Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!
|
 |
« Vastaus #90 : Joulukuu 22, 2009, 01:33:29 » |
|
Mä oon vailla "huonekaveria" Panon keikalla maaliskuun lopulla... Lupaan narskutella ja ottaa pari tintoa.
Edit() Ja juu, en oo b-rapun poikia, vaikka toivonkin mielummin miesseuralaista tupaani. End Edit
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 22, 2009, 13:27:49 kirjoittanut Pekka Pelimies »
|
tallennettu
|
Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä. - Chuck Hogan -
|
|
|
holariolli
Green Card
|
 |
« Vastaus #91 : Joulukuu 23, 2009, 03:06:43 » |
|
Kiitos vaan, mutta jos kotihengetär ei tuu mukaan, niin täytyy jättää tällä kertaa väliin
Hyviä joulua ja swingejä
t. panon rangen kuopankaivaja
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Taika Rauta
Bogey Player

KyG 13,7> negkehlup!
|
 |
« Vastaus #92 : Joulukuu 24, 2009, 01:09:33 » |
|
Mä oon vailla "huonekaveria" Panon keikalla maaliskuun lopulla... Lupaan narskutella ja ottaa pari tintoa.
Edit() Ja juu, en oo b-rapun poikia, vaikka toivonkin mielummin miesseuralaista tupaani. End Edit
Narskuttelu ja tinto on vaan plussaa mutta miehekäs kuorsaaminen rassaa! Muutama Ahvenanmaa-reissu ollu karmea kämppiksen kuorsauksen johdosta. Onhan siinä kikka kakkonen jonka joskus kehitin, ei oo ollu vaan muistissa eikä tarve-aineita mukana. Oli kerran sellanen pakottava tarve saada kaveri ylös punkasta, sillä oli vaan veto veke kokonaan. Eikä millään ylös vaikka kuinka ravisteltiin. Mulla välähti sitten oikein kunnolla. Hain samariinia ja sirottelin jonkun verran korvaan. Lorautin sitten tipan vettä perään. Perkele ku ampu ylös hätäseen ja oli ymmyrkäisen näkönen. Silmätkin sillä pyöri päässä niinku hedelmäpelissä ja sekavia sopersi. Pirtee siitä tuli eikä ollut moksiskaan, kun ei tajunnu mitä oltiin puuhattu. Saatana ku nauratti ku se päivemmällä sanoi vielä että närästää ja minä siihen ettei pitäs. Kavereilla oli lystiä. Niin kämppis mulla jo onkin seuraavalle reissulle, kuhan vaan muistelin vanhoja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ei se pahemmin harmita kun on herkät kädet.....
|
|
|
Henkka
Club Player

|
 |
« Vastaus #93 : Joulukuu 24, 2009, 23:01:39 » |
|
Ai saatana noita sun juttujas  Toi ei kyllä ihan vielä sille ruoskajutulle vertoja vedä. Olen sitä joskus muillekkin (ihan anonymihenkilöiden tekeminä, mainitsematta henkilökuvauksissa tarkempia tuntomerkkejä, tahi viittauksia nimiin) kertonut ja ihan samalla tavalla on muutkin räjähtänyt kun minäkin aikanaan. Mutta kelpo suoritus tuokin. Saatkin sitte keväällä Panossa kierroksen jälkeen klubilla kertoa lisää tarinoita kun näköjään kuulemattomiakin tuntuu vielä olevan. Aina niitä on yhtä mukava kulla, aina yhtä iloisen kaverin suusta  Mitä tuohon kuorsaamiseen tulee, niin oneksi meillä molemmilla on jo kämppäkaverit sinne selvillä, ni voidaan jatkossakin olla yhtä hyvissä väleissä ;-)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jokaisessa meissä asuu pieni Ben
|
|
|
|
TeeAce
|
 |
« Vastaus #94 : Joulukuu 24, 2009, 23:19:34 » |
|
Ai saatana noita sun juttujas  Toi ei kyllä ihan vielä sille ruoskajutulle vertoja vedä. Olen sitä joskus muillekkin (ihan anonymihenkilöiden tekeminä, mainitsematta henkilökuvauksissa tarkempia tuntomerkkejä, tahi viittauksia nimiin) kertonut ja ihan samalla tavalla on muutkin räjähtänyt kun minäkin aikanaan. Mutta kelpo suoritus tuokin. Saatkin sitte keväällä Panossa kierroksen jälkeen klubilla kertoa lisää tarinoita kun näköjään kuulemattomiakin tuntuu vielä olevan. Aina niitä on yhtä mukava kulla, aina yhtä iloisen kaverin suusta  Mitä tuohon kuorsaamiseen tulee, niin oneksi meillä molemmilla on jo kämppäkaverit sinne selvillä, ni voidaan jatkossakin olla yhtä hyvissä väleissä ;-) Kyllä muakin hieman pelottaa. Ruoskajutun seurauksena aikanaan meinas sukeltaa molempien puolien ojaan auto samaan aikaan. Täysin vastuuton teko kertoa se jonkun ajaessa. Syksyllä autoiluun saaristossa liittyneessämeinasin muuten vaan menehtyä hapen puutteeseen. Nyt on vaan peräsin kipeenä sohvalta putoomisen vuoksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kolmen putin paria enemmän vi***ttaa vain neljän putin bogi
|
|
|
Henkka
Club Player

|
 |
« Vastaus #95 : Joulukuu 25, 2009, 00:11:21 » |
|
Lukasin Facebookista että ei pitäisi olla kipeenä, kun putoaminen on tainnut olla aika pehmeä pyörähdys ;-)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!
|
 |
« Vastaus #96 : Tammikuu 16, 2010, 03:23:13 » |
|
Henkan ja Kisun approach on suunnillensa käsityksissä, onkos täällä muuta herra- tai herrasväkeä, jotka olis arkivapaalle (la) varailemassa lentojansansa? Vois niinku haarukoitua samoihin kulkupeleihin, kun nyt on Seutula maakulkuneuvolla lähestyttävän matkan päässä.
Voin siis siirtyä sulavasti virheen paikalle ratin ja kuskin penkin väliin saavuttuamme Epsaniaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä. - Chuck Hogan -
|
|
|
Viketso
Club Player

|
 |
« Vastaus #97 : Tammikuu 16, 2010, 04:44:49 » |
|
Aina seutula on maakulkupelien päässä  . Vai pitääkö olla alle 400km matkaa että pääsee aitolla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Kunnon slaissi pitää mielen virkeänä
|
|
|
Henkka
Club Player

|
 |
« Vastaus #98 : Toukokuu 31, 2010, 08:56:12 » |
|
Johtaja XXL!!
Merry Teyo olisi ohjelmassa jussiperjantaina joskus klo 11:00 aikoihin. Lähetkös isännäksi kun mökillä siinä vieressä varmaan silloin olet? Keväisin vaan tullut käytyä ja pitäöisi käydä nyt sitte testaamassa niitä loistavia greenejä joista aina on saanut kuulla vaan juttuja. Seuraavana päivänä Aura-golf antanee hyvän vertailukohdan.
Edit: Tuli vahingossa Viketson kommentti quoteksi, joka poistettu.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 31, 2010, 08:58:12 kirjoittanut Henkka »
|
tallennettu
|
|
|
|
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor
|
 |
« Vastaus #99 : Toukokuu 31, 2010, 09:27:14 » |
|
Johtaja XXL!!
Merry Teyo olisi ohjelmassa jussiperjantaina joskus klo 11:00 aikoihin. Lähetkös isännäksi kun mökillä siinä vieressä varmaan silloin olet? Keväisin vaan tullut käytyä ja pitäöisi käydä nyt sitte testaamassa niitä loistavia greenejä joista aina on saanut kuulla vaan juttuja. Seuraavana päivänä Aura-golf antanee hyvän vertailukohdan.
Edit: Tuli vahingossa Viketson kommentti quoteksi, joka poistettu.
Moi Henkka! Tervetuloa Pyllyjä Tiirailemaan! Olin aikeissa ottaa muutenkin yhteyttä Teihin näissä merkeissä, sillä kenttä alkaa vasta nyt olla arvoisessanne kunnossa. Oli myöhäinen kevät ja märkä! Aura Golf on maailmanluokan kenttä, tai ainakin Suomen parhaita, mun mielestä, mutta kyllä me greenien laadussa pärjätään, ja raffien pituudessa. Mutta ollaanpa yhteydessä, kun ajankohta lähestyy. PS. Viketson kommentti ei olisi minua hämännyt!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Snakeshirt
Bogey Player

|
 |
« Vastaus #100 : Toukokuu 31, 2010, 09:29:03 » |
|
Pelaako joku tuolla Kankaisten golffissa Maskussa? Kesällä olis tarkoitus sielläpäin liikuskella juhannuksen tienoilla ja mietin jotta josko sitä rangeharjoittelun sijasta valitsisinkin pelaamisen ohjelmaksi. Ja paikallisoppaan tuntemus on aina uudella kentällä hyvä lisämauste.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
_________________________ VITT...SAA.....
|
|
|
Henkka
Club Player

|
 |
« Vastaus #101 : Toukokuu 31, 2010, 12:53:52 » |
|
Moi Henkka!
Tervetuloa Pyllyjä Tiirailemaan! Olin aikeissa ottaa muutenkin yhteyttä Teihin näissä merkeissä, sillä kenttä alkaa vasta nyt olla arvoisessanne kunnossa. Oli myöhäinen kevät ja märkä!
Aura Golf on maailmanluokan kenttä, tai ainakin Suomen parhaita, mun mielestä, mutta kyllä me greenien laadussa pärjätään, ja raffien pituudessa.
Mutta ollaanpa yhteydessä, kun ajankohta lähestyy.
PS. Viketson kommentti ei olisi minua hämännyt!
Otan taivaalta satavien mummopappa-veto-oikeuden, muutoin asia pidettäneen sovittuna. Ollaan saaressa kohtuulähellä venematkana, joka Turun saaristossa on ylivoimaisesti nopein tapa liikkua, varsinkin kun Merry-Teyossa on klubitalolta ihan pitserin päässä ( 500 m) golfsatama, mutta valitettavasti vetolaitten laakerit alkoi ulvomaan tuossa joku aika takaperin sen verran pahasti, että varmistaakseni perille pääsyn, automatkaksi menee. Laakerirempaa tuskin alan tässä ennen sitä tekemään, että menee Meganematkaksi. Joka sinänsä sekään ei ihan kaikkein turvallisin tapa perille pääsyn kannalta ole, mutta eiköhän me selvitä. Ainankin siihen mennessä kun pitää töihin taas palata. Kerrassaan erinomaista, etten sanoisi. Tai sanon kuitenkin. Miksiköhän se muuten on "vetolaite", vaikka se oikeasti työntää. Ihan kuin puhuisi golfin yhteydessä vetämisestä, kun oikeasti sitä työnnetään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Henkka
Club Player

|
 |
« Vastaus #102 : Toukokuu 31, 2010, 13:10:29 » |
|
Pelaako joku tuolla Kankaisten golffissa Maskussa? Kesällä olis tarkoitus sielläpäin liikuskella juhannuksen tienoilla ja mietin jotta josko sitä rangeharjoittelun sijasta valitsisinkin pelaamisen ohjelmaksi. Ja paikallisoppaan tuntemus on aina uudella kentällä hyvä lisämauste.
Maskusta ei ole kun parikytä minuuttia Ruissaloon Aura-Golfiin, että jos jaksaa sinne saakka tulla niin Lauantaina kutakuikin klo 12:00 seuraa löytyy. En ole koskaan kenttää pelannut vaikka alunperin Turkulainen olenkin, kun tuli golf aloitettua vasta vuosia poismuuton jälkeen, mutta viime Juhannuksena klubilla käytiin ja pelkästään se näky oli jo sen verran vakuuttava, että tänä Juhannuksena ei väyliä pelkästään katsella, vaan myös kokeillaan. Sillon kun nuo tammen siemenet alkoivat itää, Turun Linnassa ei vielä tiedetty että Kolumbuksen esi-isi-isi vasta suunnitteli sen esi-isiä, ja Americassa asui yhdyskuntia hyvin rakennetuissa maakoloissa. Jonka jälkeen sadan vuoden päästä, kulttuuri tuli Helsinkiin saakka ja täällä Helsingissäkin keksittiin maakuoppien mukavuus asumismuotona.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
EFC
Bogey Player

HyG hcp 14.9
|
 |
« Vastaus #103 : Toukokuu 31, 2010, 16:51:00 » |
|
vaikka alunperin Turkulainen olenkin Hmm.. Kaikkea sitä paljastuu 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor
|
 |
« Vastaus #104 : Toukokuu 31, 2010, 19:47:43 » |
|
Merry Teyo olisi ohjelmassa jussiperjantaina joskus klo 11:00 aikoihin.
Tarkistin asian. Tuona ajankohtana pelataan kentällä Perniön Kebab'in sponssaama Juhannus Open. Miettikää, haluatteko osallistua, vai pelaatteko verkkaisen kierroksen kisan viimeisen ryhmän perässä. Veikkaan, että siinä on sauma tehdä pikku tili keräämällä tyhjiä pulloja. Toisaalta, osallistumismaksu on samaa luokkaa kuin normaali gf, ja sisältää lounaan. Arvelen sen tässä kisassa olevan, aivan oikein, kebabia. Jos osallistutte, niin ilmoitus minulle ensin, niin junailen meidät samaan flightiin. Olen samaa mieltä vetolaiteen olemuksesta. Minustakin veneen vetolaitteen pitäisi mennä jonkun matkaa veneen edellä ja olla kytkettynä veneeseen tukevalla touvilla ja sen tulisi vetää sitä venettä. Olisi hienoa, jos vetolaite menisi välillä pinnassa ja välillä sukelluksissa. Se voisi myös puhaltaa korkeita vesipatsaita silloin tällöin, jolloin tollot maakravut rannalla töllistellessään luulisivat, että, jumalauta, noitten venettä vetää valas!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|