Toukokuu 20, 2012, 04:45:17
Uusia viestejäUusia viestejä

Sivuja: [1] 2   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Golfia Espanjassa  (Luettu 2746 kertaa)
Minja
Bogey Player
**

MGC hcp 25,5

Profiili
« : Joulukuu 16, 2008, 15:49:20 »

Onko kenelläkään kokemusta seuraavista kentistä Tarragonan alueella:

Porta Ventura, designed Greg Norman
http://www.portaventura.es/

Bonmont Terres Noves, designed Robert Trent Jones, Jr.
http://www.bonmont.es/BONMONT/home.html?wlang=en

Noista toista voisi suunnitella pelattavaksi maaliskuussa.
Hieman on kyllä epäilyksiä tuon Robertin kentän suhteen, mutta kokemuksia kernaasti kuulisin.
tallennettu

It gets down to what it´s all about, doesn´t it? Making the wrong move at the right time.
TeeAce
Global Moderator
Scratch Player

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Joulukuu 16, 2008, 16:05:31 »

Hieman on kyllä epäilyksiä tuon Robertin kentän suhteen, mutta kokemuksia kernaasti kuulisin.

On kokemuksia.. yllättäen

Bonmont melkoista kiipeilyä varsinkin lopun osalta, mutta paikkana hieno.

Tuota toista käytiin katselemassa syksyllä ja toimari yritti pakottaa pelaamaankin, mutta en lähtenyt sinne proffien sekaan touhuamaan kun piti koneeseen ehtiä. Taisi olla tuon North jota tarkeemin tutkailtiin.  Vahvasti olen kaavailemassa tuota vapaapäivien kentäksi reissulla. Siinä on meinaan Furius Baco ihan vieressä  Virnistää
tallennettu

Kolmen putin paria enemmän vi***ttaa vain neljän putin bogi
Minja
Bogey Player
**

MGC hcp 25,5

Profiili
« Vastaus #2 : Joulukuu 16, 2008, 16:12:18 »

On kokemuksia.. yllättäen

Bonmont melkoista kiipeilyä varsinkin lopun osalta, mutta paikkana hieno.

Tuota toista käytiin katselemassa syksyllä ja toimari yritti pakottaa pelaamaankin, mutta en lähtenyt sinne proffien sekaan touhuamaan kun piti koneeseen ehtiä. Taisi olla tuon North jota tarkeemin tutkailtiin.  Vahvasti olen kaavailemassa tuota vapaapäivien kentäksi reissulla. Siinä on meinaan Furius Baco ihan vieressä  Virnistää

No mutta jos sä puuhailet vapaapäivän kentäksi tuota Porta Venturaa, niin sitten me voitaisiin lavvantaina bongata tuo Bonmont  Virnistää
Kuuklettelin nuita kenttiä ja olis siellä neljä muutakin, siis tuolla Tarragonan alueella mutta nuo nyt loikki ensimmäisinä silmiin. Kun käsittääksen nuo olis ns. matkan varrella Panoon.
Tällainen löyty vielä:
http://www.golfcostadoradatarragona.com/
Kokemuksia tuosta? Ainakin huomattavasti edukkaampi kun nuo muut...sen voisi ehkä jopa ottaa tuon Bonmontin tilalle...
tallennettu

It gets down to what it´s all about, doesn´t it? Making the wrong move at the right time.
Kisu
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #3 : Joulukuu 16, 2008, 16:12:44 »

Jos tuolle toiselle mahdollisesti mennään vapaapäivänä, niin sitten otetaan mielellään tuo toinen tai joku muu lauantaille.
Hommahan käy muuten ihan naurettavan helpoksi, jos sitten vapaapäivänä tiedettäis jo etukäteen mimmonen kenttä on kyseessä.
tallennettu

“I say never be complete, I say stop being perfect, I say let... lets evolve, let the chips fall where they may.”
Minja
Bogey Player
**

MGC hcp 25,5

Profiili
« Vastaus #4 : Joulukuu 16, 2008, 16:14:08 »

Jos tuolle toiselle mahdollisesti mennään vapaapäivänä, niin sitten otetaan mielellään tuo toinen tai joku muu lauantaille.
Hommahan käy muuten ihan naurettavan helpoksi, jos kerran vapaapäivänä tiedetään jo etukäteen mimmonen kenttä on kyseessä.

Juu, eri kenttä otetaan absolutely  Virnistää
Eihän tuonne lähdetä mitään  helppoa golfia pelaamaan  Pyörittää silmiään
tallennettu

Kisu
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #5 : Joulukuu 16, 2008, 16:15:08 »

Ja mä en rupee mihinkään Furius Baco hommiin. Istun penkillä ja nautiskelen cervezaa ja katselen kun te muut siellä viipotatte.
tallennettu

“I say never be complete, I say stop being perfect, I say let... lets evolve, let the chips fall where they may.”
Minja
Bogey Player
**

MGC hcp 25,5

Profiili
« Vastaus #6 : Joulukuu 16, 2008, 16:19:13 »

Ja mä en rupee mihinkään Furius Baco hommiin. Istun penkillä ja nautiskelen cervezaa ja katselen kun te muut siellä viipotatte.

Alkaa moinen hurjastelu pyörryttää jo pelkästä katselusta, siksipä tuijottelen sujuvasti Tinto-lasin pohjaa.
tallennettu

Kisu
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #7 : Joulukuu 16, 2008, 16:21:55 »

Alkaa moinen hurjastelu pyörryttää jo pelkästä katselusta, siksipä tuijottelen sujuvasti Tinto-lasin pohjaa.

Näiden julistusten jälkeen luulen että siinä käy niin, että me ollaan ensimmäisenä tönimässä pikkulapsia jonosta pois että päästään kyytiin Hymyilee leveästi
tallennettu

Mika Hekkanen
Vieras
« Vastaus #8 : Joulukuu 16, 2008, 16:28:18 »

Vahvasti olen kaavailemassa tuota vapaapäivien kentäksi reissulla. Siinä on meinaan Furius Baco ihan vieressä  Virnistää

Hep!
tallennettu
Mika Hekkanen
Vieras
« Vastaus #9 : Joulukuu 16, 2008, 16:29:30 »

Näiden julistusten jälkeen luulen että siinä käy niin, että me ollaan ensimmäisenä tönimässä pikkulapsia jonosta pois että päästään kyytiin Hymyilee leveästi

Minua voit yrittää töniä. Voipi jäädä liikahtamatta.
tallennettu
Kisu
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #10 : Joulukuu 16, 2008, 16:35:47 »

Tällainen löyty vielä:
Kokemuksia tuosta? Ainakin huomattavasti edukkaampi kun nuo muut...sen voisi ehkä jopa ottaa tuon Bonmontin tilalle...

Edukkaampi? Eikös tuo ole kalliimpi kuin Bonmont vai jääkö mulla taas jotain huomaamatta? Mä olisin kallistumassa näistä kahdesta Bonmontin kannalle.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2008, 16:37:40 kirjoittanut Kisu » tallennettu

Minja
Bogey Player
**

MGC hcp 25,5

Profiili
« Vastaus #11 : Joulukuu 16, 2008, 16:41:00 »

Tällainen löyty vielä:

Edukkaampi? Eikös tuo ole kalliimpi kuin Bonmont vai jääkö mulla taas jotain huomaamatta? Mä olisin kallistumassa näistä kahdesta Bonmontin kannalle.

Jaa, katoin että olis ollu tuo toinen 49€ ja Bonmont öbaut 80€.
Hätäisesti tosin luin, voi olla että meni pieleen tai olen tuijotellut jotain muita summia  Epävarma

Toisaalta ihan sama missä suditaan, kunhan suditaan  Virnistää
TJ 101
tallennettu

Kisu
Bogey Player
**

Profiili
« Vastaus #12 : Joulukuu 16, 2008, 16:56:42 »

Mä olen näkevinään Costa Dorada 100 eur ja Bonmont 85.
Tuollaista 49 euron hintaa en näe missään Hymyilee
Mutta tuotahan on vielä kolme kuukautta aikaa tuijotella..
tallennettu

Minja
Bogey Player
**

MGC hcp 25,5

Profiili
« Vastaus #13 : Joulukuu 16, 2008, 20:52:35 »

Mä olen näkevinään Costa Dorada 100 eur ja Bonmont 85.
Tuollaista 49 euron hintaa en näe missään Hymyilee
Mutta tuotahan on vielä kolme kuukautta aikaa tuijotella..

Nyt selkis nuo hinnat.
Menin etsimään noita kenttiä sellasen palvelun kautta kun GolfSpain.
Sieltä jos buukkaa GF:t, niin Bonmont on 80€ ja Costa Dorada 49€. Nuo siis maaliskuun hinnat.

Voishan sitä tietysti ylöspäin hiihdellessäkin bongata jonkun kentän, ottaa vaikka auton niille rundeille niin säästyy voimat meidän hellissä jaloissa  Virnistää
tallennettu

Pekka Pelimies
Single Player

Put your guilt aside, more golf is good for You!

Profiili
« Vastaus #14 : Joulukuu 17, 2008, 00:20:47 »

Mä oon jäänny käsitykseen, että Kisu olis Gato di bodegas la cava Huh?
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 17, 2008, 00:23:28 kirjoittanut Pekka Pelimies » tallennettu

Opin täydellisesti, mutta en aina täydellistä.
- Chuck Hogan -
Sivuja: [1] 2   Siirry ylös
Tulostusversio

Siirry: