille.. Kylläpä minua nyt jännittää. Niin onko meillä panottomilla tilanne outside looking inside? Ja panoilla inside lookin inside? Aivan paniikissa... Sitäpaitsi salaisuus roikkuu edelleen ilmassa... secket in yhr dirt on jo selvinnyt mutta pohjolan pelastus golfaamalle maailmalle ei... golfaava maailma ei enää jaksa pitkään odottaa. Ai juu... huhut kertovat, että jotain saattaa pamahtaa julkisuuteen varsin pian.... Hienoa. Pidä myös tuosta kiinni. On sitä hetken aikaa odoteltukin. Ja sainpahan ainakin hieman jengiä aktivoiduksi:)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeeAce
|
 |
« Vastaus #9 : Huhtikuu 10, 2009, 20:45:40 » |
|
Hienoa. Pidä myös tuosta kiinni. On sitä hetken aikaa odoteltukin.
Ei kai tuo sentään mun käsissä ole...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!
|
 |
« Vastaus #10 : Huhtikuu 10, 2009, 21:04:45 » |
|
... ... Vai lyökö kaikki Panolaiset nyt pallia niin hassusti että ne on joutunu lopettamaan nivelpussien räjähtämisen takia? Vai onko Panossa tehty jonkinlainen verivala, ja salaisuuksia ei enää paljasteta outsidereille.. Kylläpä minua nyt jännittää. Tärkein oppi oli musta se, että hyvin lyömiseen tarvitaan vain yksi horjahdus melkein selvistä päin portaissa. Kannattaa murtaa kylkiluunsa ennen rangelle menoa, niin joutuu tekemään asioita oikein, kun ei pysty repimään...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä. - Chuck Hogan -
|
|
|
|
Mika Hekkanen
Vieras
|
 |
« Vastaus #11 : Huhtikuu 10, 2009, 21:11:03 » |
|
Mistä tuli mieleeni, Tapahtuiko Panossa valaistumisia? Missä Panojutut ja Panoteoriat on?
Määhän en pahemmasti swingiteoriakeskusteluihin osallistu kun lukiessakin jää melko lailla ymmärtämättä ja pienimpiin yksityiskohtiin ei ole ollut uskallusta oman swingin kehittämisessä vielä mennä. Panossa kuitenkin selvisi, että tekemäni swingiremontti on ollut erittäin paljon oikean suuntainen mutta työtä on myös vielä tehtävä ennen kuin se näkyy pelissä, eritoten pelin tasoittumisessa. Hyvänä päivänä pystyn näin talvikunnossakin pelaamaan omaan händäriini, lisäksi kun Pano kenttänä haastaa pelini myös pituudellaan pidän reissun parasta kierrostulosta 86 oikein hyvänä saavutuksena. Viimeiset pari pelipäivää olivat hilpeää katsottavaa kun kropan rotaatio parani monta askelta reissun aikana. Käsien käskytys ei tietenkään pysynyt synkassa torson kanssa, joten löin joitain Isoja Huukkeja. Tuntuu hassulta olla lyhkäisellä parkolmosella kelvollisen tuntoisen lyönnin jälkeen pin high 40 metriä hihulin puolella  Tehoja on lyönteeseen tullut viime kesän jälkeen roimasti lisää 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeeAce
|
 |
« Vastaus #12 : Huhtikuu 11, 2009, 11:07:12 » |
|
Ai juu... huhut kertovat, että jotain saattaa pamahtaa julkisuuteen varsin pian....
Ja se ei ollu tuo, vaikka miellyttää toki tuokin http://www.aug.edu/athletics/sports/mgolf.htm
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lavantauti
Vieras
|
 |
« Vastaus #13 : Huhtikuu 11, 2009, 15:45:21 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeeAce
|
 |
« Vastaus #14 : Huhtikuu 11, 2009, 23:58:37 » |
|
Hieno titteli, vaikka tuo putteri on kyllä vähän epäilyttävän näköinen. Kehtaako viikon pelaaja tommosella enää tökkiäkään Ööh.. tuota... aika pitkälti tuo titteli tuli tuon putterin myötä. Toi tuli käteen päivä ennen sitä voittokisaa ja siitä se lähti. Lyönnit ei oo ollu yhtään erilaisia kuin ennen. Ja mä en edes myy noita 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|