|
Jamasa_Lupe
Vieras
|
 |
« : Maaliskuu 21, 2009, 09:24:29 » |
|
Elikkäs kyseessä kisa Master 2009 http://www.masters.com/en_US/index.htmlLaitan tämän nyt hyvissä ajoin kun olen reissussa ensi viikon (Panossa). Kerro minulle ne 10 pelaajaa jotka selviävät cutista? Kanattaa varmaan vielä odotella listan kanssa tai voihan sen laittaa vaikka nyt jo. Muokata kerkee ennen kisanalkua koska lopullinen lista on oltava valmis ennen ensimmäistä kisalyöntiä. 10 oikein tienneille saattaa olla jotain yllätyspalkintoja jos haluaa ottaa vastaan. Kaikkissa epäselvissä tapauksissa käytän mielivaltaista päätösvaltaani. Älkää muokattu enään viestiänne millään muotoa sen jälkeen kun ensimmäinen pelaaja on avauslyönnin suorittanut. Ei tule mitään epäselvää silloin. Oma lista Nick Watney Jeev Milkha Singh Ian Poulter Sergio Garcia Padraig Harrington Steve Stricker Fred Couples Stuart Appleby Shingo Katayama Mike Weir
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2009, 13:34:50 kirjoittanut Jamasa_Lupe »
|
tallennettu
|
|
|
|
Minja
Bogey Player

MGC hcp 25,5
|
 |
« Vastaus #1 : Maaliskuu 21, 2009, 22:58:06 » |
|
Katotaan meniskö tällasset herrat jatkoon:
1. 'Phil Mickelson 2. Sergio Garcia 3. Jim Furyk 4. Jeev Milkha Singh 5. Camilo Villegas 6. Paul Casey 7. Geoff Ogilvy 8. Y.E Yang 9. Ian Poulter 10. Rory McIlroy
|
|
|
|
|
tallennettu
|
It gets down to what it´s all about, doesn´t it? Making the wrong move at the right time.
|
|
|
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor
|
 |
« Vastaus #2 : Maaliskuu 24, 2009, 17:01:09 » |
|
Jamasalle kiitoksia, nämä' on mun suosikkikisoja ja olen kieli pitkällä odottanut, notta koska näitä tulee!
- Tiger Woods - Vijay Singh - Phil Mickelson - Steve Stricker - Retief Goosen - Padraig Harrington - Sergio Garcia - Geoff Ogilvy - Sean O'Hair - Kenny Perry
Minä en voi sille mitään, että jostain syystä en voi sietää Kenny Perryä. Aivan samalla lailla kuin aikonaan en voinut sietää K-Kaupan Väiskiä. Väiskin naama alkoi vituttaa kun se oli joka saatanan ilta esittelemässä kaiken maailman siskonmakkaroita ja muita perkeleen lapapaisteja joista helposti loihti maukkaan sopan. Perryssä ällöttää sen ruma svingi; se lyö jotenkin nykivästi sen. Mutta pelaa kiistatta hyvää golfia, samoin kuin Väiskin sapuskat olivat taatusti herkullisia. Mutta joku näissä on, että jo naaman näkeminen tympäisee, vaikka ne ei minua mitenkään ole loukanneet tai mieltäni pahoittaneet.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
PinkTee
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #3 : Maaliskuu 24, 2009, 18:04:52 » |
|
Tässä oma arvaus  Jim Furyk Padraig Harrington Phil Mickelson Rory McIilroy Kenny Perry Adam Scott Vijay Singh Nick Watney Oliver Wilson Tiger Woods
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jokkedokke
Vieras
|
 |
« Vastaus #4 : Maaliskuu 24, 2009, 19:03:24 » |
|
Notta tämmöinen kilpaalu...no pirskatti, pistetäänpä arpa vetämään:
Padraig Harrington K.J.Choi Camilo Villegas Phil Mickelson Sergio Garcia (joko nyt, Epsanjan poika?) Henrik Stenson Geoff Ogilvy Vijay Singh Boo Weekley D.J.Trahan
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mika Hekkanen
Vieras
|
 |
« Vastaus #5 : Maaliskuu 24, 2009, 19:12:06 » |
|
Koska en ole kertaakaan vielä osunut arvauksissani oikeaan, pelaan nyt varman päälle:
Ben Hogan Bobby Jones Walter Hagen Old Tom Morris Young Tom Morris Payne Stewart Harvey Penick Sam Snead Gene Sarazen Francis Ouimet
On huomattavaa, että listaltani puuttuu Muhel Olhemoth.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 24, 2009, 19:15:12 kirjoittanut Mika Hekkanen »
|
tallennettu
|
|
|
|
Anton
Single Player

What is the value of one stroke?
|
 |
« Vastaus #6 : Maaliskuu 25, 2009, 12:28:04 » |
|
Mainio traditionaalinen skaba!
1. raakavedos:
Mickelsson Woods McIlroy Ogilvy Villegas Casey Stricker Romero Cink Harrington
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"The reason people don't shoot lower scores is that most people dont know how to PLAY." Raymond Floyd
|
|
|
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!
|
 |
« Vastaus #7 : Maaliskuu 25, 2009, 13:46:49 » |
|
Geoff Ogilvy, Paul Casey, Padraig Harrington, Tiger Woods, Kenny Perry, Phil Michelson, Camillo Vidzegas, Rory McIlroy, Nick Watney, AK
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2009, 13:13:18 kirjoittanut Pekka Pelimies »
|
tallennettu
|
Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä. - Chuck Hogan -
|
|
|
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!
|
 |
« Vastaus #8 : Maaliskuu 25, 2009, 14:06:41 » |
|
Jamasalle kiitoksia, nämä' on mun suosikkikisoja ja olen kieli pitkällä odottanut, notta koska näitä tulee!
- Tiger Woods - Vijay Singh - Phil Mickelson - Steve Stricker - Retief Goosen - Padraig Harrington - Sergio Garcia - Geoff Ogilvy - Sean O'Hair - Kenny Perry
Minä en voi sille mitään, että jostain syystä en voi sietää Kenny Perryä. Aivan samalla lailla kuin aikonaan en voinut sietää K-Kaupan Väiskiä. Väiskin naama alkoi vituttaa kun se oli joka saatanan ilta esittelemässä kaiken maailman siskonmakkaroita ja muita perkeleen lapapaisteja joista helposti loihti maukkaan sopan. Perryssä ällöttää sen ruma svingi; se lyö jotenkin nykivästi sen. Mutta pelaa kiistatta hyvää golfia, samoin kuin Väiskin sapuskat olivat taatusti herkullisia. Mutta joku näissä on, että jo naaman näkeminen tympäisee, vaikka ne ei minua mitenkään ole loukanneet tai mieltäni pahoittaneet.
Vidzegasilla on kans aika tylysti pysähtyvä backäri - herättääks se muita antipatioita? Ei muuten, mutta ei näy listalla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä. - Chuck Hogan -
|
|
|
Anton
Single Player

|
 |
« Vastaus #9 : Maaliskuu 25, 2009, 17:16:59 » |
|
Vidzegasilla on kans aika tylysti pysähtyvä backäri - herättääks se muita antipatioita? Ei muuten, mutta ei näy listalla. Perryssä on kyllä "jotain", ei oikein pysty sanomaan mitä. Svinginsä on sulava mutta outo rykäisy/ nitkautus ei sovi kuvioon ollenkaan. Mutta tuo ei ole se syy. Jossain vaiheessa meni Kenny Perry ja Jerry Kelly samaan nimisekamelskaan, vaikka molempien naamataulut olikin tutut. Villegasin svingi ei herätä mielikuva puoleen jos toiseen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"The reason people don't shoot lower scores is that most people dont know how to PLAY." Raymond Floyd
|
|
|
|
Mertti
Vieras
|
 |
« Vastaus #10 : Maaliskuu 26, 2009, 20:55:35 » |
|
pari varmaa ja jokunen ylläri joukkoon:
Tiger Woods Phil Mickelson Sergio Garcia Anthony Kim Geoff Ogilvy Adam Scott D.J. Trahan Steve Stricker Hunter Mahan Martin Kaymer
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jaffakeksi
Green Card
|
 |
« Vastaus #11 : Huhtikuu 01, 2009, 20:56:14 » |
|
Miguel Angel Jimenez Alvaro Quiros Paul Casey Ernie Els Phil Mickelson Henrik Stenson Robert Karlsson Jeev Milkha Singh Angel Cabrera Brandt Snedeker
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Snead jr
Green Card
|
 |
« Vastaus #12 : Huhtikuu 02, 2009, 05:38:43 » |
|
Chad Cambell Sean O'Hair Hunter Mahan Boo Weekley Stephen Ames Sergio Garcia Ben Crenshaw Tom Watson Andres Romero Bubba Watson
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Anton
Single Player

|
 |
« Vastaus #13 : Huhtikuu 02, 2009, 12:52:07 » |
|
Mainio traditionaalinen skaba!
1. raakavedos:
Mickelsson Woods McIlroy Ogilvy Villegas Casey Stricker Romero Cink Harrington
Kun on jo ½-luvannut muuttaa, niin 2. raakavedos: Mickelson Woods McIlroy Ogilvy Villegas Stenson Stricker Romero Cink Harrington Mukava sitten jälkeenpäin jossitella!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
asa
Green Card
|
 |
« Vastaus #14 : Huhtikuu 03, 2009, 00:06:39 » |
|
Iisi biisi: Tiikeri Phil Ogilvy Sergio Z Johnson Harrington Rose Westwood Els J M Singh
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|