Toukokuu 20, 2012, 05:15:31
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: PGA / Honda Classic  (Luettu 826 kertaa)
Anton
Single Player

What is the value of one stroke?

Profiili
« : Maaliskuu 06, 2009, 12:52:00 »

Katseliko kukaan, Garcia pisti aivan uskomattomalla prosentilla putteja sisään alkukierroksellaan, ilmeisesti loppukierros ei mennyt aivan yhtä hyvin?

Bear Trap 15, 16 ja 17 kohdilla oli paljon tapahtumia, yksi jos toinen oli vesiesteissä seikkailemassa ja huosunpuntit käärittyinä. Rory pakitti tuloslistalla tuolla kohdin, valitettavasti.

Garcia voisi puolestani pistää voittaen tämän ja seuraavan kisan (niinkö se mnei?), niin saataisiin uusi rankingin ykkönen!
tallennettu

"The reason people don't shoot lower scores is that most people dont know how to PLAY."
Raymond Floyd
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor

Profiili
« Vastaus #1 : Maaliskuu 06, 2009, 21:02:05 »

Minä katselin, mutta en ihan loppuun minäkään. Sergio löi helvetin hyviä avauksia myös. Ja Rory avasi vielä paremmin, mutta puttasi huonommin. MInä seuraan molempia koko viikonlopun ja onneksi niin tekee myös kamera. Sergiota seurataan siksi, kun hän voittaa koko paskan ja Rorya siksi, kun hän on Spotlight Player tässä kisassa.

On hienoa, että Rory on saanut tällaisen huomion Amerikassa. Amerikkalaiset rakastavat sankareita.Tämä julkisuus koulii häntä suuriin saavutuksiin. Kuulittetko, mitä Mark O'Meara oli sanonut..?
tallennettu
Tuoppi
Bogey Player
**

HCP 7 - yliyrittämistä since '99

Profiili
« Vastaus #2 : Maaliskuu 06, 2009, 21:10:48 »

Minä katselin, mutta en ihan loppuun minäkään. Sergio löi helvetin hyviä avauksia myös. Ja Rory avasi vielä paremmin, mutta puttasi huonommin. MInä seuraan molempia koko viikonlopun ja onneksi niin tekee myös kamera. Sergiota seurataan siksi, kun hän voittaa koko paskan ja Rorya siksi, kun hän on Spotlight Player tässä kisassa.

On hienoa, että Rory on saanut tällaisen huomion Amerikassa. Amerikkalaiset rakastavat sankareita.Tämä julkisuus koulii häntä suuriin saavutuksiin. Kuulittetko, mitä Mark O'Meara oli sanonut..?

Katselin tuota striimiä eilen ja kyllä Roryn lyömistä on ilo katsella. Nuoriherra saatiin jopa kameran eteen lyhyesti kertomaan pituutensa salaisuus, ja Rory itse nosti framille vapaasti siteeraten "nopean lantion jolla pystyy luomaan tilaa tulittaa läpi". Tämä tosiaan näkyi swingvisionissa myös. Thing of beauty.

XXL, elä nyt pidä idioottia jännityksessa vaan kerro Mark It Near'an kommentti..?
tallennettu
EFC
Bogey Player
**

HyG hcp 14.9

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Maaliskuu 06, 2009, 21:50:34 »

Kuulittetko, mitä Mark O'Meara oli sanonut..?

En kuullut, mutta lukisin sen mielelläni täältä.
tallennettu
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor

Profiili
« Vastaus #4 : Maaliskuu 08, 2009, 13:35:43 »

No Mark oli sanonut telkkarissa, että Rory on vahvempi, lyö palloa paremmin ja on teknisempi pelaaja kuin Tiger 19-vuotiaana. Rory otti kommentin lähinnä huvituneena vastaan ja totesi, että O'Mearan sanojen mukaan hänellä on edessään hyvä tulevaisuus.

Minä taas veikkaan, että Mark ei tule lentämään ensi syksyn Dubai Desert Classiciin Tigerin privaatti-jetissä, kuten menneinä vuosina.
tallennettu
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: