Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor
|
 |
« : Maaliskuu 26, 2009, 12:18:38 » |
|
Ja bonuskysymys: ottaako vilpittömästi pattiin, kun et itse pääse todennäköisesti ikinä pelaamaan tälle kentälle?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mika Hekkanen
Vieras
|
 |
« Vastaus #1 : Maaliskuu 26, 2009, 12:37:19 » |
|
Ja bonuskysymys: ottaako vilpittömästi pattiin, kun et itse pääse todennäköisesti ikinä pelaamaan tälle kentälle?
Tähän on helppo vastata myöntävästi. Isoa ahdistusta tuo ei onneksi saa aikaan, itse kun päässen Panoramican rangelle lauantaina illansuussa ja pelikausi alkaa kuitenkin jo tulevana sunnuntaina. Toki tuon "ikinä"-sanan käyttösi ja sen aikaansaama saavuttamato kaipuu tulevat kalvamaan minua koko ikäni tai ainakin siihen saakka kun muistihäiriöinen mieleni asian kokonaan unohtaa. Niin minne olitkaan menossa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jamasa_Lupe
Vieras
|
 |
« Vastaus #2 : Maaliskuu 26, 2009, 12:47:35 » |
|
Onko se links-kenttä? Jos on, niin ei ota pattiin. En ole links-kenttien fani. Ei sen puoleen, kyllä mä sen pelaisin jos saisin pelata. Mää tyydyn tulevan viikon perinteiseen Panoon. Sillä tyydytän itseäni.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!
|
 |
« Vastaus #3 : Maaliskuu 26, 2009, 14:59:42 » |
|
Onko se links-kenttä? Jos on, niin ei ota pattiin. En ole links-kenttien fani. Ei sen puoleen, kyllä mä sen pelaisin jos saisin pelata. Mää tyydyn tulevan viikon perinteiseen Panoon. Sillä tyydytän itseäni. Hmmm - kuulostaa vähän sisäänpäin kääntyvältä kehältä. Mä toivon ton viimeisen sijaan, että löytyis jotain muuta, kun on jo rakot molemmissa käsissä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä. - Chuck Hogan -
|
|
|
Arska
Bogey Player

NRG, hcp 14
|
 |
« Vastaus #4 : Maaliskuu 26, 2009, 15:36:00 » |
|
Polliin vastasin lännenmalliin ,notta haikaiseva. Mitä taas tulee pattiin ottamiseen, niin en myönnä mitään. Aivan saatanan mukavaa on kävellä kotikentän maisemissa joko hankikannoilla tai kvartaalimetrin syvyisessä söherössä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juhis
Club Player

|
 |
« Vastaus #5 : Maaliskuu 26, 2009, 17:48:31 » |
|
Kiva että pakkasta on luvattu kunnolla myös ensi yöksi niin hankikanto pitää tällaisen isommankin miehen ylhäällä! Soseessa kastuisi sukat ja varpaat eikä siitä pitänyt edes Nalle Puh! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
The most important shot in golf is the next one. - Ben Hogan
|
|
|
|
Vasen pakki
Vieras
|
 |
« Vastaus #6 : Maaliskuu 26, 2009, 18:24:00 » |
|
Lainaan Marja-Liisa Kirvesniemeä - "minnuu vituttaa". Vai olikohan se Marja-Liisa? No ehkä mä pääsen sun kanssa keväällä Merry Teyoon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Taika Rauta
Bogey Player

KyG 13,7> negkehlup!
|
 |
« Vastaus #7 : Maaliskuu 26, 2009, 22:15:17 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ei se pahemmin harmita kun on herkät kädet.....
|
|
|
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!
|
 |
« Vastaus #8 : Maaliskuu 26, 2009, 22:35:11 » |
|
Hyvää matkaa vaikka ei tuolla nyt niin häävin näköistä ole:  Houkuttelevan näköisiä puskia, joiden juureen ja sisään voi drivensa vetää. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä. - Chuck Hogan -
|
|
|
Kupolaattori
Bogey Player

NRG; Hcp 3,2
|
 |
« Vastaus #9 : Maaliskuu 29, 2009, 03:53:44 » |
|
Ei. Sillä olen kokenut menneen kuukauden sisään parhaan kentän 18-vuotisella peliurallani, joka sisältää yli 200 kenttää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Viidentuhannen kilon kivipaaden alla on mahdoton hengittää." - Vanha viidakon viisaus
|
|
|
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor
|
 |
« Vastaus #10 : Maaliskuu 31, 2009, 15:08:55 » |
|
Kiitän kaikkia äänestykseen osallistuneita ja kuten lupasinkin, tarjoan kaikille oikein tai väärin vastanneille virtuaali-Guinnessin! Oikea vaistausahan on: kenttä oli yllättävän häikäisevä vuodenaikaan nähden. Lisäksi haluan kiittää Hekkasta ja Lavista jotka mailoja ja/tai niitten komponentteja toimittamalla tekivät kauteni avauksesta miellyttävän.
Esitän kentästä kattavan raportin kunhan saan valokuvat kehitettyä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arska
Bogey Player

NRG, hcp 14
|
 |
« Vastaus #11 : Huhtikuu 15, 2009, 08:47:33 » |
|
Kuseeko kehitysprojekti, vai onko se peräti täysin kehityskelvoton?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor
|
 |
« Vastaus #12 : Huhtikuu 15, 2009, 11:01:28 » |
|
No ei täysin kuse, mutta ite ottamat kuvat oli melko vaatimattomia. Kentän ankaruus ei tullut mielestäni riittävästi esille. Odottelen lisää kuvia Irlannista; serkulla oli pro-kamera mukana ja se on fotarinakin enempi pro. Odottelen siis kuvia sieltä. Lisäksi odottelen, notta saako YLLÄPTO aikaseksi erillisen kenttäarvosteluosion.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2009, 11:03:06 kirjoittanut Johtaja XXL »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Golfmaster
Vieras
|
 |
« Vastaus #13 : Huhtikuu 15, 2009, 12:13:26 » |
|
No ei täysin kuse, mutta ite ottamat kuvat oli melko vaatimattomia. Kentän ankaruus ei tullut mielestäni riittävästi esille. Odottelen lisää kuvia Irlannista; serkulla oli pro-kamera mukana ja se on fotarinakin enempi pro. Odottelen siis kuvia sieltä. Lisäksi odottelen, notta saako YLLÄPTO aikaseksi erillisen kenttäarvosteluosion. Odottavan aika on joskus pitkä. Osio lisätty.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor
|
 |
« Vastaus #14 : Huhtikuu 15, 2009, 12:35:10 » |
|
Odottavan aika on joskus pitkä. Osio lisätty.
No ei edes mennyt pitkään; hyvä Yllis! Nyt jänskättää, ehdinkö ite ekana korkaamaan osion. Vai esitteleekö joku vikkelämpi esimerkiksi kuuluisan Panonsa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|