Toukokuu 20, 2012, 04:49:16
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: [1]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: TAPIOLA GOLF  (Luettu 2565 kertaa)
Taika Rauta
Bogey Player
**

KyG 13,7> negkehlup!

Profiili
« : Joulukuu 16, 2008, 21:03:00 »

Onko kukaan palstalaisista perehtynyt tai peräti osallistumassa osakeantiin?
Itse olen pintariipaisuna tutkinut hanketta. Sijainti nykyistä asuinpaikkaani ajatellen olisi aika houkutteleva.

Kaavastahan valitettiin, mutta Helsingin hallinto-oikeus totesi ne perusteettomiksi. Peikkona on tietenkin vielä
KHO, jolloin hanke ainakin viivästyisi.

Mielipiteitä kuulisin hankkeesta mielelläni.

tallennettu

Ei se pahemmin harmita kun on herkät kädet.....
Tetsa
Club Player
*

Duffattuja chippejä vuodesta -99 lähtien...

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 16, 2008, 21:41:49 »

Kyllä toi mun silmään suht ok:lta vaikuttaa. Pitää varmaan hetki vielä katsella ennen ostopäätöksen tekemistä. Mulla ois noin 3 minuttia kotipihasta tonne automatkaa... Eli vaikka siitä kentästä ei kummoinen tulisikaan, niin etäisyys houkuttaa kovasti.
tallennettu

Eka mä aattelin et 'Ei helvetti...'
Mut sit mä funtsin et *Ei saatana!'
Taika Rauta
Bogey Player
**

KyG 13,7> negkehlup!

Profiili
« Vastaus #2 : Joulukuu 16, 2008, 22:07:36 »

Kyllä toi mun silmään suht ok:lta vaikuttaa. Pitää varmaan hetki vielä katsella ennen ostopäätöksen tekemistä. Mulla ois noin 3 minuttia kotipihasta tonne automatkaa... Eli vaikka siitä kentästä ei kummoinen tulisikaan, niin etäisyys houkuttaa kovasti.

Jepulis, osakeannin hinnoittelussa tuon sijainnin huomaa. Mielenkiinnolla odotellaan tuota virtuaalia.
tallennettu

Ei se pahemmin harmita kun on herkät kädet.....
Tuoppi
Bogey Player
**

HCP 7 - yliyrittämistä since '99

Profiili
« Vastaus #3 : Joulukuu 16, 2008, 23:19:06 »

Jepulis, osakeannin hinnoittelussa tuon sijainnin huomaa. Mielenkiinnolla odotellaan tuota virtuaalia.

Hinta on ajat huomioiden melkoisen jyrkkä. Mutta kun Tetsan kotipihasta n 15sec ajo kentälle päin on mun piha, niin ei tuosta voi olla kiinnostumatta ainakn teoreettisella tasolla Cool.

Lisäksi huolestuttaa tuo käytettävissä oleva maa-ala. Ollaanko sinne tekemässä uutta liian ahdasta ja penseää vuosaarta?  Epävarma
tallennettu
Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!

Profiili
« Vastaus #4 : Joulukuu 21, 2008, 23:21:59 »

Imago ja paikka on vähän erikoinen hinnoittelulle, onhan kyseessä Garbage Golf course. Onkohan väylillä nimet sijaintipaikan mukaan: Methane line - pisin par 5:nen, The Can - Montun pohjassa oleva lyhyt par-3:nen, Odour Deficit, Compost Green...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 21, 2008, 23:30:17 kirjoittanut Pekka Pelimies » tallennettu

Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä.
- Chuck Hogan -
Parti
Club Player
*

Profiili
« Vastaus #5 : Joulukuu 24, 2008, 10:22:27 »

Imago ja paikka on vähän erikoinen hinnoittelulle, onhan kyseessä Garbage Golf course.

Mutta tässähän golf palaa oikeille juurilleen. Eikös legendaariset links-kentät ole perustettu nimeenomaan arvottomalle joutomaalle?
tallennettu

When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris.
Rauski
Bogey Player
**

HCP 9,8, kierrosennätys 80, Virvik

Profiili WWW
« Vastaus #6 : Huhtikuu 13, 2009, 22:53:34 »

Imago ja paikka on vähän erikoinen hinnoittelulle, onhan kyseessä Garbage Golf course.

Mutta tässähän golf palaa oikeille juurilleen. Eikös legendaariset links-kentät ole perustettu nimeenomaan arvottomalle joutomaalle?
Mites tämä osakeanti oikein meni. Saadaanko sinne kenttä aikaiseksi?
tallennettu

Saakelin, saakelin saakeli
Sivuja: [1]   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: