Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor
|
 |
« : Tammikuu 02, 2009, 11:01:36 » |
|
Helsingin Sanomien taloussivuilta ei ole vähään aikaan saanut lukea kovinkaan hilpeitä juttuja, mutta tänä aamuna osui silmään uutinen, joka ilahdutti kovastikin: punnan kurssin arvon aleneminen jatkuu ja se on kohta samalla tasolla kuin euro. Tällä hetkellä 1 € = 1,02 £.
No mitäs se minulle kuuluu, minähän olen menossa keväällä Irlantiin. No sitä vaan, että kun tarkoituksena on poiketa myös Pohjois-Irlannissa, joka on Englannin Kuningaskunnan pahamaineinen provinssi, on siellä maksuvälineenä punta.
Belfastissa on tarkoituksena käydä skulaamassa mm. Royal County Down, jonka greenfee on 75 – 100 £, joten ei ole ihan saman tekevää, maksaako punnasta euron vai 1,60 € kuten viime reissulla. Stobe Guinnessia maksoi muistaakseni noin 2,5 £, eli nyt sitä kannattaa tilata, vaikkei olisi janokaan. Litran pottu Bushmillsin 12 vuotista single maltia kustansi noin 30 £: good buy!
Myös muun Britannian matkailu tulee houkuttelevaksi. Skotlannin kentille pääse kohtuurahoilla ja sikäläiset tisleet tulevat myös hintansa puolesta haluttaviksi. Itse en näe juurikaan näillä valuuttakursseilla aihetta suunnata golfreissua muualle kuin Brittein saarille. Paitsi tietysti sikäläinen ilmasto.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Golffari
Vieras
|
 |
« Vastaus #1 : Tammikuu 02, 2009, 11:26:29 » |
|
Myös muun Britannian matkailu tulee houkuttelevaksi. Skotlannin kentille pääse kohtuurahoilla ja sikäläiset tisleet tulevat myös hintansa puolesta haluttaviksi. Itse en näe juurikaan näillä valuuttakursseilla aihetta suunnata golfreissua muualle kuin Brittein saarille. Paitsi tietysti sikäläinen ilmasto. [/quote] Tosta sinun Skotlannin pelireissuista kysyisin että monellako kentällä olet pelannut ja mikä oli paras. Itsellä kova hinku päästä pelaamaan Skotlantiiin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Johtaja XXL
Single Player

Sörkan Tantor
|
 |
« Vastaus #2 : Tammikuu 02, 2009, 12:01:37 » |
|
Tosta sinun Skotlannin pelireissuista kysyisin että monellako kentällä olet pelannut ja mikä oli paras. Itsellä kova hinku päästä pelaamaan Skotlantiiin.  Olen kai ilmaissut asian epäselvästi, mutta en ole koskaan käynyt Skotlannissa pelaamassa. Vielä. Irlannissa sitä useammin. Tämä johtuu siitä, että serkkuni asuu siellä ja hän onkin hoitanut ajanvaraukset etukäteen eksoottisille kentille ja muutenkin tehnyt vierailut siellä miellyttäviksi. Skotlannissa aion kyllä joskus vielä käydä. Ja silloin tietenkin Edinburghin alueen kentille.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tukki
Bogey Player

Puttaaminen ei ole persiistä!!1
|
 |
« Vastaus #3 : Tammikuu 02, 2009, 12:28:50 » |
|
Onhan tuo punta tullut alas kuin lehmän häntä konsanaan. Parina keväänä kun on noita talouskuulia tullut hommattua niin laskenu on hinta. Toissa keväänä kurssi oli n. 1.50 ja viime kevänä n. 1.30. Nyt se hipoo jo yhtä. Eli talouskuulat tulevat vieläkin halvemmaksi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Elä saatana!!1
|
|
|
|
Golffari
Vieras
|
 |
« Vastaus #4 : Tammikuu 03, 2009, 00:03:05 » |
|
Skotlannissa aion kyllä joskus vielä käydä. Ja silloin tietenkin Edinburghin alueen kentille. [/quote]
Sama täällä joskus mennään,itse tykästyin noihin maisemiin mitä olen nähnyt netin välityksellä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!
|
 |
« Vastaus #5 : Tammikuu 05, 2009, 00:54:32 » |
|
Tosta sinun Skotlannin pelireissuista kysyisin että monellako kentällä olet pelannut ja mikä oli paras. Itsellä kova hinku päästä pelaamaan Skotlantiiin.  Olen kai ilmaissut asian epäselvästi, mutta en ole koskaan käynyt Skotlannissa pelaamassa. Vielä. Irlannissa sitä useammin. Tämä johtuu siitä, että serkkuni asuu siellä ja hän onkin hoitanut ajanvaraukset etukäteen eksoottisille kentille ja muutenkin tehnyt vierailut siellä miellyttäviksi. Skotlannissa aion kyllä joskus vielä käydä. Ja silloin tietenkin Edinburghin alueen kentille. Hyvä toi serkkuhomma, itelläkin on melkein joka kaupungissa - myös Suomessa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä. - Chuck Hogan -
|
|
|
|
Kaj63
|
 |
« Vastaus #6 : Tammikuu 11, 2009, 17:08:34 » |
|
Mikä vika on Mizunon MX-560 ajurissa, kun niitä saa briteistä pilkkahinnalla (reilusti alle sadalla eurolla)?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You are where you are today, because of the choices you have made in the past.
|
|
|
|
Jamasa_Lupe
Vieras
|
 |
« Vastaus #7 : Tammikuu 11, 2009, 18:02:27 » |
|
Mikä vika on Mizunon MX-560 ajurissa, kun niitä saa briteistä pilkkahinnalla (reilusti alle sadalla eurolla)?
Testasin sitä kesällä ja ainakin ääni on hirveä. Kaikkiahan se ei haittaa. Sitten sen ulkonäkö ei minua miellyttänyt ja eipä se lyödessäkään tuntunut miltään. Varsi tais olla E160-sarjaa, eli kevyt. Eräs tuttu jonka tunnen, niin osti ja pettyi siihen parin viikon päästä. Itseääläni on se MP600 ja se on ihan eri sfääreissä. Suosittelen testaamaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
zeus
Green Card
|
 |
« Vastaus #8 : Tammikuu 21, 2009, 15:20:35 » |
|
Testasin sitä kesällä ja ainakin ääni on hirveä. Kaikkiahan se ei haittaa. Sitten sen ulkonäkö ei minua miellyttänyt ja eipä se lyödessäkään tuntunut miltään. Varsi tais olla E160-sarjaa, eli kevyt. Eräs tuttu jonka tunnen, niin osti ja pettyi siihen parin viikon päästä. Itseääläni on se MP600 ja se on ihan eri sfääreissä. Suosittelen testaamaan. Jep, mukava asia tuo kurssin aleneminen. Itselle tulossa Mizunon MP52 ja MP600. Halpaa kuin saippua.. Pörssin puolella porukka pyytää MX-560 ajurista 150€ ja hehkuttaa että puoleen hintaan, Briteistä saa tosiaan 70£.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jamasa_Lupe
Vieras
|
 |
« Vastaus #9 : Maaliskuu 23, 2009, 13:35:41 » |
|
Testasin sitä kesällä ja ainakin ääni on hirveä. Kaikkiahan se ei haittaa. Sitten sen ulkonäkö ei minua miellyttänyt ja eipä se lyödessäkään tuntunut miltään. Varsi tais olla E160-sarjaa, eli kevyt. Eräs tuttu jonka tunnen, niin osti ja pettyi siihen parin viikon päästä. Itseääläni on se MP600 ja se on ihan eri sfääreissä. Suosittelen testaamaan. Jokos mailat tuli ja oletko päässyt testaamaan? Jep, mukava asia tuo kurssin aleneminen. Itselle tulossa Mizunon MP52 ja MP600. Halpaa kuin saippua.. Pörssin puolella porukka pyytää MX-560 ajurista 150€ ja hehkuttaa että puoleen hintaan, Briteistä saa tosiaan 70£.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
zeus
Green Card
|
 |
« Vastaus #10 : Maaliskuu 24, 2009, 15:54:24 » |
|
Juu, mailat on ollut jo jonkin aikaa mutta vain hallissa testattu (lyöntimatka 70m). Mutta silti tippa valahtaa housuun, ai että tuntuu hyvältä! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|